Wow en die maken al zo'n immens verliesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:27 schreef Michelangelo2 het volgende:
Antwoord was Jacob van Liesvelt, mja.
AMSTERDAM - Manchester City heeft een recordbod van 180 miljoen euro uitgebracht op.
Op wie?
Nou, ik had er gewoon eens zin in voor de voetbal van vanavond. Ik verschoot welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Baszh het volgende:
Voor minder dan een Euro heb je gewoon AH chipszakken..
Verder moet je die energy troep sowieso niet drinken
Voetbal kijken of voetbal spelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nou, ik had er gewoon eens zin in voor de voetbal van vanavond. Ik verschoot wel
Voetbal kijken, bekerfinale hé. Standardquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
Voetbal kijken of voetbal spelen?![]()
Verder voor de vraag geen idee.. Ofyles nog een hint?
Een gewone zak Lays (gewoon/paprika/cheese&onion/bolognese) is onlangs omhoog gegaan van .89 naar ongeveer een euro. 1.77 is wel heel erg veel. Ben je niet naar een tankstation gegaan ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
Jeetje wat is het leven duur geworden zeg; net terug van de winkel
4 burn blikjes - 4.99¤
1 zak chips bolognaise lays 1.77¤
1 zak chips barbecue lays 1.43¤
Nee, naar de plaatselijke supermarkt hier in de buurt. Is wel een Delhaize en dan nog een lokale (sowieso dus al de duurste supermarkt in België).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een gewone zak Lays (gewoon/paprika/cheese&onion/bolognese) is onlangs omhoog gegaan van .89 naar ongeveer een euro. 1.77 is wel heel erg veel. Ben je niet naar een tankstation gegaan ofzo?
Nutteloze kutburgerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Militair jargon:
Wat wordt bedoeld met een 'nukubu'?
hetgeen je een NuKuUs maakt, oftewel een nutteloze kutuserquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:50 schreef Berkery het volgende:
Ik heb alleen geen tijd voor een nieuwe vraag
quote:
Stand #2209:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |