Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar waarom dan zoveel heisa
quote:Uitzending zaterdag 21 mei. Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal.
De uitzending staat gepland op zaterdag 21 mei om 19.50 uur op Nederland 1.
Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen.
Lees het op Fok. Of kan dat ook niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms je me morgen ff wat het is? Ik kan geen tv kijken en ben nu toch wel nieuwsgierig
Aankondiging NRC Next: De wereld vergaat op 21 mei 2011quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:14 schreef Bienelientjee het volgende:
De wereld vergaat morgen! Om alle kindertjes nog een plezier te doen komt Sinterklaas dit jaar extra vroeg!
"De verblijfsvergunning van #Sinterklaas is na al die jaren wel verlopen. #Hardelijn #cultuurbezuiniging #Rutte"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Felixa het volgende:
Twitter:
"Sinterklaas wordt nieuwe topman IMF"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef IrCute het volgende:
Ik denk dat de zwarte pieten dit jaar niet meer zwart zijn, omdat het racistisch isDaar hadden ze een paar jaar terug toch een mongolide oplossing voor: een stoomboot met rode, blauwe, groene, paarse etc. Pieten, compleet met een lulverhaal over de stoomboot die door een regenboog was gevaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
"De Bijbel garandeerd het"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef SemperSenseo het volgende:
Aankondiging: De wereld vergaat op 21 mei 2011 - NRC Next
Of de Sint heeft besloten waar hij dit jaar de intocht wilde doen en alle pieten gingen demonstreren vanwege onderdrukking. Weet ik veelquote:
Ik ben in de sauna morgen (quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lees het op Fok. Of kan dat ook niet?.
Will doquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms je me morgen ff wat het is? Ik kan geen tv kijken en ben nu toch wel nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef APK het volgende:
[..]
Will do [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef Felixa het volgende:
Twitter:
"Sinterklaas wordt nieuwe topman IMF"
Lijkt mij dat ze dat niet in het sinterklaasjournaal doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Ulpianus het volgende:
Bram v/d Vlugt is 86 jaar oud!
Dat is best wel oud, misschien toch wel overleden?
Ja dat gaan ze ook echt in een Sinterklaasjournaal aan alle kinderen bekendmaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Ulpianus het volgende:
Bram v/d Vlugt is 86 jaar oud en heeft in 2005 darmkanker gehad.
Misschien toch wel overleden?
Hij moet nog 77 worden manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef Ulpianus het volgende:
Bram v/d Vlugt is 86 jaar oud en heeft in 2005 darmkanker gehad.
Misschien toch wel overleden?
Haha, wiskunde fail.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |