Ze is daar nog lang niet te zien (op RTL8 dan).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, nog nooit naar gekeken. Ga maar een keer kijken om te zien hoe ze het daar doet.
Ow okay, dan hoef ik nog niet te kijken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze is daar nog lang niet te zien (op RTL8 dan).
Tenzij je via de VS kijkt natuurlijk.
hohohoooo, niet te ver door draven joh.. het is maar soap he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Damian.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smerige rat. En Lily is ook verschrikkelijk.
Het is zo zielig voor Meg. Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je flipt als iemand steeds liegt, maar nooit ontmaskerd wordt, waardoor het lijkt alsof je waanideeën hebt.
Laat alsjeblieft Paul, Molly of Holden ontdekken wat Damian allemaal uitspookt.
Niet erg nauwkeurig van ze.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ik zie het al, die verhaallijn is in die 2 afleveringen verwisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer iemand heeft omgekocht....
Arme Meg..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee inderdaad.
Maar ik weet nu wel dat DamianJa, het blijft een mafiosi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer iemand heeft omgekocht....
Arme Meg..[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Volgens mij hebben ze de complete afleveringen omgewisseld...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh ik zie het al, die verhaallijn is in die 2 afleveringen verwisseld.
Ik snap er nu ook inderdaad niks meer van.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de complete afleveringen omgewisseld...
Oh nee hè, kan ik het m'n moeder weer uitleggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:38 schreef roos85 het volgende:
aflevering is weer verwisseldwat een sukkels
... en het lijkt alsof hij een kunstgebit heeft (Mick). Hij trekt een beetje raar met zijn mond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef miep63 het volgende:
Ik weet trouwens niet wie ik enger vind. Damian of Mick.
Die Damian heeft de kop van een neanderthaler.
En die Mick heeft hele enge ogen. Devil-eyes.
Ow, daar zal ik de volgende keer opletten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
... en het lijkt alsof hij een kunstgebit heeft (Mick). Hij trekt een beetje raar met zijn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |