Als er rainy staat voordat de match begint dan zoek ik wel een nieuwequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo heb je dat besloten dan? je quit nu als je regen ziet?
Dan zat ik met jou in een Bidwar..quote:
Contracjes, formatiekaartjes etc...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klopt idd, heb een team dat ongeveer 200k heeft gekost, 400k cash en m'n trade profit staat op 900k..
Lijkt me eigenlijk sterk dat dat zo veel is..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:27 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Contracjes, formatiekaartjes etc...
Nee het was geen bidwar. Want het was vrijdag vlak voordat ik weg ging. Alleen ik kon nu pas weer kijken of ik hem binnen gehaald had of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:21 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Dan zat ik met jou in een Bidwar..Ik probeerde hem ook te kopen maar wilden er niet meer voor betalen!!
Welke heb je, de UP?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:44 schreef laucas het volgende:
Hoevaak mag ik nog zeggen wat voor een baas Cavani is
Jep. Score gemiddeld 2 of 3 per wedstrijd met 'm. Raar genoeg doet Eto'o dat niet, terwijl ie sneller en behendiger is. Misschien eens Ibra uitproberen, past perfect tussen Robinho en Pato in.quote:
Haha mooiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:25 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Vers van de pers:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/76316787
Met hem mijn record verbroken.. 7x gescoord in een wedstrijd en met 1-9 gewonnen.. Alles gaat erin met hemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:44 schreef laucas het volgende:
Hoevaak mag ik nog zeggen wat voor een baas Cavani is
haha dat zijn bijna mijn tenues man. Ik speelde tot vorige week zondag in dat Bristol tenue en heb dus geel broekje en zwart shirt uitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik kwam iemand tegen met deze tenue's vond ze wel mooi en ik had toch nieuwe nodig![]()
[ afbeelding ]
Vooral dat uitshirt.
IF Balzaretti wordt erg goedkoop nu er een SIF aan komt komende week..Maicon op RB en hij op LB wellicht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team nu!Ben er erg tevreden mee.
Iedereen in de goede formatie.
Weet alleen niet voor welke speler ik nu wil gaan sparen. Misschien sneijder of IF hernanes
Carlos is bazig genoeg om een gebrek aan kwaliteit te compenserenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:38 schreef el-blanchito het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#krLDuVRpbaSN0
dit team speelt heerlijk, en het is nog niet af!
jammer wel dat er geen goede LB is en ook geen andere goede CDM's
ja ik heb die carlos net pas gehaald, moet nog ff kijken hoe die speelt, maar danny en honda bevallen supergoed! semshov is zo goed als binnen dus dat word een mooi teampjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Carlos is bazig genoeg om een gebrek aan kwaliteit te compenseren
Semshov zal goed als CDM kunnen btw, die kaarten kosten niks (CM naar CDM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |