aangepastquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef saaw het volgende:
Er staat nog een linkje naar topic #41 in de OP
Zal morgen mn fototoestel weer eens meenemen naar het park.
zo danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Belana het volgende:
als je de OP van wiki haalt staat er zelfs ook een foto van Gabber en Noes samen in de OP
een naamtopic voor Gabbertje
Hij slaapt al bijna de hele dag met soms een opleving, voornamelijk voor eten
Dat kontje!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Paar foto´s die andere mensen hebben gemaakt bij een wandeling vandaag van Jazz en Diaz
[ afbeelding ]
lekker kontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Belana het volgende:
Net heerlijk gewandeld. Gab is moe, maar alles is goed.
We kunnen weer over tot de orde van de dag
Oh wat een leuke, dankje voor de linkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij iemand van het hondenforum.. ze heeft ook een website. www.dogsexclusives.nl
Zit ook een naamplaatje op met telefoonnummer
Oh, dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef saaw het volgende:
Ik heb net hier een halsband besteld. Kun je uitzoeken en dan maakt ze het verder helemaal op maat! Ben benieuwdFoto's volgend natuurlijk. Nu heeft hij nog een simpel zwart leren bandje van de intratuin
Maar vind die felgekleurde ook leuk! Is dat plastic? Lekkere kleurtjes wel.
Deze is echt mooi,jazz is zowiezo een leukerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Paar foto´s die andere mensen hebben gemaakt bij een wandeling vandaag van Jazz en Diaz
[ afbeelding ]
Als je dat voor elkaar krijgt dan kom ik les bij je nemen,ik krijg het nu eindelijk voor elkaar om een beetje fatsoenlijk met 3honden en kinderwagen te lopen,maar dan moet ik ook geen hindernissen tegen komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd!
Hij wordt binnen nu en een maand bezorgd op mn werk![]()
Ik wil Chico voorop, Sjon achterop en Billy leren naast de fiets, dan kunnen we voortaan met de fiets gaan werken als het droog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |