Ineens heb je het!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. moet ik opnieuw budget aanvragen..
pff.. 6 sessies van 1,5 uur = 1500 ¤
Nah, geen konijnquote:
mja.. lekker geld verdienen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ineens heb je het!
Je gaat coachingsgesprekken geven!
Sodejuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. moet ik opnieuw budget aanvragen..
pff.. 6 sessies van 1,5 uur = 1500 ¤
ik zou een coaching opleiding gaan doen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zou een coaching opleiding gaan doen..Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hater. Ik heb nog een dia van het museum in Tokyoquote:
huh??quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hater. Ik heb nog een dia van het museum in Tokyo
Apart verhaal hoe we daar binnen zijn gekomen, maar goed, ik doe niet zoals MPG, ik zeg dat alleen irl in plaats van te rekken
Man, jij bent nog erger dan ik. Hier zeggen dat je het alleen IRL wil zeggen, en dan vervolgens nooit komen meeten! Tssskquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hater. Ik heb nog een dia van het museum in Tokyo
Apart verhaal hoe we daar binnen zijn gekomen, maar goed, ik doe niet zoals MPG, ik zeg dat alleen irl in plaats van te rekken
Ik kom inderdaad nooit op meets, anders moet ik dweilen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Man, jij bent nog erger dan ik. Hier zeggen dat je het alleen IRL wil zeggen, en dan vervolgens nooit komen meeten! Tsssk...
Daar hebben we GF toch voor, gekkie!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom inderdaad nooit op meets, anders moet ik dweilen.
En de vorige keer was ik ook al saai en stil en werd Fles ook al boos toen ik netjes stroop op de pannenkoeken van Fles deed!.quote:
O ja, RockNijntjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Goedendag mensachtigen en iets minder mensachtigen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja, RockNijntje
Een Deurnes cartoon konijn
Lees ff terugquote:
Deed ik, maar de vraag blijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |