quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:24 schreef alors het volgende:
[..]Janet is zelf moraalridder nummer 1 hoor
zeiken op Jack, haten op 'sloerie' Carly, dr dochter die geen abortus mag. En nu is ze zelf de sloerie, lekker voor haar.
en ik weet niet zeker of het al in NL is geweest maar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Janet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CARLY
![]()
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Misschien gaat ze hém nu proberen para te laten worden..quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond t wel suf van meg dat ze aan damian liet blijken dat ze nog steeds gek is. Ze had hem beter in de waan kunnen laten dat ze echt spijt had
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef sherezade het volgende:
hoelang duurt het nog voordat jack en carly weer bijelkaar komen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vond t wel suf van meg dat ze aan damian liet blijken dat ze nog steeds gek is. Ze had hem beter in de waan kunnen laten dat ze echt spijt had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
me tooquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Die trui van Craig was hilarisch. Ik keek al ATWT toen ze werkelijk in zulke truien rondliepen in de serie.
Lolz toen jij geboren werd werd het nieteens op rtl uitgezondenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Telt vanaf ik me kan herinneren ook mee?Ben zelf 22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |