Zelf bouwen, het nieuwe aquarium wordt uit multiplex, glas en eiken vervaardigt.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:09 schreef Aloria het volgende:
[..]
Gaaf zit je ook op een aquarium forum met je eigen topic ?
Wordt je nieuwe bak ook betonplex ?
En ga je die zelf maken of bestellen bij : MAF ?
In de toekomst, wil ik mijn eigen betonplex aquarium maken van 3 meter bij 1 meterOf van een ander soort hout, zoals het 1600 L aquarium op nederlandstalig aqua forum.
Kan zelf niet genoeg krijgen van dit soort topics, kan er zelf veel van leren, houdt ons geupdate !!
Heb je links naar bouw methode of technieken hiervan?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zelf bouwen, het nieuwe aquarium wordt uit multiplex, glas en eiken vervaardigt.
Foto's?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef DawN het volgende:
Even een stiekeme tvp hier,
Heb zelf een Dubai 100, qube25 een aqua30 (dochterlief) en een 20x15 *babykamer*
Dus ik ga het hier leuk in de gaten houden
Fotos zijn onderweg, ik heb trouwens ook corys... Iquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:36 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Foto's?
Ik heb sinds vorige week 10 cory's (5x julii en 5x panda) bij.. De groepsvorming wordt dan stukker beter, dus het ziet er leuker uit, en het is nog eens beter voor ze
Nee, alles eigen inzicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Heb je links naar bouw methode of technieken hiervan?
Das echt een feitquote:
Van waar dan de keuze om multiplex in plaats van beton plex te gebruiken? Multiplex is veel gevoelliger voor vocht dan betonplex?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, alles eigen inzicht.
Als ik er aan begin zal ik een topic openen.
je hebt ook speciaal multiplex voor buiten: dat kan nog veel beter tegen vocht (en heeft daar zelfs garantie opquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:04 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Van waar dan de keuze om multiplex in plaats van beton plex te gebruiken? Multiplex is veel gevoelliger voor vocht dan betonplex?
Kijk dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:22 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je hebt ook speciaal multiplex voor buiten: dat kan nog veel beter tegen vocht (en heeft daar zelfs garantie op)
Mijn vorige bak was van betonplex,quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:04 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Van waar dan de keuze om multiplex in plaats van beton plex te gebruiken? Multiplex is veel gevoelliger voor vocht dan betonplex?
Wat ga je in de Aqua 40 stoppen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:05 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik ga vanavond een Aqua40 kopen
Het enige wat hier mist zijn foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat is ook mooi
Ik heb sinds vanavond ook nog een Aqua60 erbij
Anders gingen de visjes het kanaal in, en de bak op de stort.. Kon het niet over m'n hart verkrijgen, dus maar meegenomen. Visjes gaan hier in een groter verblijf, en dan kijk ik wel wat ik met de bak doe..
Je hebt van die blikjes met een huge tablet er in die lost heel langzaam op waardoor er steeds wat voedsel vrij komt. Volgens mij is 1 zo een tablet voor best lang.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:50 schreef Syd het volgende:
Ben ik weerff een vraagje, ik ga morgenavond weg voor weekend berlijn en kom maandag tegen einde van de middag weer terug.
Kunnen de vissen zolang zonder voedsel of moet ik toch iemand ff laten langs komen voor 1x perdag?
Ik voer ze dagelijks 2x per dag, soms beetje te veel. Maar heb op dit moment ook allemaal jonge platys in me bak zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Als je morgenavond nog voert, zou ik er niets bij doen.. Dan redden ze het wel hoor. Zeker als je ze normaal al goed voert kunnen ze wel ff zonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |