Nou, voor mij gaat het niet zo ver hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Dus als je man het vreselijk moeilijk heeft en door een diep dal gaat, en je vervolgens met een ander het bed induikt, heb je je niet te schamen? Als Janet een beetje karakter had getoond, en Jack niet zo snel had opgegeven, waren ze nu weer fijn bij elkaar geweest. Mag ik je eraan herinneren dat Jack (dankzij Carly, dankjewel) het licht zag en Janet ging vertellen dat hij met haar verder wilde? En dat Janet zich vanwege haar sletterige gedrag zo enorm schuldig voelde dat ze de relatie liever verbrak dan dat ze het zou opbiechten? Pfff, dan ben je niet alleen een slet, dan ben je een laffe slet!
Oh en ik vind ook wel dat Jack fout zit in dezen, maar die zwak voor hem zal wel nooit verdwijnen, wat hij ook doet
Lily en Holden ... die horen inderdaad bij elkaar, maar ze zijn wel oersaai.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Team CarlyJack en Carly horen gewoon bij elkaar, net zoals Kim en Bob, Margo en Tom en uiteindelijk ook Lily en Holden.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Die stem van Mick Hazen (Parker) .. alsof hij nog maar net de baard in de keel heeft.
Maar zijn stem klinkt ondertussen al meer dan een jaar zo.
Dat hoort toch niet zo lang te duren?
Inderdaad, en te bedenken dat zijn vrouw er ook niets aan kan doen dat hij 'zich even niet zo goed in zijn vel voelt'. Ze heeft hem op handen gedragen, heeft hem ruimte gegeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Als mijn man er vandoor gaat als het niet zo goed gaat, mij achterlaat en gezellig dan de hort opgaat met zijn ex en dan ook nog bij haar intrekt.... Dan had ik eerst zijn ballen aan de hoogste boom geknoopt met een elastiekje en dan was ik pas 'vreemd gegaan'. Laat jack en carly ajb lekker op een onbewoond eiland de komende maanden tot de serie is afgelopen. Bluggg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Axia het volgende:
Ik zat laatst op Joetoeb filmpjes van CarJack te kijken. Wel mooi om te zien hoe lang die 2 al in de serie spelen.
En ik heb natuurlijk ook meteen gekeken hoe het eindlgt
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoileralert over waar t hier laatst over ging:Nee joh, hoe kom je erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dat zijn er inderdaad een heleboel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:
Wijlen Helen Wagner (Nancy) vanaf de eerste aflevering in 1956.
Don Hastings (Bob) vanaf 1960.
Eileen Fulton (Lisa) vanaf 1960.
Marie Masters (Susan) vanaf 1968.
Kathryn Hays (Kim) vanaf 1972.
Colleen Zenk (Barbara) vanaf 1978.
Elizabeth Hubbard (Lucinda) vanaf 1984.
Jon Hensley (Holden) vanaf 1985.
Kathleen Widdoes (Emma) vanaf 1985.
Scott Holmes (Tom) vanaf 1987.
Ellen Dolan (Margo) vanaf 1989.
Kelley Menighan Hensley (Emily) vanaf 1992.
En oud-castleden ook:
Larry Bryggman (John Dixon) van 1969 tot 2004.
Wijlen Benjamin Hendrickson (Hal) van 1985 tot 2006.
Wijlen Don McLaughlin (Chris Hughes senior) van 1956 tot 1986.
Martha Byrne (ex-Lily) van 1985 tot 2008.
En dan heb je nog Anthony Herrera (James) en Scott Bryce (ex-Craig) die al sinds de jaren '80 om de zoveel tijd weer opduiken.
Zo zonde dat een serie met zoveel acteurs die er al heel lang in speelden, moest stoppen.
En dat allemaal omdat het schrijven een jaar lang ver beneden het niveau was.
Een jaar slecht schrijven betekende het einde van een serie die al 54 jaar lang te zien was.
Die eerste regel heb ik in dit topic ergens in een spoiler gelezen en de rest erbij verzonnen met hulp van een heel klein stukje tekst in de nieuwe Kro gids...quote:
Ik zag het ook, spoiler van jou. Maar, verzinnen is niets mis mee, vooral als je het weet dat het verzonnen is, dan is het inderdaad vermakelijk. Gelukkig voor mijn beeldvorming is het totaal anders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die eerste regel heb ik in dit topic ergens in een spoiler gelezen en de rest erbij verzonnen met hulp van een heel klein stukje tekst in de nieuwe Kro gids...
Die eerste regel heb ik van een spoiler van Alors.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zag het ook, spoiler van jou. Maar, verzinnen is niets mis mee, vooral als je het weet dat het verzonnen is, dan is het inderdaad vermakelijk. Gelukkig voor mijn beeldvorming is het totaal anders.
De soap mist aan jou een geweldige scriptschrijfster.
Ja, dat is zo. Houdt het wel spannend zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die eerste regel heb ik van een spoiler van Alors.
Maar als je weet hoe het afloopt, zal mijn verzinsel wel nergens op slaan nee.
Ik heb nogal wat fantasie..![]()
Ben wel benieuwd verder!
'quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:
Wijlen Helen Wagner (Nancy) vanaf de eerste aflevering in 1956.
Don Hastings (Bob) vanaf 1960.
Eileen Fulton (Lisa) vanaf 1960.
Marie Masters (Susan) vanaf 1968.
Kathryn Hays (Kim) vanaf 1972.
Colleen Zenk (Barbara) vanaf 1978.
Elizabeth Hubbard (Lucinda) vanaf 1984.
Jon Hensley (Holden) vanaf 1985.
Kathleen Widdoes (Emma) vanaf 1985.
Scott Holmes (Tom) vanaf 1987.
Ellen Dolan (Margo) vanaf 1989.
Kelley Menighan Hensley (Emily) vanaf 1992.
En oud-castleden ook:
Larry Bryggman (John Dixon) van 1969 tot 2004.
Wijlen Benjamin Hendrickson (Hal) van 1985 tot 2006.
Wijlen Don McLaughlin (Chris Hughes senior) van 1956 tot 1986.
Martha Byrne (ex-Lily) van 1985 tot 2008.
En dan heb je nog Anthony Herrera (James) en Scott Bryce (ex-Craig) die al sinds de jaren '80 om de zoveel tijd weer opduiken.
Zo zonde dat een serie met zoveel acteurs die er al heel lang in speelden, moest stoppen.
En dat allemaal omdat het schrijven een jaar lang ver beneden het niveau was.
Een jaar slecht schrijven betekende het einde van een serie die al 54 jaar lang te zien was.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoileralert over waar t hier laatst over ging:hahaha nee bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Woooott! Michael Park staat op Broadway.quote:The other two nominees this year were not in attendance: Maurice Benard (Sonny Corinthos, General Hospital) had a previous engagement in Ohio, and last year's winner, Michael Park (Jack Snyder, As the World Turns), was in New York, where he currently stars in the Broadway musical, How to Succeed In Business Without Really Trying.
When Park's name was revealed as the winner, the celebratory moment was also marked with a bit of melancholy. With this being As the World Turns' last year of Emmy eligibility, Park would be the last-ever winner from the 54-year old soap.
Bron: http://soapcentral.com/emmys/news/2011/0619-emmy_coverage5.php
Die is bijna 3 maanden geleden uit de serie vertrokken.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skeletor het volgende:
Waar is Bonnie eigenlijk gebleven, ze had toch wat met Dusty.. of is ze er toen samen met Jessica weer vandoor gegaan ofzo?
En ze komt dus ook niet meer terug.quote:Bonnie Louise McKechnie
Actor History
Caroline Aimetti (1993 to 1996)
Chloe Morris (1996 to 1999)
Napiera Danielle (August 23, 2001 to November 13, 2003; April 2 to April 6, 2004)
Chaunteé Schuler (November 5, 2007 to October 2009)
Bron: http://www.soapcentral.com/atwt/whoswho/bonnie.php
Ik vind het allebei leuk. Ik ga het Y&R-topic even bumpen, momentje.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:37 schreef Skeletor het volgende:
Ik had al een vermoeden dat ze niet meer terug zou komen, doen ze idd wel vaker, vage shizzle.. Ik kijk tegenwoordig toch liever Y&R, veel leuker
Ze zijn best wel leuk samen.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:02 schreef Clauw het volgende:
Ik vind het zo leuk, Simon & Katie back together![]()
Bonny was zo leuk met Isaacquote:Op zondag 26 juni 2011 01:30 schreef Skeletor het volgende:
Waar is Bonnie eigenlijk gebleven, ze had toch wat met Dusty.. of is ze er toen samen met Jessica weer vandoor gegaan ofzo?
Mee eens!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Lily.![]()
![]()
Gaat zelf vreemd en trouwt iets van 2 maanden na de "dood" van Holden met Damian, maar vindt dat ze het recht heeft verontwaardigd te zijn dat Holden iets met Molly heeft?
Molly.
Holden.
Damian.![]()
![]()
Meg.
Molly.![]()
Holden.![]()
Jack kwam haar tegen toen ze die verhouding met die getrouwde man had en dat misliep.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mee eens!
Waarom is Molly eigenlijk ook alweer terug gekomen??
Klopt, Jack heeft haar wel moeten overhalen om mee te gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jack kwam haar tegen toen ze die verhouding met die getrouwde man had en dat misliep.
Toen is ze meegegaan naar Oakdale, omdat ze toch niks anders te doen had.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Inderdaad zeg, Lily![]()
Carly & Jack
![]()
Mooie scène...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh nog niet zo oud..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:58 schreef Anonymousz het volgende:
http://soapcentral.com/atwt/news/2011/0629-herrera_obit.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
staat ook op wikipedia:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:58 schreef Anonymousz het volgende:
http://soapcentral.com/atwt/news/2011/0629-herrera_obit.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |