Mijn hele stapavond op het spel.quote:
iets zegt me dat ie gekloond gaat wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zou voor mij wel financieel erg goed uitkomen. Maar ik ga hem missen, die baard.
Er is maar één sinterklaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets zegt me dat ie gekloond gaat worden
Of hij heeft een vrouw gevonden die hem gaat vervangen of een allochtoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets zegt me dat ie gekloond gaat worden
Maro-klaasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of hij heeft een vrouw gevonden die hem gaat vervangen of een allochtoon.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Meeko:
[ afbeelding ]
Eddy:
[ afbeelding ]
kijken zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola chico
Gaan we vanavond XFA kijken en dronken worden
ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijken zeker
drinken zeker
Live topic hangt bij mij altijd af hoe laat vrouwlief gaat slapen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga voor je duimen
(dat je vrouw hoofdpijn krijgt ofzo, wat uiteraard weer morgen over is.... anders geen sex natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb als avondeten een broodje filet amerika gehad met extra ui, en ik wil nog naar de biep gaan vanavondquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik jou weleens verteld hoe ontzettend aantrekkelijk je bent?.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
da's een beetje een miezerig dinerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb als avondeten een broodje filet amerika gehad met extra ui, en ik wil nog naar de biep gaan vanavond
Het was of pizza of datquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik jou weleens verteld hoe ontzettend aantrekkelijk je bent?.....
Oh, daarom zei je dat laatst tegen meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
zo dik ben je toch nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het was of pizza of dat
Niet dat ik pizza zo vies vind () maar daar wordt je ook meteen weer zo dik van
dat valt meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatst bij de Makro met 2 glazen en 7o cl 13 euro incl btw
Dat zeggen mijn ouders ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dik ben je toch niet
(is een vermoeden, heb geen id hoe je er uit ziet)
Ik heb hem toen uiteraarf meegenomen, want ik ben gek op glaasjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt mee(werd gevraagd voor verjaardag vriend op 11/6)
Dag des oordeelsquote:
Had je dat filmpje gisteren gezien met die ontploffende, springende cola-fles?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Cola en Cassis & stroopwafels voor vanavond ingeslagen
dat was tof jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gisteren gezien met die ontploffende, springende cola-fles?
Blijft geniaal, en hij kwam er ook echt precies op afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
BIj DWDD was dat overigens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had tijdens Duits een gesprek af zitten luisteren:quote:
Ik ga als maagd de hemel/hel inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, we're going to day
wie wil er nog sex morgen![]()
Waarom alleen morgen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, we're going to day
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had tijdens Duits een gesprek af zitten luisteren:
L: Morgen gaan we allemaal dooood
M: Echt?
L: Ja
M: Ieh, hoezo dan?Ik vind het eng
L: De wereld vergaat
M: Ik vind dit echt eng![]()
[quote] Omdat we daarna dood zijnquote:
Niet in die flauwe kul geloven. Nooit te voorspellen wanneer einde van wereld is. (behalve geval zon)quote:
Vanavond nog !quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, we're going to die
quote:
Ik veronderstel een 'engeltje'.. als in..msn taal dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |