abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97085607

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] honden met foto's #44

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Crazy-M op 20-05-2011 18:59:16 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:53:35 #2
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_97085821
Er staat nog een linkje naar topic #41 in de OP :)
Zal morgen mn fototoestel weer eens meenemen naar het park.
an urge to help mankind overcomes me
pi_97085930
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef saaw het volgende:
Er staat nog een linkje naar topic #41 in de OP :)
Zal morgen mn fototoestel weer eens meenemen naar het park.
aangepast ;)

onze sammy, loopt heel rustig naar de bank, kijkt een keertje, en springt vanuit stilstand zo de bank op :) iemand nog tips om hem minder bang van water te maken ? :P net als een bad is een kunst. Als hij erin zit is het goed ... maar zodra hij door heeft dat hij in bad moet is hij stront eigenwijs.

Normaal rent hij ook naar binnen als we de tuinsproeien, vorige keer bleef hij buiten maar lette wel op dat hij niet nat werdt. Dat terwijl zijn ras bekend staat om de zwemkunsten :X
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:58:01 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_97085991
als je de OP van wiki haalt staat er zelfs ook een foto van Gabber en Noes samen in de OP ;)

een naamtopic voor Gabbertje O+

Hij slaapt al bijna de hele dag met soms een opleving, voornamelijk voor eten :')
stormy waters...
sailin'
pi_97086058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Belana het volgende:
als je de OP van wiki haalt staat er zelfs ook een foto van Gabber en Noes samen in de OP ;)

een naamtopic voor Gabbertje O+

Hij slaapt al bijna de hele dag met soms een opleving, voornamelijk voor eten :')
zo dan ;)
en hoe gaat het met het lopen? al beter of niet ?
Ik luister NL-Talig
pi_97086454
Ja, wat leuk Noes en Gabber in de OP O+
Mooie andere nieuwe foto's ook erbij ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:39:14 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_97087975
we gaan zo meteen even lekker wandelen met ze, dan zullen we zien hoe hij loopt :)
stormy waters...
sailin'
pi_97088843
Paar foto´s die andere mensen hebben gemaakt bij een wandeling vandaag van Jazz en Diaz

lekker kontje

pi_97088908
Jazz is ook leuk. O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:40:01 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_97095076
Net heerlijk gewandeld. Gab is moe, maar alles is goed.
We kunnen weer over tot de orde van de dag ;)
stormy waters...
sailin'
pi_97095425
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Paar foto´s die andere mensen hebben gemaakt bij een wandeling vandaag van Jazz en Diaz
[ afbeelding ]
lekker kontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kontje! :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Belana het volgende:
Net heerlijk gewandeld. Gab is moe, maar alles is goed.
We kunnen weer over tot de orde van de dag ;)
Gelukkig maar! ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_97095622
Multiply86; wat een schatjes allebei O+ Diaz met die grote tak :D
Waar heb je die halsbanden gekocht? Heel leuk zijn ze
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_97096711
Bij iemand van het hondenforum.. ze heeft ook een website. www.dogsexclusives.nl
Zit ook een naamplaatje op met telefoonnummer ^O^
pi_97097036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij iemand van het hondenforum.. ze heeft ook een website. www.dogsexclusives.nl
Zit ook een naamplaatje op met telefoonnummer ^O^
Oh wat een leuke, dankje voor de link ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_97097300
Ja ik vind ze wel erg fijn, zitten goed stevig..als ze vies zijn, kan je het er zo afvegen en dat naamplaatje vind ik heel handig. Ze hebben hier allemaal zon halsband.. binnenkort weer nieuwe kleurtjes bestellen O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:22:15 #16
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_97097615
Ik heb net hier een halsband besteld. Kun je uitzoeken en dan maakt ze het verder helemaal op maat! Ben benieuwd :) Foto's volgend natuurlijk. Nu heeft hij nog een simpel zwart leren bandje van de intratuin :')
Maar vind die felgekleurde ook leuk! Is dat plastic? Lekkere kleurtjes wel.
an urge to help mankind overcomes me
pi_97100765
Dino (links) en haar broertje Semmy.......... (13 mei)

Dino's eerste zwemles

En Semmy's eerste zwemles

Zwemles 2

[ Bericht 9% gewijzigd door -CRASH- op 20-05-2011 23:21:34 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_97109369
http://www.volkskrant.nl/(...)sama-bin-Laden.dhtml

vermoedelijk een Duitse herder,
vanzelfsprekend :P
pi_97111774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef saaw het volgende:
Ik heb net hier een halsband besteld. Kun je uitzoeken en dan maakt ze het verder helemaal op maat! Ben benieuwd :) Foto's volgend natuurlijk. Nu heeft hij nog een simpel zwart leren bandje van de intratuin :')
Maar vind die felgekleurde ook leuk! Is dat plastic? Lekkere kleurtjes wel.
Oh, dat is ook leuk!
Ik ga eens kijken voor Oscar.
pi_97113245
Oogjes gaan inmiddels langzaam maar zeker open :)

Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:40:19 #21
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_97113580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt mooi,jazz is zowiezo een leukerd O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd!
Hij wordt binnen nu en een maand bezorgd op mn werk :D
Ik wil Chico voorop, Sjon achterop en Billy leren naast de fiets, dan kunnen we voortaan met de fiets gaan werken als het droog is :P
Als je dat voor elkaar krijgt dan kom ik les bij je nemen,ik krijg het nu eindelijk voor elkaar om een beetje fatsoenlijk met 3honden en kinderwagen te lopen,maar dan moet ik ook geen hindernissen tegen komen ;(
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:01:17 #22
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_97114222
Baasje staat een ijsje te eten.

Syl heeft ondekt hoe je een balletje moet "gooien".Syl,Gijs en bal brengen heel wat tijd samen door!

zaterdag 21 mei 2011 @ 13:05:05 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_97114352
:o Je baby, waar is die gebleven?
De ijs eet foto is geweldig :D
Ik kan met 5 honden een buggy douwen, ik moet eerlijk zeggen dat Sjon wel ietwat als stoorzender er tussendoor springt, maar ook die begint het te leren :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:27:54 #24
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_97117216
Goeiendag ja waar is m'n baby gebleven...dat vraag ik me dus ook af!!!
Geloof dat we maar weer een nieuwe moeten maken ofzo.... ;)

Hoeveel van die reistabletten(primatur of hoe heet dat spul) gaf jij ook altijd weer Oh-Oh,we gaan binnenkort weer paar dagen naar Brabo-land met de doggies en aangezien het bij Joost toch nog vaak mis gaat even een pilletje (of een halve? Hij is 8kilo)dat werkt goed,weet alleen niet meer hoe veel ik em gaf.

Ga zo met wat honden uit de buurt en mijn 3muskatiers naar het bos,zal fotocamera meenemen :)
pi_97117496
Primatour. Rinske geven we er 1. Die is rond de 26.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')