dat blijkt jaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef laucas het volgende:
Ik ben te eigenwijs![]()
Al best veel winst gemaakt met de verkoop van mijn Serie A team.
Ik heb net voetballes gehad van een zweeds zilver team. Maar wel met ibra in de spits :pquote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat blijkt ja
ik ga denk ik een silver teampje maken, iemand tips voor een league?
Als je op PS3 speelt zou ik een eredivisie team maken en mijn doedelzak kopenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef laucas het volgende:
Zeker. 70K winst in totaal op mijn hele Serie A, had ik niet verwacht.
260K te besteden nu. Misschien een leuk Eredivisie teampje en een paar IF'jes voor mijn Russen![]()
Fok! prijs, 60kquote:Op zondag 22 mei 2011 23:40 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zoek nog een if doedel, hoeveel wil je ervoor?
Squad Morale kaartje niet eens verkocht O.oquote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef OmniRocket het volgende:
kocht net een consumable pakje.. zat een kaart met 2000 coins in
blijven leuke packs ja, heb er ook al 2 4-1-2-1-2 kaarten uit gehaaldquote:Op zondag 22 mei 2011 23:48 schreef OmniRocket het volgende:
En nu een pakje met 2000 coins en 4-1-2-1-2 kaart
EDIT: En volgende pakje een 99kaart met 1 free gold item pack!
Mertens is in mijn ogen ook een waardeloze spelerquote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Zo Eredivisie is aardig goedkoop geworden.. Ik heb gelijk mijn PL team op de TP gezet.. Mertens voor 4k
Ik heb m nog. Wil je hem van mij kopen?:Pquote:Op maandag 23 mei 2011 00:59 schreef Doublepain het volgende:
op xbox?? Maar mertens lijkt me wl handig.. Aangezien zijn afstandschot iets in de 90 zal zijnen de nif speelt best lekker
Nah, sorry.. Ik heb dikke verlies gemaakt met mijn verkoop.. Als ik nu Dzudszak haal... Kan ik nog net een keeper halen en thats it..quote:Op maandag 23 mei 2011 01:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb m nog. Wil je hem van mij kopen?:P
Ja maar zijn penalty shooting kan 50 zijn, zijn afwerken 70 ofzo? Dat heeft ook met shooting te maken?quote:
klopt, zn hidden stats kunnen veel hoger zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 06:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar zijn penalty shooting kan 50 zijn, zijn afwerken 70 ofzo? Dat heeft ook met shooting te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |