Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Janet please, Jack een schuldgevoel aanpraten omdat hij bij Carly was...Stom wijf!![]()
Dusty: "Hubba hubba..."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Oliver best wel sexy.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk pas 2,5 jaar.![]()
Vanaf de uitzending van 1 juni 2007 (de eerste keer dat Noah in de serie verscheen), heb ik praktisch alle afleveringen gezien.
Maar ik heb wel heel veel scenes uit eerdere jaren online gezien, van Youtube gebruikers zoals Oakdalian, WorldTurner en OakdaleHistorian.
Dat verhaal met Mick wordt ook echt steeds vager ... maar wel interessant.
In ieder geval een stuk interessanter dan de eeuwige knipperlichtrelatie van Casey en Alison.
En Vienna is weer eens spoorloos.
Rosanna en Bonnie zijn beiden weg, maar dat is niet eens echt aangekondigd. Ze zijn gewoon verdwenen, en dan bedoel ik vooral Bonnie.
Ik ben aan de ene kant wel blij dat we eindelijk in 2010 zitten, maar aan de andere kant komt het einde zo wel steeds dichterbij.![]()
De ondertiteling is ook niet altijd even goed. Het is Reid Oliver, niet Reed Oliver.
Bizar dat Rosanna en Vienna weer weg zijn, waar zijn ze in vredesnaamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
En Vienna is weer eens spoorloos.
Rosanna en Bonnie zijn beiden weg, maar dat is niet eens echt aangekondigd. Ze zijn gewoon verdwenen, en dan bedoel ik vooral Bonnie.
Ik denk gewoon dat ze gewoon te veel in een huwelijk is gestapt die niet over zijn ex heen was , hij is toch altijd een zwak voor Carly blijven houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.
Ze had die barracuda nooit zoveel ruimte moeten geven. Beetje eigen schuld, maar ze krijgt er een lekker ding voor terug.
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ze gewoon te veel in een huwelijk is gestapt die niet over zijn ex heen was , hij is toch altijd een zwak voor Carly blijven houden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.
Zonder die vieze streken van Carly was hij gewoon getrouwd gebleven met Janet. Het feit dat hij een kind heeft met Carly is ook een hele belangrijke reden.
Iedere keer als ze weer met Craig aanpapte, was het om Jack te triggeren. Het ging haar al die tijd om Jack.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die situatie is echt niet de schuld van Carly hoor, zij wilde ook door met haar leven..
Komop, als je zelfs met Craig wilt trouwen...
Janet heeft zelf door haar lompe gedrag Jack afgestoten.
Janet/Dusty is perfect, beter dan Dusty met al die vorige lovers. Ze (Janet) heeft pit, maar is recht door zee en heeft alles voor een ander over. Dusty kan wel een stevige, maar lieve vrouwe gebruiken. En, ze is verschrikkelijk mooi en sexy.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:09 schreef miep63 het volgende:
Ik vond het nog niet eens gekke combi's, Janet/Dusty en Holden/Molly.
Ze gaat ZELF met Dusty naar bed, en dan Jack zich schuldig laten voelen, die NIET is vreemdgegaan....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.
Ze had die barracuda nooit zoveel ruimte moeten geven. Beetje eigen schuld, maar ze krijgt er een lekker ding voor terug.
hahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.
Zonder die vieze streken van Carly was hij gewoon getrouwd gebleven met Janet. Het feit dat hij een kind heeft met Carly is ook een hele belangrijke reden.
Janet zag er heel sensueel uit toen ze met Dusty het bed indook. En Dusty is een zeer aantrekkelijke man. Wat betreft z'n vorige lovers, Jennifer was toch ook wel een leuke verschijning, jammer dat ze moest 'sterven'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Janet/Dusty is perfect, beter dan Dusty met al die vorige lovers. Ze (Janet) heeft pit, maar is recht door zee en heeft alles voor een ander over. Dusty kan wel een stevige, maar lieve vrouwe gebruiken. En, ze is verschrikkelijk mooi en sexy.
oke, die aflevering had ik gemist...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen dat huwelijk niet doorging zei Rosanna dat ze een baan bij een autoconcern in Duitsland aangeboden had gekregen, en dat ze nu dat aanbod aannam.
Rosanna had Craig dus gedumpt ging er weer vandoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, die aflevering had ik gemist...
ik vroeg me al af waar ze was
Vind ik ook. Dat gezeik en gedraai.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat wordt vast weer een week kijken naar Carly en Jack die om elkaar heendraaien daar bij dat verkiezingsgedoe, terwijl Sage dmv allerlei achterbakse trucjes gaat proberen die 2 samen te krijgen![]()
Dat hebben we echt al 725254 keer gezien, het wordt gewoon tijd dat die 2 weer bij elkaar komen, je ziet van mijlenver al dat dat gaat gebeuren dus rek die verhaallijn nou eens niet maanden uit![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
En vind Dusty helemaal niet woest aantrekkelijk eerder![]()
![]()
![]()
qftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
Team Jack & Carly![]()
![]()
![]()
![]()
En vind Dusty helemaal niet woest aantrekkelijk eerder![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |