nog een klein stukje smurfinquote:
GEILquote:
Jij wordt al geil van de bonusaanbieding bij de AHquote:
zn ballen kan je als zitkussen gebruikenquote:
beter van nietquote:
quote:
gastquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Dat hoop ik wel, dan kan ik lekker in alle rust genieten van heel Nederland die ervoor zorgt dat ik keihard door iedereen die ik tegenkom anaal vernederd wordt... Heerlijk vind ik dat
Hahahaquote:
huh wat?quote:
ZONDE GROTE VUURBAL JONGUH!quote:
Echt hequote:
New Kids bedoel je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
is dat uit die film trouwns ? ik heb die nog niet gezien....
Ja maar dan uit de serie...quote:
Nah, de enige kroeg waar ik nog kom hoor ik dat niet meer...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt heEn nog steeds ieder weekend hoor je het in de kroeg
Waarop jij een subtiele edoch effectieve neqschot uitdeelde?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, de enige kroeg waar ik nog kom hoor ik dat niet meer...
De laatste keer dat ik zoiets hoorde werd ik wakker geschreeuwd door een stel van die kutkoters bij m'n slaapkamerraam...
"ZO'NE GROTE VUURBAL JÓNGUH!' haha vet he, "BAM!!!", hahahahahaa "VERREKTE MONGOL!!!"" hahahahaaaaaaaahaha_!!'| "JA WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR
!!!| "ZO'NE GROTE VUURBAL JÓNGUH!' haha vet he, "BAM!!!", hahahahahaa "VERREKTE MONGOL!!!"" hahahahaaaaaaaahaha
_!!'| "JA WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR
!!!| "ZO'NE GROTE VUURBAL JÓNGUH!' haha vet he, "BAM!!!", hahahahahaa "VERREKTE MONGOL!!!"" hahahahaaaaaaaahaha
!!!|
Zo ging dat ongeveer
ah oke. helaas geen speakers hierquote:
Had gewoon naar buiten moeten rennen met m'n kickboksgear aan, maar in plaats daarvan was ik te beroerd om er m'n bed voor uit te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarop jij een subtiele edoch effectieve neqschot uitdeelde?
En gek genoeg kan ik mij daar ook nog in vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had gewoon naar buiten moeten rennen met m'n kickboksgear aan, maar in plaats daarvan was ik te beroerd om er m'n bed voor uit te komen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
En dan echt zo van "BOTS! Vol op z'n neus!"
er valt niets te snappen, snap je ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou graag met je meedoen, maar ik snap hem ff niet
BWAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHHAA (hahaha)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er valt niets te snappen, snap je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHWAH>SD?!?quote:
Die afbeelding.. ouchies hahaquote:
Wat een bagger zooi..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
nog maar even naar tnt gebeld.
verzoek tot status inklaring
ze weten niet hoe lang het duurt en krijg er ook geen terugkoppeling van...
Ik heb zin in iets heeeel anders dan etenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets heeeel anders dan eten
Maanden opgebouwde spanning en het moment is eigenlijk al daar maar we hebben beide geen tijd .. ffs.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Maanden opgebouwde spanning en het moment is eigenlijk al daar maar we hebben beide geen tijd .. ffs.
Voor dit meisje .. wow!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:55 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
de wereld is net een lul, altijd keihard.
ze wil alleen een sexuele relatie??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:57 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Voor dit meisje .. wow!
Mooie is nog dat ze verder niets wilt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:58 schreef QuincydeKoster het volgende:
"Today, I woke up in a panic to what sounded like a plane about to crash into my house. I was so scared, I peed myself and passed out. It was just my cell phone vibrating under my pillow. FML"
Bwehehehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
Omfg deze is wel heel erg flauw
Today, I gave a girl answers to a test. She said she would give me something pleasurable in return. She gave me a Twinkie, saying, "I know how much fat people love twinkies." FML
of deze:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef tripack het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
dat zo'n gast gelijk uitgaat van sex
ja ik ken de site.. meesterlijk sommige...maar is hier geblockt door de vuurmuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
of deze:
Today, while driving my new car, a squirrel ran in front of me so I slammed on my brakes. The person behind me didn't notice and rear-ended me. The squirrel got hit by a car going the opposite direction. FML
btw,deze kan je gewoon vinden op http://www.FmyLife.vom
Ohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ken de site.. meesterlijk sommige...maar is hier geblockt door de vuurmuur
Ze kijkt niet graag verder vooruitquote:
ja voor nu wel nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze kijkt niet graag verder vooruithoe nice?
.quote:
succesquote:
voorlopigquote:
Hahaha, ziet er netjes uit kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef tripack het volgende:
hier nog 1 1/3 kwartier
hopelijk vliegt die voorbij
dat is lang jonguuh, maarja daarna wel vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Nog 9 kwartiertjes
hoezo niet?? ben je nog zo'n vrije vogel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
voorlopigtoch geen trouwmateriaal.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef tripack het volgende:
hier nog 1 1/3 kwartier
hopelijk vliegt die voorbij
zo voelt het. En daar is ze niet genoeg mijn type voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo niet?? ben je nog zo'n vrije vogel?
Dat kun je best zeggen, het komt hooguit je geloofwaardigheid niet ten goedequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is lang jonguuh, maarja daarna wel vakantiedat kan ik weer niet zeggen
daarom zeg ik het ook maar nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kun je best zeggen, het komt hooguit je geloofwaardigheid niet ten goede
dat is zeker lulligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben geen gebruiker, maar lullig dat je gek wordt van een kut
Behoorlijk ja! En het zou helemaal kut zijn als die gebruiker zelf zit te lullen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is zeker lulligvooral als zo'n gebruiker zelf zit te kutten
ja laat maar je hebt het denk ik al genoeg uitgemolken.... de situatie he, niet de ... nja ja snapt em welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Behoorlijk ja! En het zou helemaal kut zijn als die gebruiker zelf zit te lullen!
Of als die gebruiker aan z'n lul zit te kutten..
Of.. eh
Ofzo.
Veel meer valt er niet van te maken ben ik bangquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ja laat maar je hebt het denk ik al genoeg uitgemolken.... de situatie he, niet de ... nja ja snapt em wel
Thnx kerel! Goed weekend en tot de volgende keerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:59 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben pleite![]()
fijn weekend!
Smokez fijne vakantie
Proost!quote:
Thanks! smaakt heerlijk.... soort van punica oase, alleen dan andersquote:
Ik moet nog steeds naar de supermarktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Thanks! smaakt heerlijk.... soort van punica oase, alleen dan anders
had je beter eerder kunnen gaan, tis vrijdag dus zowieso superdruk. tenzij je morgenochtend om 8 uur op de stoep gaat staanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:33 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds naar de supermarkt
Wil je me depressief hebben?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je beter eerder kunnen gaan, tis vrijdag dus zowieso superdruk. tenzij je morgenochtend om 8 uur op de stoep gaat staan![]()
ik kan er gewoon niet tegen om in de rij te staan
Was jij niet diegene met over 9000 addons?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand trouwens waarom mn firefox niet goed werkt met !fok ? menu popup met quote enzo verschint niet
ja goeie vraag, wat probeer je uit te leggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wil je me depressief hebben?ik erger me vaak aan mensen die niet zo,n ding neerleggen als ze klaar zijn met boodschappen. Gewoon zo ding dat je kan zien dat het van diegene is. Hoe leg ik dat uit
damm,
nee slechts 30 ofzo. ik her er een paar afgegooidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was jij niet diegene met over 9000 addons?
Goed punt, hoe heet zo'n ding ook alweer, wat op de kassaband wordt gelegd om jouw boodschappen van die van een ander te kunnen onderscheidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goeie vraag, wat probeer je uit te leggen
Op die rolbank. Je legt je boodschappen neer om af te rekenen. En veel mensen leggen dan niet zo,n ding neer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goeie vraag, wat probeer je uit te leggen
haha jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed punt, hoe heet zo'n ding ook alweer, wat op de kassaband wordt gelegd om jouw boodschappen van die van een ander te kunnen onderscheiden
Disable ze allemaal eens, kijk hoe mooi het opeens wél blijkt te werken, en zet ze daarna weer een voor een aan.. Je ziet snel genoeg waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee slechts 30 ofzo. ik her er een paar afgegooid
javascript is disabled, zou dat het zijn ?
nou hoe heet het ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Op die rolbank. Je legt je boodschappen neer om af te rekenen. En veel mensen leggen dan niet zo,n ding neer.
Geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hoe heet het ?whehehe
![]()
heeft dat ding uberhaupt een naam ?
klote, javascript staat gewoon aan, nou ja morgen maar eens kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Disable ze allemaal eens, kijk hoe mooi het opeens wél blijkt te werken, en zet ze daarna weer een voor een aan.. Je ziet snel genoeg waar het aan ligt.
Maar idd, javascript is een goede kandidaat
Heb net even een maat gebeld die vroeger ook veel in een supermarkt heeft gewerkt, maar die kon ons ook niet verder helpenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hoe heet het ?whehehe
![]()
heeft dat ding uberhaupt een naam ?
Voor alles is een naam maar voor dat nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb net even een maat gebeld die vroeger ook veel in een supermarkt heeft gewerkt, maar die kon ons ook niet verder helpen
haha, geweldigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb net even een maat gebeld die vroeger ook veel in een supermarkt heeft gewerkt, maar die kon ons ook niet verder helpen
Het zullen vast geen 'fratsen' zijn, want die hebben ze niet bij de C1000quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:00 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Voor alles is een naam maar voor dat nietIk ga het dadelijk serieus vragen in de C1000.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zullen vast geen 'fratsen' zijn, want die hebben ze niet bij de C1000
Helaasch..quote:
LOL wasdat nou weer ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef Unfabulouss het volgende:
Sorry Gast, je bent verbannen van gebruik van dit forum!
Geen foto, geen toegang.
Deze verbanning is permanent.
??
Ander forum WTF?
Nou ik kwam op sexwoordenboek (Forum) Best geinig forum. Maar ineens kreeg ik dus dat bericht.quote:
je moet je gedwongen registrered dus ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nou ik kwam op sexwoordenboek (Forum) Best geinig forum. Maar ineens kreeg ik dus dat bericht.
Ja, ze denken wss dat ik iemand van de pedo-partij ben ofzow. Maar ze doen het bij iedereen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet je gedwongen registrered dus ?
Was dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:29 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja, ze denken wss dat ik iemand van de pedo-partij ben ofzow. Maar ze doen het bij iedereen.
Tuurlijk ik wil graag kleine kindjes neukenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:33 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Tuurlijk ik wil graag kleine kindjes neuken![]()
![]()
![]()
quote:
Kijken of mijn neefje dit leuk vindt.quote:
Ik ken je neefje niet.. Geen ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:38 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Kijken of mijn neefje dit leuk vindt.![]()
Haha, ze is geil!quote:
tynipic werkt meestal wel : Squote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas, tinypic komt er hier weer niet doorheen
Ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
tynipic werkt swaffel ik meestal : S
Hoiquote:
have a nice fuck vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Swaffelbazen, ik ga afsluiten, tijd voor vakantie!
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Swaffelbazen, ik ga afsluiten, tijd voor vakantie!
Alles dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!
Whait whut?
Alles wat de lieve heer heeft verbodenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alles wat de lieve heer heeft verboden
'beurt·balk·je (het ~ ) 1. staafje voor het scheiden van koopartikelen op een kassaband. beurt·balk·je (het ~ ) 1. staafje voor het scheiden van koopartikelen op een kassabandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wil je me depressief hebben?ik erger me vaak aan mensen die niet zo,n ding neerleggen als ze klaar zijn met boodschappen. Gewoon zo ding dat je kan zien dat het van diegene is. Hoe leg ik dat uit
damm,
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef Unfabulouss het volgende:
Hoi! sorry ik krijg net te horen dat er in mijn familie iets ergs gebeurd is.
Narnia! hele mooie film! Goede keus Mquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
net narnia 3 gekeken. ook wel weer mooie film
voor deel 3 moet je minimaal deel 2 hebben gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Narnia! hele mooie film! Goede keus M
lucy ?quote:
Meen je?quote:
Jaquote:
quote:
Niet teveel van die pre-workout boosters gebruiken he directeurquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
Blugh... Ik wil doodNet even iets te veel gedaan, voel me misselijk
Neem alles niet zo serieus. godman.quote:
Ik gebruik helemaal niks...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet teveel van die pre-workout boosters gebruiken he directeur
Dan moet je misschien eens wat meer gaan eten na je training..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks...Misschien is dat het hem juist
Ik zal de zin beter voor je maken, ik eet te weinig, altijd...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens wat meer gaan eten na je training..
40gr whey-poeder in melk met 40gr dextrose na de training doet wonderen
Niet om de wijsneus uit te hangen hoor, maar vind je dat niet een beetje zonde, 4 keer per week in de sportschool rondhangen om dan niet voldoende te eten zodat je een hoop resultaat misloopt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zal de zin beter voor je maken, ik eet te weinig, altijd...
Maar dat is het punt, ik wil juist niet buffed worden... dat past niet heulemaal bij mijn lengte, om het subtiel te verwoordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet om de wijsneus uit te hangen hoor, maar vind je dat niet een beetje zonde, 4 keer per week in de sportschool rondhangen om dan niet voldoende te eten zodat je een hoop resultaat misloopt?
Redelijk. Sliep wel wat later in dan normaal, want ik had geen melatonine in genomen (mocht ook niet van de arts). Net nog even lekker met pa boodschappen enzo gehaald en dadelijk nog even lekker buiten zitten denk ik,quote:
Oh, oké! Geen gevolgen voor je ritme, dat later slapen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk. Sliep wel wat later in dan normaal, want ik had geen melatonine in genomen (mocht ook niet van de arts). Net nog even lekker met pa boodschappen enzo gehaald en dadelijk nog even lekker buiten zitten denk ik,
En daar?
Nee, niet echt. Was ook mijn eigen fout. Had gisterenochtend per ongeluk die medicatie voor de avond/nacht ingenomen. Dus was gisteren op het werk behoorlijk gaperig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké! Geen gevolgen voor je ritme, dat later slapen?
Goedzo, buiten zitten doet je hopelijk goed, lekker in de zon!
Hier gaat het wel oké, nu even rustig aan doen en zometeen weer werken.
Oh, dat is niet echt de bedoeling lijkt me! Werk toch wel volgehouden?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Was ook mijn eigen fout. Had gisterenochtend per ongeluk die medicatie voor de avond/nacht ingenomen. Dus was gisteren op het werk behoorlijk gaperig...
Mooi, de appie of inpakken?
Ja gelukkig werk ik maar 3 uur per dag, anders was het waarschijnlijk wel erg zwaar geworden. Heb dus toen ik thuis was wel even geslapen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is niet echt de bedoeling lijkt me! Werk toch wel volgehouden?
Vandaag de AH...
Niet egt blijkbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
Werk is saaaaai. Iemand hier om mij te vergezellen?
FuckyDucky!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |