zeg... chagerijnig stuk vreten.. doe eens niet zo moeilijk!quote:
wanneer? toch niet vandaag hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij komt ook mee naar de vrijmibo in R'dam??
senior en dan 4400 euries biedenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze nou naast die senior ook nog een junior zochten...
quote:
beginnend seniorquote:
En welke gemeente mag dat wezen?quote:
wat mwoa, ik kom er mijn bed niet meer voor uit hoorquote:
Ja, jullie doen verdomme allemaal alsof ik verdorie geen uitreisvisum voor Limbabwe hebquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zeg... chagerijnig stuk vreten.. doe eens niet zo moeilijk!
geen idee..quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jullie doen verdomme allemaal alsof ik verdorie geen uitreisvisum voor Libabwe heb.
Nou, dat heb ik toevallig wél. Vraag maar aan Yuki, die heeft gisteren zelf gezien dat ik best buiten Limburg kan, durf en wil komen
!
hmhquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef crv het volgende:
[..]
wat mwoa, ik kom er mijn bed niet meer voor uit hoor
Maar eigenlijk MAG het niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jullie doen verdomme allemaal alsof ik verdorie geen uitreisvisum voor Limbabwe heb.
Nou, dat heb ik toevallig wél. Vraag maar aan Yuki, die heeft gisteren zelf gezien dat ik best buiten Limburg kan, durf en wil komen
!
ooit, niet vandaag nee, moeten nog een datum prikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wanneer? toch niet vandaag heik moet vanaf 3 uur werken
na 17 juni kan ik weer op vrijdagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ooit, niet vandaag nee, moeten nog een datum prikken
ze noemen tegenwoordig alles senior.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
na 17 juni 11 juli kan ik weer op vrijdag
Lijkt het wel op, omschrijving is weer typisch zeer overdreven en te onduidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles senior.
volgens mij is het gewoon een veredelede applicatiebeheerder die mee mag denken over toekomstige siesteempjes
nog minder dan 7 wekenquote:
tsja.. ik ben niks eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles senior.
volgens mij is het gewoon een veredelede applicatiebeheerder die mee mag denken over toekomstige siesteempjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |