Oh nee hè, kan ik het m'n moeder weer uitleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef roos85 het volgende:
aflevering is weer verwisseldwat een sukkels
... en het lijkt alsof hij een kunstgebit heeft (Mick). Hij trekt een beetje raar met zijn mond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef miep63 het volgende:
Ik weet trouwens niet wie ik enger vind. Damian of Mick.
Die Damian heeft de kop van een neanderthaler.
En die Mick heeft hele enge ogen. Devil-eyes.
Ow, daar zal ik de volgende keer opletten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en het lijkt alsof hij een kunstgebit heeft (Mick). Hij trekt een beetje raar met zijn mond.
Het lijkt alsof hij alleen de linkerkant van zijn lippen beweegt (tenminste, dat is wat ik in mijn herinnering heb). Hij trekt in ieder geval naar 1 kant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ow, daar zal ik de volgende keer opletten.
Is het weer zo'n aflevering die niks met de verhaallijn te maken heeft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt een mooie aflevering van As The World Turns.
A Christmas Carol à la ATWT.
Het is juist een aflevering waarin veel dingen worden afgerond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Is het weer zo'n aflevering die niks met de verhaallijn te maken heeft?
hmmz ok, dan kijk ik m morgen wel.. anders zou ik m overslaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is juist een aflevering waarin veel dingen worden afgerond.
Bij mij was het ook een mix van Hè, hè eindelijk en sentimenteel worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Haha godverdomme, wat een verschrikkelijke aflevering. Zit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.![]()
Ja is mij ook al opgevallen dat ie scheef praat. Alsof ie een beroerte heeft gehad ofzo. En die tanden hebben ze allemaal in Amerika. Zo overdreven wit en recht!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij alleen de linkerkant van zijn lippen beweegt (tenminste, dat is wat ik in mijn herinnering heb). Hij trekt in ieder geval naar 1 kant.
Die tanden zijn irritant recht, en lijken niet te kloppen in zijn mond..
Vind hem geen prettig personage.
Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever naar zo'n colgate gebit kijk, dan naar zo'n vies geel gebit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja is mij ook al opgevallen dat ie scheef praat. Alsof ie een beroerte heeft gehad ofzo. En die tanden hebben ze allemaal in Amerika. Zo overdreven wit en recht!
quote:
uhhh ze hebben op kerstavond gezoend hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Madame_Paon het volgende:
WHUT.
Alle afleveringen worden door elkaar gegooid.
Een terugblik dat Janet met Dusty heeft gezoend? Dat is nog niet eens uitgezonden!
----------------------------------------------------------------------------------
Waarom wist ik meteen dat het Craig was toen er op Carly's deur geklopt werd?
Wat is het toch een stalker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |