quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IkBen in het echt net zo'n spast als hier
irl zeg ik geen woordquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Er zijn maar zo weinig FOK!kers die in het echt net zo welbespraakt zijn als online he.
Ik ben verlegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Er zijn maar zo weinig FOK!kers die in het echt net zo welbespraakt zijn als online he.
Ik ookquote:
Jij welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Dat je het nog moet vragenquote:
Ze zijn er echt wel hoor, crew (nee, ik bedoel het niet "stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Ik ben heel stilletjes en bedeesdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en HW ook, die springen er voor mij wel als eerste uit.
Daarom zijn wij 3en ook zo cool
Ik wil wel weer over ZM beginnenquote:
Wij!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en HW ook, die springen er voor mij wel als eerste uit.
Daarom zijn wij 3en ook zo cool
Jij was ook zo intimiderendquote:
Pussycatquote:
Neuh die kende ik al.quote:
1 op 1 weet ze niet van ophoudenquote:
Dat klinkt foutquote:
Mijn eerste meet ooit was met Danny, Yvonne, Breuls, Ripley, iteejer, GB etc etc, dat was veel, maar niet stil en verlegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef rival het volgende:
De fokkers die ik heb ontmoet waren stil en toch wel redelijk verlegen (int begin)
Jij bent echt oud hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn eerste meet ooit was met Danny, Yvonne, Breuls, Ripley, iteejer, GB etc etc,
allangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |