Vertel mij watquote:Op zondag 22 mei 2011 11:43 schreef Barcaconia het volgende:
Poeh hee, ik heb in tijden niet zo lang geslapen. Dat werkhervatten gaat je niet in de koude kleren zitten.
Oud maar erg leuk. Komt dicht in de buurt van het echte werk.quote:
Waarom? Gelukkig klikte ik na 1,5 minuut weg. Had anders toch ruim 4 minuten van mijn leven verspeeld.quote:
tis al dik middag, gozertquote:
Tis zondag, dan begint de dag met de middagquote:
Die is lekker warm gewordenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik mijn laadstroom probleempje heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er lullig uit ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik mijn laadstroom probleempje heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, valt best mee, is zout, dus geleidt gewoon, tevens verdrijft het vocht, wat deze shit heeft veroorzaakt in the first place.. contactspray is natuurlijk altijd beter, maar ik heb hier een lege schuur, dus ik moet het even doen met wat ik heb.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:40 schreef Duvel het volgende:
Isoleert WD40, als olieachtige troep, niet behoorlijk goed?
Da's idd nog een plan B, maar wederom, ik heb hier helemaal niks, thuis heb ik een halve werkplaats met alles voorhanden, maar hier heb ik een doppendoos en wat schroevendraaiers en tangetjes, en daarmee moet ik me zien te reddenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:44 schreef daNpy het volgende:
Beter gebruik je electraclean oid.
Maar aan de stekker te zien kunnen er ook gewone ANP stekkertjes op. Dan nog een condoom/ballon eromheen en klaar.
ja?quote:..., dus h
jajajaja.. ik zat ff te klooienquote:
Dat zag ik op de foto's alquote:
Is WD40 zout? Ik heb nooit geprobeerd mijn smaakpapillen ermee te smeren eigenlijk. In het algemeen is zout hygroscopisch, het trekt dus vocht aan... De spanning is al een stuk beter. De laadspanning van een 12 V loodaccu ligt rond 13,8 V, dus gaat de goede kant op.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, valt best mee, is zout, dus geleidt gewoon, tevens verdrijft het vocht, wat deze shit heeft veroorzaakt in the first place.. contactspray is natuurlijk altijd beter, maar ik heb hier een lege schuur, dus ik moet het even doen met wat ik heb.
Net gemeten, en ik heb nu 13.6 -13.7 volt met alles aan, ipv krap 13 toen ik begon, dus ik probeer het zo even uit te zingenhet is op zich wel geschikt; niet ideaal, maar as said: ik heb effe niks anders hier
Het ruikt anders wel lekker alquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik de shoarmazaak bij je in de buurt vast bellen dat ie een bestelling kan verwachten?
als ik geld had gehadquote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ruikt anders wel lekker al.
Maar ga je gang; jij trakteert?
ik koop die andere auto omdat ik de Niva niet op de weg kan houden, remember?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Hoe kun je dan wel een andere auto kopen?.
Maarre, het is niet nodig, het was lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |