Nou niet echt, maar goedquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook al in zijn 1e post slimmerik.
Is ook de eerste fatsoenlijke die er binnenkomt hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef Rijstbal het volgende:
Toch wel mooi dat je winst kan maken uit trade offers.
Met bieden krijg je altijd net wat minder dan BIN... Met een lage BIN ben je hem zelfs sneller kwijtquote:Op zondag 22 mei 2011 20:56 schreef laucas het volgende:
Iesch graties nu
Denk dat ik Essien, Ferdinand en Reina voor 150 een uurtje op de trade gooi. Geen zin om lang te wachten![]()
Die winst op Maicon pak ik toch wel.
Eto'o ook verkocht, 10K winst.
wij spelen, Ultimate Team, ik raad je aan om even de OP door te nemen als je er ook aan gaat beginnenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:55 schreef HeertjeB het volgende:
wat is dat wat jullie allemaal doen? /newsquestion..
Enige wat ik doe is 1 op 1 online games spelen..
Is dat die betaaloptie die jullie doen? dreamteam ofzo?
dit dus, gewoon de laagste BIN erop knallen voor een uur, gegarandeerd dat ie voor die prijs weggaat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met bieden krijg je altijd net wat minder dan BIN... Met een lage BIN ben je hem zelfs sneller kwijt
dat blijkt jaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef laucas het volgende:
Ik ben te eigenwijs![]()
Al best veel winst gemaakt met de verkoop van mijn Serie A team.
Ik heb net voetballes gehad van een zweeds zilver team. Maar wel met ibra in de spits :pquote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat blijkt ja
ik ga denk ik een silver teampje maken, iemand tips voor een league?
Als je op PS3 speelt zou ik een eredivisie team maken en mijn doedelzak kopenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef laucas het volgende:
Zeker. 70K winst in totaal op mijn hele Serie A, had ik niet verwacht.
260K te besteden nu. Misschien een leuk Eredivisie teampje en een paar IF'jes voor mijn Russen![]()
Fok! prijs, 60kquote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zoek nog een if doedel, hoeveel wil je ervoor?
Squad Morale kaartje niet eens verkocht O.oquote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef OmniRocket het volgende:
kocht net een consumable pakje.. zat een kaart met 2000 coins in
blijven leuke packs ja, heb er ook al 2 4-1-2-1-2 kaarten uit gehaaldquote:Op zondag 22 mei 2011 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
En nu een pakje met 2000 coins en 4-1-2-1-2 kaart
EDIT: En volgende pakje een 99kaart met 1 free gold item pack!
Mertens is in mijn ogen ook een waardeloze spelerquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Zo Eredivisie is aardig goedkoop geworden.. Ik heb gelijk mijn PL team op de TP gezet.. Mertens voor 4k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |