Dat gebeurd heel vaakquote:Op zondag 22 mei 2011 23:43 schreef OmniRocket het volgende:
kocht net een consumable pakje.. zat een kaart met 2000 coins in
Coins gaan wel snel omhoog nu met die 12,5 k toernooien.kan bijna if capdevila kopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaakIk ben er in aan het handelen, maar 1 op de 5x heb je wel 2000 coins er in zitten ofzo
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Als je op PS3 speelt zou ik een eredivisie team maken en mijn doedelzak kopen
Fok prijs 55k :pquote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?![]()
Even kijken hoe ik uitkom met de coins maar ik denk dat het wel gaat lukken.
Wat voor team is dat dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer even mijn Under 80 squad gebruikt. Speelde tegen iemand met IF Ronaldo, IF Kaka, IF Higuain, IF Pepe etc etc. In de 41e minuut maak ik de 3-0 en daar blijft het bij. Mijn nieuwe aankoop, Giovinco scoort er gelijk 2.
Echt bizar hoe fijn dit team speelt.
IF Doedel is erg zeldzaam of niet... Kan ik 'm reserveren? Weet niet of je er haast mee hebt maar de rest van mijn team moet ik nog kopenquote:
Staat er 1 opquote:Op maandag 23 mei 2011 12:12 schreef Tim86 het volgende:
Damn, IF Lens is veel waard bij jullie op de PS3 zeg..sick
I know, maar hij gaat voor 150K+ weg zie ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef laucas het volgende:
[..]
IF Doedel is erg zeldzaam of niet... Kan ik 'm reserveren? Weet niet of je er haast mee hebt maar de rest van mijn team moet ik nog kopen
[..]
Staat er 1 op![]()
Giovinco - Suazo - Biabianyquote:
quote:
'Voetbalspel maakt agressiever dan shooter'quote:Hele tijd was ik de betere en scoort meneer in de 89e minuut via een flauw balletje de 1-0.
Fifa maakt me echt gek terwijl ik bij shooters veel minder frustratie heb.
Bij FUT hoop ik niet. Ik wordt er schijtziek van dat mn spitsen na iedere wedstrijd geblesseerd raken.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef Stuurver het volgende:
Ik hoop dat je bij fifa 12 ook online blessures hebt zoals bij PES
Ja maar bij FUT zijn blessures ook zo nepquote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bij FUT hoop ik niet. Ik wordt er schijtziek van dat mn spitsen na iedere wedstrijd geblesseerd raken.
Waarom snap je dat niet? Dat kan in het echt toch ook niet..Als je niet kan spelen dan kan je ook niet op de bank zitten en evt invallenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:45 schreef Stuurver het volgende:
En ik snap niet waarom je geblesseerde spelers niet gewoon op de bank kan zetten
Ja maar je kan ze wel gewoon gebruiken om de bank te vullen als je echt geen extra spelers hebt (wat in het echt dus nooit voorkomt)quote:Op maandag 23 mei 2011 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom snap je dat niet? Dat kan in het echt toch ook niet..Als je niet kan spelen dan kan je ook niet op de bank zitten en evt invallen
Ja, maar die kan never nooit invallen en ik snap wel dat ze dat niet gaan toevoegen...ik snap echt niet waarom het een probleem is..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:51 schreef DutchSL het volgende:
In het echt kun je prima een geblesseerde speler op de bank zetten als je dat zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |