Ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Het gaat nog steeds niet goed met die ene lerares
Moeminquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, er was een lerares flauwgevallen op school, blijkt een hartaanval geweest te zijn...![]()
Edit: Hartstilstand dus...
Stop er een banaan in dan!quote:
Aiquote:
Kun je nagaan wat voor vacuum ik kan veroorzakenquote:
Ik zie je sokkenquote:
Dat is wel heel jong voor zoietsquote:
quote:
In een jaar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kende je haar?
Gebeurde vorig jaar twee keer bij ons, in totaal zijn er 5 leraren en medewerkers overleden bij ons op school in één schooljaar, eentje had het nieuws zelfs nog gehaald
Jaquote:
Ik ken geen een leraar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kende je haar?
Gebeurde vorig jaar twee keer bij ons, in totaal zijn er 5 leraren en medewerkers overleden bij ons op school in één schooljaar, eentje had het nieuws zelfs nog gehaald
Dat is heel slecht voor je ja...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar ze is wel uhmm nogal dik
[..]
Ik ken geen een leraar.
Wow, dat is veel. Hier op school is voor het laatst een leraar overleden in 2005
En ze heeft ook pas te horen gekregen dat ze ontslagen is, iets met spanning dus...quote:
Ai, en dan een hartaanval krijgen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ze heeft ook pas te horen gekregen dat ze ontslagen is, iets met spanning dus...
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ai, en dan een hartaanval krijgen...
Dat wordt hartstikke moeilijk om iets nieuws te vinden
Klopt, en 4 van de 5 waren onverwacht, waaronder één zelfmoord, en dan hoor je sommige leerlingen ook nog van die opmerkingen maken "joepie, leraar weg" en blij zijn dat ze vrij hebbenquote:
kwam het cynisch over dan? Zo niet, dan zijn ze niet helemaal lekker bij hun snikkelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, en 4 van de 5 waren onverwacht, waaronder één zelfmoord, en dan hoor je sommige leerlingen ook nog van die opmerkingen maken "joepie, leraar weg" en blij zijn dat ze vrij hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |