En dan vooral van ongefundeerde fear mongering. Van alles wat vertaald kan worden kiest hij de meest onzinnige stukken.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat klopt maar xandernieuws is een vertaler van buitenlandse kranten en sites.
Haar uitleg klopte niet volgens jou of wat?quote:Op zondag 22 mei 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
Niet de individuele arts is slecht (behalve een paar natuurlijk) de rotte appels verpesten het naast het geld. Van de week was de docu Het meisje en de prik op TV. Ongelooflijk wat een vreselijk foute vrouwelijk arts was er aan het woord. Een doortrapt naar persoon. En dat meen ik echt. Zij is echt slecht. Zij ging wel even ging uitleggen hoe het zit met HPV.![]()
I saw what you did there... en bedankt.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
...
Niet de individuele arts is slecht (behalve een paar natuurlijk) de rotte appels verpesten het naast het geld. Van de week was de docu Het meisje en de prik op TV. Ongelooflijk wat een vreselijk foute vrouwelijk arts was er aan het woord. Een doortrapt naar persoon. En dat meen ik echt. Zij is echt slecht. Zij ging wel even ging uitleggen hoe het zit met HPV.![]()
Waar ik 'woede' en kromme tenen van krijg zijn de bigpharma adepten -edit, no name-calling-
Het kan altijd nog erger. http://whatdoesitmean.com/quote:Op zondag 22 mei 2011 10:07 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En dan vooral van ongefundeerde fear mongering. Van alles wat vertaald kan worden kiest hij de meest onzinnige stukken.
Die arts zat de twijfelende moeder te beschuldigen dat als zij haar dochter niet plaat zou spuiten dat zij persoonlijk verantwoordelijk is voor de mallaise die zou kunnen ontstaan. Plus dat zij roept dan baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
I saw what you did there... en bedankt.
Dus, wat waren de argumenten/punten van die vrouwelijke arts dan? En waarom waren welke van die punten fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |