nog een klein stukje smurfinquote:
GEILquote:
Jij wordt al geil van de bonusaanbieding bij de AHquote:
zn ballen kan je als zitkussen gebruikenquote:
beter van nietquote:
quote:
gastquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Dat hoop ik wel, dan kan ik lekker in alle rust genieten van heel Nederland die ervoor zorgt dat ik keihard door iedereen die ik tegenkom anaal vernederd wordt... Heerlijk vind ik dat
Hahahaquote:
huh wat?quote:
ZONDE GROTE VUURBAL JONGUH!quote:
Echt hequote:
New Kids bedoel je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
is dat uit die film trouwns ? ik heb die nog niet gezien....
Ja maar dan uit de serie...quote:
Nah, de enige kroeg waar ik nog kom hoor ik dat niet meer...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt heEn nog steeds ieder weekend hoor je het in de kroeg
Waarop jij een subtiele edoch effectieve neqschot uitdeelde?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, de enige kroeg waar ik nog kom hoor ik dat niet meer...
De laatste keer dat ik zoiets hoorde werd ik wakker geschreeuwd door een stel van die kutkoters bij m'n slaapkamerraam...
"ZO'NE GROTE VUURBAL JÓNGUH!' haha vet he, "BAM!!!", hahahahahaa "VERREKTE MONGOL!!!"" hahahahaaaaaaaahaha_!!'| "JA WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR
!!!| "ZO'NE GROTE VUURBAL JÓNGUH!' haha vet he, "BAM!!!", hahahahahaa "VERREKTE MONGOL!!!"" hahahahaaaaaaaahaha
_!!'| "JA WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR
!!!| "ZO'NE GROTE VUURBAL JÓNGUH!' haha vet he, "BAM!!!", hahahahahaa "VERREKTE MONGOL!!!"" hahahahaaaaaaaahaha
!!!|
Zo ging dat ongeveer
ah oke. helaas geen speakers hierquote:
Had gewoon naar buiten moeten rennen met m'n kickboksgear aan, maar in plaats daarvan was ik te beroerd om er m'n bed voor uit te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarop jij een subtiele edoch effectieve neqschot uitdeelde?
En gek genoeg kan ik mij daar ook nog in vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had gewoon naar buiten moeten rennen met m'n kickboksgear aan, maar in plaats daarvan was ik te beroerd om er m'n bed voor uit te komen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
En dan echt zo van "BOTS! Vol op z'n neus!"
er valt niets te snappen, snap je ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou graag met je meedoen, maar ik snap hem ff niet
BWAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHHAA (hahaha)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er valt niets te snappen, snap je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHWAH>SD?!?quote:
Die afbeelding.. ouchies hahaquote:
Wat een bagger zooi..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
nog maar even naar tnt gebeld.
verzoek tot status inklaring
ze weten niet hoe lang het duurt en krijg er ook geen terugkoppeling van...
Ik heb zin in iets heeeel anders dan etenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets heeeel anders dan eten
Maanden opgebouwde spanning en het moment is eigenlijk al daar maar we hebben beide geen tijd .. ffs.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Maanden opgebouwde spanning en het moment is eigenlijk al daar maar we hebben beide geen tijd .. ffs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |