Docent(e)? Ze was man en vrouw tegelijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij ons is er voor het laatst een docent(e) overleden in 2008/09. Nederlands gaf ze. En ze stierf aan de welbekende ziekte.
geef maar aan mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Barreltje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stomme mutsen op de HR afdeling!
maximaal 24 overuren is maximaal 24 over uren
maximaal 8 ADV uren per maand is 8 ADV uren..(hmm 12 mag dus niet)
en tijd voor tijd kan niet
hoe kom ik nou door mijn overuren heen ??
Daar denk ik dan weer over naquote:
Poehquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, en 4 van de 5 waren onverwacht, waaronder één zelfmoord, en dan hoor je sommige leerlingen ook nog van die opmerkingen maken "joepie, leraar weg" en blij zijn dat ze vrij hebben![]()
uit laten betalen, of een bruto aanschf regelen via de baas hoef je ook niet de belasting er over te betalenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef Barreltje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stomme mutsen op de HR afdeling!
maximaal 24 overuren is maximaal 24 over uren
maximaal 8 ADV uren per maand is 8 ADV uren..(hmm 12 mag dus niet)
en tijd voor tijd kan niet
hoe kom ik nou door mijn overuren heen ??
ga jij dan ook zoveel uren als ik werkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
geef maar aan mij
[..]
Daar denk ik dan weer over na
[..]
Poeh
En ja, van die ongevoelige lijpo's heb je overal
quote:Meisje (8) krijgt 320 stokslagen omdat ze huiswerk niet maakte
Foto ThinkStock
In een lagere school in de Chinese stad Henan heeft een achtjarig meisje 320 stokslagen gekregen van haar medeleerlingen. Die deden dat op bevel van hun leraar. Reden voor de lijfstraf was dat het meisje haar huiswerk voor rekenen niet had gemaakt. Dat meldt de krant China Press.
Tien stokslagen per medeleerling
De kinderen moesten van hun leraar de kleine Zhang Jinjina elk tien stokslagen toedienen. Wie niet hard genoeg mepte, kreeg er zelf ook van langs. Ook de leraar deelde stokslagen uit. Volgens de kinderen van haar klas was de stok een meter lang en twee vingers dik.
In elkaar gestort
Het meisje stortte in elkaar toen ze zwaar gehavend thuiskwam. 'Haar lippen waren gezwollen en sloegen paars uit', aldus haar moeder.
Modelleraar
De 32-jarige schoolmeester staat te boek als een modelleraar. Eerder moest een jongetje uit zijn klas al in het hospitaal verzorgd worden nadat hij veertig stokslagen moest incasseren.
Ze is wel getrouwd, dus als ze even een paar maanden geen werk heeft zal dat niet zo heel erg zijn. Maar toch, ze zal wel op zoek moeten naar een nieuwe baan... en zoveeel muziekdocenten zijn er niet nodig op het momentquote:
Dat beetje respect heb ik dus écht niet, sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ook onbegrijpelijk dat heel Amerika feest ging vieren om de dood van Osama, kom op, toon een beetje respect. Die man had kinderen.
mja zo werkt dat niet helemaal hier..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef Lon3 het volgende:
[..]
uit laten betalen, of een bruto aanschf regelen via de baas hoef je ook niet de belasting er over te betalen
Damn, wat een verziekt land is dat ook, na een soortgelijk incident nog steeds voor de klas staan, dan zal het wel geen uitzondering zijn daar op die school.quote:
Om half vijf?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Ook onbegrijpelijk dat heel Amerika feest ging vieren om de dood van Osama, kom op, toon een beetje respect. Die man had kinderen.
Hmm nee, maar echt makkelijk is het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is wel getrouwd, dus als ze even een paar maanden geen werk heeft zal dat niet zo heel erg zijn. Maar toch, ze zal wel op zoek moeten naar een nieuwe baan... en zoveeel muziekdocenten zijn er niet nodig op het moment
Staat er ook nog in dat die kerel een modelleraar isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Damn, wat een verziekt land is dat ook, na een soortgelijk incident nog steeds voor de klas staan, dan zal het wel geen uitzondering zijn daar op die school.
Niemand.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wie zouden jullie echt een groot feest vieren als diegene overlijdt dan? Welk persoon ook.
En ze kan piano spelen en zingen op 'schoolniveau' zeg maar, dus echt meer kan ze er ook niet mee...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm nee, maar echt makkelijk is het niet
En dat laatste is precies de reden dat ik niet verder ben gegaan op het conservatorium
Vier uur is bier uur !quote:
Daarom zeg ik erbij dat je iets moet regelen dat je koopt voor het bruto bedrag via je baasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja zo werkt dat niet helemaal hier..
en uitbetalen![]()
dat is gewoon geld aan de balstingdienst geven.. dat is toch wel tegen m'n principe's
Omdat: onverwacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
OMFG Waarom is #sinterklaasjournaal trending topic?
Niet op vrijdagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |