Als ik dit zo hoor, moeten we gewoon op een centrale plek afspreken en leidt jij ons wel naar een leuk plekjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt aan het weerwillen we een terrasje of niet?
45, staat gewoon op mijn page hoorquote:
ik ben voor rotownquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik dit zo hoor, moeten we gewoon op een centrale plek afspreken en leidt jij ons wel naar een leuk plekje
Ligt voor mij weer anders, alleen zal wel weer als junior afgewimpeld worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef crv het volgende:
[..]
salaris is vaak goede indicatie voor het nivo.
"een senior adviseur" voor minder dan 2 keer modaal
Prima! Alleen nog even uitzoeken waar dat zitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben voor rotownheeft een terras, zit redelijk centraal en je kan er goed eten in het restaurant binnen
nieuwe binnenwegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Prima! Alleen nog even uitzoeken waar dat zit
4400 is toch 2 keer modaal. een senior advisuer heeft in mijn ogen toch minimaal 12 to15 jaar ervaringquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm..
kijk uit dat je je kijk op de realiteit niet verliest he..
we verdienen al belachelijk veel!
ik kon het niet vinden hoorquote:
WHUT??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nieuwe binnenwegbij kabouter buttplug rechtdoor
ik zit op dit moment onder mijn marktwaarde maar stukken hoger dan dat. btw dat zat ik 5 jaar geleden al toen ik nog in NL werkte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kon het niet vinden hoor
ohh.. en hou er even rekening mee dat jij wel de IT boom hebt meegemaakten dat jouw ( en wok's ) salaris belachelijk hoog kunnen zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat is mooi op loopafstand van centraalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is mooi op loopafstand van centraal
Bij wattes?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
ja maar de butplug staat in Rotterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij wattes?
De Walletjes zijn toch in Amsterdam?
WTF is datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Santa_Claus_(beeld)
[ afbeelding ]
huh??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen amsterdams kennen en die niet krijgen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF is dat?
Een kabouter met een huge ass seksspeeltje in zijn klauwen, zomaar buiten op een plein![]()
![]()
?
wat doet die van januari tot november in het straatbeeld dan?/quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tis officieel n kerstman met n kerstboom
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tis officieel n kerstman met n kerstboom
Dat laatste sowiesoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit op dit moment onder mijn marktwaarde maar stukken hoger dan dat. btw dat zat ik 5 jaar geleden al toen ik nog in NL werkte.
btw ze vragen WO nivo volgens mij willen ze veel voor weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |