Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek vanquote:
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderopquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij paft toch ook? Zou logisch zijn, je kunt ook slecht de hele dag ouwehoeren met D_K, wordt je ook gek van
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik onderhoud in mn eentje de tabakszaak hier verderop
Tweequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel sloffen wil je er dan voor hebben
okew...jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amateur, ik heb naast een tabakszaak ook nog een benzinestation op mijn rug hangen
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
quote:
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!quote:
jij snapt mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Twee sloffen loopt wel zo gemakkelijk!
Is ze ook 2.50 meter dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hendig zo'n grote voortent! Ken je droog onder staan te roken!
Hoezo dat dan? Ik ben 1m03!quote:
Ja maar ik nietquote:
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
En een dak wat meteen op je hoofd ligt, staat minder prettig denk ik
Jij misschien, ik heb liever wat andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf op je knieën voor zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |