Jup.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef lyolyrc het volgende:
Zou toch mooi zijn als Gomes weer terug kwam, maar ik vrees dat het ijdele hoop is.
Van mij apart halen ze Melvin platjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:39 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Sowieso moeten ze écht meer naar de jeugd kijken,en de eerste divisie enzo zulke goeie spelers,sjoerd ars bijvoorbeeld goeie spits! Kan voor minder dan een miljoen weg,makkelijk.
Ligt eraan of je goed kunt afdingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Dat is niet waar, het zijn 2 pakken melk, een snickers en een bosje paling
Dat is het precies ja.. geen kans geven + kleinere clubs gaan nu ook hogere prijzen vragen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je goed kunt afdingen.
Ik heb mijn twijfels over het halen van spelers uit de eerste divisie. Ik ben bang dat de stap te groot is om uiteindelijk door te breken hier. Want aan spelers kansen geven wordt bij ons niet gedaan. Aan de andere kant, als clubs als Groningen en Utrecht overdreven hoge vraagprijzen hanteren voor hun spelers, zullen we uit hun vijver moeten gaan vissen.
Die Snickers wordt de bottleneckquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je goed kunt afdingen.
Ik heb mijn twijfels over het halen van spelers uit de eerste divisie. Ik ben bang dat de stap te groot is om uiteindelijk door te breken hier. Want aan spelers kansen geven wordt bij ons niet gedaan. Aan de andere kant, als clubs als Groningen en Utrecht overdreven hoge vraagprijzen hanteren voor hun spelers, zullen we uit hun vijver moeten gaan vissen.
Eerste divisie is altijd maar afwachten. En de stap eerste divisie naar PSV is echt enorm, zo'n stap gaat maar zelden goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:39 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Sowieso moeten ze écht meer naar de jeugd kijken,en de eerste divisie enzo zulke goeie spelers,sjoerd ars bijvoorbeeld goeie spits! Kan voor minder dan een miljoen weg,makkelijk.
Goeien garp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax een keertje kampioen omdat de andere niet willen en j0rdiiiiiiii is in een keer anders
quote:
Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |