Zwarte Magica, potverdikkie, al bijna 50 jaar een oude eend van z'n dubbeltje proberen te beroven, en dan ook nog eens z'n familie dwarszittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wie zouden jullie echt een groot feest vieren als diegene overlijdt dan? Welk persoon ook.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zwarte Magica, potverdikkie, al bijna 50 jaar een oude eend van z'n dubbeltje proberen te beroven, en dan ook nog eens z'n familie dwarszitten
Maar ze heeft een kraaiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zwarte Magica, potverdikkie, al bijna 50 jaar een oude eend van z'n dubbeltje proberen te beroven, en dan ook nog eens z'n familie dwarszitten
Je zaakje groeit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Half uur te laatquote:
Ja.. Ik een half uur te laat met postenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
wtf...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen die al vanaf 50 dagen gaan aftellen tot hun verjaardag in hun msn naam
Nohhh, you're kiddin' mehquote:
Oh, maar 7 hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Mensen die al vanaf 50 dagen gaan aftellen tot hun verjaardag in hun msn naam
Ja, weet ik veel wat ze lusten, ik probeer het gewoonquote:
Naja, ik ging er een beetje van uit, mijn vorige kat [God hebbe zijn ziel] pikte altijd in één sprong je broodje van tafel, de kaas eraf en daarna keihard wegrennenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat ze lusten, ik probeer het gewoon
tonijnsalade vinden ze heerlijk (duh...) en kaas mwoah, er wordt vooral aan gelikt en mee gespeeld
er wordt nog steeds driftig geliktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef Lon3 het volgende:
Katten lusten echt wel kaas... Die van ons is er gek op
Heldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik ging er een beetje van uit, mijn vorige kat [God hebbe zijn ziel] pikte altijd in één sprong je broodje van tafel, de kaas eraf en daarna keihard wegrennen
Held ben jijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, ik ging er een beetje van uit, mijn vorige kat [God hebbe zijn ziel] pikte altijd in één sprong je broodje van tafel, de kaas eraf en daarna keihard wegrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |