Ik bleek zomaar een ongewenste verstekeling op het schip, een doorn in het oog, een parasiet, een ongenode gast. Ik ben natuurlijk diep, diep gekwetst en heb besloten niet weder terug te keren naar deze plek, waar ik na al die tijd, nog steeds een vreemde eend in de bijt blijk te zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik moest denken aan de dag jij bij deze sc hoorde, nooit.
iedereen mag overal posten, daar heb ik het niet overquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij mag er gewoon posten als jij dat wil.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Idioot, huil niet zo. Niemand die je buitensluit.
SPOILER: geheimpje alleen voor kbOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pleuristopics? waar heb je het over? dit is echt pas m'n 6e topic ofzo, en zo memorabel waren die andere niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef PsychoTheRapist het volgende:
topic gereport, politie gebeld, de aivd, het leger, de koninging, danny, iedereen
opbokken met je pleuristopics
fixedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:34 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
pleuristopics? waar heb je het over? dit is echt pas m'n 6e topic ofzo, en zo memorabel waren die andere niet.
sry, lafjoequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:34 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
pleuristopics? waar heb je het over? dit is echt pas m'n 6e topic ofzo, en zo memorabel waren die andere niet.
je bent welkomquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:37 schreef Editeur het volgende:
Ik sluit me aan bij de crew van verstotelingen
Medekneusquote:
is het lang? heb je iets te doen dat kan echt ongelofelijk saai zijn de trein, helemaal als je een trein hebt die je al heel vaak neemt, dan kan je zelfs niet meer uit het raam kijken omdat je alles al gezien hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Editeur het volgende:
En eigenlijk moet ik naar huis treinen maar ik heb zo bizar weinig zin
Mwah, 2 uur en ik ken alles buiten al ja. Neem laptop mee maar de batterij is verneukt dus heb geen accu meer die werktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
is het lang? heb je iets te doen dat kan echt ongelofelijk saai zijn de trein, helemaal als je een trein hebt die je al heel vaak neemt, dan kan je zelfs niet meer uit het raam kijken omdat je alles al gezien hebt
Ik geef je weinig kans, er zijn al genoeg SC's.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
deze SC is ECHT voor iedereen, niet opgericht door een clubje die elkaar al jaren kennen ofzo! iedereen is welkom!
niet zo negatief, dat zeiden ze tegen jullie ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans, er zijn al genoeg SC's.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
Nu ben je onze vijand hoor met je ninja'sleuk je gekend te hebben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |