quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:43 schreef genakt het volgende:
Als je als vrouw en eckte man zoekt moet je hier op fok vragen naar genakt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:49 schreef ukga het volgende:
Als je als vrouw geneukt wil worden, moet je hier op fok vragen naar ukga
Al die wanhopige reactie, en blijkt het een dude te zijn ook nog.quote:
ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:03 schreef Morphs het volgende:
^ Wat ohwyeah zegt ^
Op zo'n profiel moet je een no-nonsense verhaal zetten. Geen wanhopigheden of een verhaal waaruit blijkt dat je een lelijke creep bent.
Een profielverhaal waarin je zegt waar het op staat. Je bent een goed uitziende gast die via die datingsite vrouwen wil ontmoeten voor seks. Je interesseert je niet in het hele liefdesverhaal, je wilt gewoon samen met een vrouw genieten van de lichamelijke lusten. Als een vrouw op zoek is naar een of andere prins op een wit paard dan moet ze maar snel doorklikken en anders weet ze je te vinden.
Je denkt dat vrouwen op zo'n verhaal niet zouden reageren, maar juist de eerlijkheid en zelfverzekerdheid zorgen ervoor dat vrouwen er wél op reageren.
Een vriend van me heeft bovenstaande strat wel eens geprobeerd en hij kreeg er inderdaad reacties op. Hij liet me er eentje zien van een meid met foto, ze zag er echt goed uit kan ik je vertellen. Ze schreef ook iets van "ik hoef je naam niet te weten of wat je doet, ik wil gewoon seks". Dit soort vrouwen lopen ook rond, echter zullen ze dit alleen blootgeven als je als man de eerste stap zet door het juiste frame neer te zetten waarin seks om de seks niet raar is.quote:ervaring mee?
Dit is dus typisch zo'n site waar je dagenlang om elkaar heen draait. Vooral met die foto's die je niet gelijk kan zien. Gaat veel te traag allemaal.quote:
zoek een vent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef undefinedusername het volgende:
[..]
Dit is dus typisch zo'n site waar je dagenlang om elkaar heen draait. Vooral met die foto's die je niet gelijk kan zien. Gaat veel te traag allemaal.
En bovendien wil ik een normaal persoon die gewoon uit is op seks, net als ik.
Jij bent Student of the Year!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zoek een vent.
let's face it, die zijn nu eenmaal veel meer op zoek.
Ik zit op beide en ben absoluut niet op zoek naar stelletjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef undefinedusername het volgende:
Chatgirl zitten alleen maar van die klote stelletjes die een man of vrouw erbij willen of whatever. En Chattijd is dacht ik virtueel hetzelfde, maar kan me vergissen.
sja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef undefinedusername het volgende:
Jij bent een vrouw, voor jullie is alles zoveel makkelijker. Het is niet eerlijk verdeeld
Ach jullie kunnen overal pissen terwijl wij 3 uur op een festival terrein bij een stikende container wc moeten gaan staan wachten...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef undefinedusername het volgende:
Jij bent een vrouw, voor jullie is alles zoveel makkelijker. Het is niet eerlijk verdeeld
Dat kunnen jullie net zo goed, maar jullie trekken je iets aan van mensen om jullie heen. Daarom is het zo druk bij die stinkhokken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen overal pissen terwijl wij 3 uur op een festival terrein bij een stikende container wc moeten gaan staan wachten...
Dus geef ons ook eens een lolletje
Oh ja alsof dat zo fijn is. Zonder plee papier om hem af te drogen krijg je een natte plek in je onderbroek, lekker joh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ach jullie kunnen overal pissen terwijl wij 3 uur op een festival terrein bij een stikende container wc moeten gaan staan wachten...
Dus geef ons ook eens een lolletje
Krijg je ook als je niet kan sex datenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef undefinedusername het volgende:
[..]
Oh ja alsof dat zo fijn is. Zonder plee papier om hem af te drogen krijg je een natte plek in je onderbroek, lekker joh.
Daar hebben vrouwen doorgaans ook wel last van, maar dat heeft niet veel te maken met het doen van iemands behoefte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef undefinedusername het volgende:
[..]
Oh ja alsof dat zo fijn is. Zonder plee papier om hem af te drogen krijg je een natte plek in je onderbroek, lekker joh.
no, not reallyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef undefinedusername het volgende:
Ach vrouwen draaien gewoon veel te veel. Als een vrouw seks wil dan doet ze of niks of ze maakt een vaag profiel met een vage tekst.
Als een man seks wil geeft ie dat gewoon aan.
Mijn ervaring is dat het de afgelopen 10 jaar wel erg veranderd is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef undefinedusername het volgende:
Ach vrouwen draaien gewoon veel te veel. Als een vrouw seks wil dan doet ze of niks of ze maakt een vaag profiel met een vage tekst.
Vrouwen ook hoor, de leuke tenminste.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef undefinedusername het volgende:
je wil niet snappen hoe het werkt, wat liefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef undefinedusername het volgende:
Nou niet naar mijn ervaring. Alle profielen van vrouwen die ik tot nu heb gezien waarin ze zeggen dat ze alleen seks willen, waren van die tering SMS diensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |