Ik heb ook nog een 40 liter bakkie staan, zonder deksel, waar ik nog geen doel voor heb. Moet er ook maar es wat voor bedenken want filter/temperatuurding heb ik al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:34 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik ga er toch een aqua40 bij nemen..
Klein bakje erbij is altijd leuk, en daarnaast gewoon mooi om het naast me scherm te zien, aangezien het nu een donker hoekje is.
Ik denk dat ik er een paar rasbora's in zet, met wat garnaaltjes oid
Dat lijkt me een aardig groot bakkie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef betyar het volgende:
Zo mijn aquarium is naar buiten, in of na de vakantie begint project "nieuw houten aquarium".
Hier stond ie:
[ afbeelding ]
Ja sure!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Altijd dankbaar werk!!
Maak je ook een voor en na foto?
Mooi stuk hout is het ook wat je er in hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine update. Bijna alle blauwalg is uit de bak. Het lijkt te helpen om een paar keer per week alles te verwijderen. Die lange plant rechtsachter doet het wel slecht. Had er 2, waarvan er 1 al uit is en deze doet het ook niet echt heel best. Maar ja, vond em ook niet zo mooi, dus daar komt wel een andere voor.
250x80x70 tijdens de verbouwing heb ik een thermostaatkraan en de riolering door laten trekken naar de plek waar het aquarium moest komen staan. Geen geouwehoer meer met slangen en emmers, gewoon kraantje open.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aardig groot bakkie.. Wel handig met die kraan enzo.
Wow. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden! Hoe doe je dat dan met verversen nu? Hangen er permanent 2 slangen in voor het verversen? Ik ben op zoek naar een koophuis en dan wil ik ook een mooie oplossing bedenken voor het water.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:13 schreef betyar het volgende:
250x80x70 tijdens de verbouwing heb ik een thermostaatkraan en de riolering door laten trekken naar de plek waar het aquarium moest komen staan. Geen geouwehoer meer met slangen en emmers, gewoon kraantje open.![]()
Lol nee, die lichtkap ligt gekanteld op het kastje en steunt tegen de verwarming daarachter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
Houdt iemand daar nu een tlbalk achter de bak?.
Mijn vissen zijn weg. Het aquarium staat buiten. Die haal ik uit elkaar en hergebruik de glazen voorplaat. De rest van het aquarium gaat weg (is van betonplex).quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wow. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden! Hoe doe je dat dan met verversen nu? Hangen er permanent 2 slangen in voor het verversen? Ik ben op zoek naar een koophuis en dan wil ik ook een mooie oplossing bedenken voor het water.
Ow lol niet misschien een siamese algenwterquote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef Ludwig. het volgende:
Lijkt qua gedrag idd op een goudvis.
[ link | afbeelding ]
een corydoras zou ik ook nooit in mijn hand houden vanwege die lekkere stekelsquote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder dat die vissen rustig in de hand liggen.
Als ik dat zou doen bij mijn Corydorassen dan zouden ze allang ergens op de grond liggen.
Ja dat ookquote:Op maandag 11 juli 2011 15:35 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
een corydoras zou ik ook nooit in mijn hand houden vanwege die lekkere stekels![]()
Gaaf zit je ook op een aquarium forum met je eigen topic ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:13 schreef betyar het volgende:
[..]
250x80x70 tijdens de verbouwing heb ik een thermostaatkraan en de riolering door laten trekken naar de plek waar het aquarium moest komen staan. Geen geouwehoer meer met slangen en emmers, gewoon kraantje open.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |