Ben jij de ontdekker van Limburg?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vraag me af: zijn dit nou trolls of heb ik de domste vrouwen van Nederland ontdekt?
Geweldig!quote:
Eigen hostquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef delano.888 het volgende:
Waarom kan niemand tegenwoordig nog plaatjes posten is het nou echt zo moeilijk? Ligt het aan imageshack of wat? En waarom gebruiken jullie dan niet een andere, zoals http://imgur.com/
Die is veel beter.
Dat is wel balen vriend!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef Mirel het volgende:
Vandaag QWOP 18 min lang gespeeldIk ging op een domme manier vooruit
Heb het opgenomen en een kutmuziekje eronder gezet
![]()
Die beugel zal wel in z'n geheel loskomen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef StijnDa het volgende:
Slim, maar als je hem openmaakt kan de USB dan wel in je pc? Lijkt me dat dat metaal in de weg zit. Zo'n ding gaat maar aan een kant open.
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de riem van de hond niet.
quote:
Van een of andere reality show oid?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al is het wel een pure goon die z'n vriend komt helpen. Vele zoude te laf hiervoor zijnquote:
True that.. maar om vervolgens zo hard te falenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef ukga het volgende:
[..]
Al met al is het wel een pure goon die z'n vriend komt helpen. Vele zoude te laf hiervoor zijn
Een held op één sokquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef ukga het volgende:
[..]
Al met al is het wel een pure goon die z'n vriend komt helpen. Vele zoude te laf hiervoor zijn
Die first person view is zo vet.quote:
Körperweltenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef ukga het volgende:
Het menselijk hart, met enkel de bloedvaten, zonder vetweefsel en spieren
[ afbeelding ]
Dat bestond nog niet toen dat plaatje op internet verscheen. Er zou eigenlijk een nieuwe gemaakt moeten worden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |