Ze gaat ZELF met Dusty naar bed, en dan Jack zich schuldig laten voelen, die NIET is vreemdgegaan....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? Het is wel haar man. Zij heeft hem veel teveel armslag gegeven.
Ze had die barracuda nooit zoveel ruimte moeten geven. Beetje eigen schuld, maar ze krijgt er een lekker ding voor terug.
hahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste ex-geliefden. Carly is gewoon blijven wroeten in dat huwelijk en is constant bezig geweest de booel te ondermijnen.
Zonder die vieze streken van Carly was hij gewoon getrouwd gebleven met Janet. Het feit dat hij een kind heeft met Carly is ook een hele belangrijke reden.
Janet zag er heel sensueel uit toen ze met Dusty het bed indook. En Dusty is een zeer aantrekkelijke man. Wat betreft z'n vorige lovers, Jennifer was toch ook wel een leuke verschijning, jammer dat ze moest 'sterven'.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Janet/Dusty is perfect, beter dan Dusty met al die vorige lovers. Ze (Janet) heeft pit, maar is recht door zee en heeft alles voor een ander over. Dusty kan wel een stevige, maar lieve vrouwe gebruiken. En, ze is verschrikkelijk mooi en sexy.
oke, die aflevering had ik gemist...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen dat huwelijk niet doorging zei Rosanna dat ze een baan bij een autoconcern in Duitsland aangeboden had gekregen, en dat ze nu dat aanbod aannam.
Rosanna had Craig dus gedumpt ging er weer vandoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, die aflevering had ik gemist...
ik vroeg me al af waar ze was
Vind ik ook. Dat gezeik en gedraai.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat wordt vast weer een week kijken naar Carly en Jack die om elkaar heendraaien daar bij dat verkiezingsgedoe, terwijl Sage dmv allerlei achterbakse trucjes gaat proberen die 2 samen te krijgen![]()
Dat hebben we echt al 725254 keer gezien, het wordt gewoon tijd dat die 2 weer bij elkaar komen, je ziet van mijlenver al dat dat gaat gebeuren dus rek die verhaallijn nou eens niet maanden uit![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
En vind Dusty helemaal niet woest aantrekkelijk eerder![]()
![]()
![]()
qftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:42 schreef formerjellybean het volgende:
Team Jack & Carly![]()
![]()
![]()
![]()
En vind Dusty helemaal niet woest aantrekkelijk eerder![]()
![]()
![]()
proestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
'Sage is net zo'n hoertje als d'r moertje'.
Met ontbloot bovenlijf is het een stuk interessanter!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zag het gisteravond ook ,links achter dr tanden zit een gat waar een kies hoort te zitten..quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh Janet PLEASE HOU JE BEK! Stomme hoer.![]()
![]()
![]()
![]()
Als er een een hoer is, dan is het Carly, die heeft altijd achter de man van een ander aan gezeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh Janet PLEASE HOU JE BEK! Stomme hoer.![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie heilige, met een ander het bed induiken als het even niet lekker gaat. Als ik die foto's van Dusty zo zie, begrijp ik haar wel hoor. Maar ja, ik ben dan ook geen heiligequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er een een hoer is, dan is het Carly, die heeft altijd achter de man van een ander aan gezeten.
Janet is een heilige bij haar vergeleken.
Bij Carly vergeleken is ze een heilige. Ze heeft genoeg moeten doorstaan. Carly was allang het nest ingedoken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:58 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Mooie heilige, met een ander het bed induiken als het even niet lekker gaat. Als ik die foto's van Dusty zo zie, begrijp ik haar wel hoor. Maar ja, ik ben dan ook geen heilige![]()
Verheug me nu al op de Carly-Jack scenes waar we er in het verleden een paar heel mooie van hebben gehad (lees: badkuip, kompas, enz. enz)
Hmm voor een grote snol heeft ze Jack nog aardig van zich af weten te houden. Janet daarentegen zoekt Dusty continue op. Hij moest haar zelfs afwijzen en vertellen dat ze naar haar man terug moest gaan, anders had ze waarschijnlijk weer voor konijn gespeeld. Nu ik er zo over nadenk: die Janet is echt vuil!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Carly vergeleken is ze een heilige. Ze heeft genoeg moeten doorstaan. Carly was allang het nest ingedoken.
Ik vind dat ze er nog lang over gedaan heeft. En ik ben een heilige.![]()
![]()
Carly is de grootste snol van de serie, is niet erg, maar dat was ze vanaf het begin.
Ga toch heen, ze heeft niets anders gedaan, dan hem binnenharken, doortrapt als ze is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:12 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Hmm voor een grote snol heeft ze Jack nog aardig van zich af weten te houden. Janet daarentegen zoekt Dusty continue op. Hij moest haar zelfs afwijzen en vertellen dat ze naar haar man terug moest gaan, anders had ze waarschijnlijk weer voor konijn gespeeld. Nu ik er zo over nadenk: die Janet is echt vuil!
Voordat de emoties te hoog oplopen, zal ik hier dan even mijn final punt maken:quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Er zie hier een Team Janet en een Team Carly ontstaan..
Team Carly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |