dan is het salaris wel weer in verhoudingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles senior.
volgens mij is het gewoon een veredelede applicatiebeheerder die mee mag denken over toekomstige siesteempjes
ik ga nooit een giga hoog salaris krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. ik ben niks eigenlijkgeen junior en geen senior
maar weet dat ik een hoger salaris heb tegen de tijd dat ik wel senior en
Ik ben nu gewoon IT prutser en wil gewoon wat andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. ik ben niks eigenlijkgeen junior en geen senior
maar weet dat ik een hoger salaris heb tegen de tijd dat ik wel senior en
Oh, jawel hoor. Ik ben wel gecontroleerd, en niet opgepakt gisterenquote:
dat dus. veel bla bla en uiteindelijk mag die de content van wat webpagina's bijhouden en meelboksjes controlerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, omschrijving is weer typisch zeer overdreven en te onduidelijk.
en dan krijgen wij de foto's die je MPG stuurde ook?quote:
crv.. hoe oud ben jij eigenlijk ?/quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles senior.
volgens mij is het gewoon een veredelede applicatiebeheerder die mee mag denken over toekomstige siesteempjes
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
na 17 juni kan ik weer op vrijdag
Vrijdag 15 juli dan maar als eerste voorstel?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon IT prutser en wil gewoon wat anders
Maak er 3 uur van...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon IT prutser en wil gewoon wat anders
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan krijgen wij de foto's die je MPG stuurde ook?
Dat was vast een foutje van het systeem!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Ik ben wel gecontroleerd, en niet opgepakt gisteren.
moet in theorie kunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag 15 juli dan maar als eerste voorstel?
moet lukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Vrijdag 15 juli dan maar als eerste voorstel?
Voor dat geld heb ik er weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat dus. veel bla bla en uiteindelijk mag die de content van wat webpagina's bijhouden en meelboksjes controleren
quote:
Heb jij nog voorstellen voor een leuk plekje voor de vrijmibo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet in theorie kunnenterug van vakantie iig, en nog geen werk voor in de vakantie gehosseld
salaris is vaak goede indicatie voor het nivo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is het salaris wel weer in verhouding
Ik nietquote:
is geen geheimquote:
uurtje of half 5 / 5 uur met aansluitend nog een hapje eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
moet lukken
hoevaalt? typtyfus
hoe laat?
hmm..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef crv het volgende:
[..]
salaris is vaak goede indicatie voor het nivo.
"een senior adviseur" voor minder dan 2 keer modaal
ligt aan het weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb jij nog voorstellen voor een leuk plekje voor de vrijmibo?
maar ik weet het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |