Vind haar anders gewoon dom reageren eigenlijk. Lily met een stukje glas bedreigen? Kom op zeg!! Als ze zich nou kalm gedroeg was er niks aan de hand. Nu komt ze door zichzelf ontzettend "obsessed" over. En Molly moet dat nu allemaal gaan oplossen..quote:
ouwe knakker gewordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
denk dat je hunt block bedoelt
Ik moet ook veel moeite doen om hem erin te zien. Ik bedenk de stekeltjes ipv de lokken, en dan zie ik hem verschijnen.quote:
zo! die is NIET goed opgedroogd!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Ja, dat is 'm. Hij is idd een ouwe p*k geworden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Oh noeeeeeeeeeeeeeees, niet Frank Boeijen vergelijken met Damianquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zit net even een uitzending van DWDD terug te kijken met Frank Boeijen en t valt me opeens op dat hij best wel op Damian lijkt![]()
![]()
holy fuckquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:19 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
ouwe knakker geworden
[ afbeelding ]
Ik ook, alleen kan ik maandag niet kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maandag niet vergeten te kijken dan. Ben nu nieuwsgierig.
dinsdagochtend dan? Of rtl-gemistquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook, alleen kan ik maandag niet kijken
Ik hoop dat Lily er alleen voor komt te staan!quote:Op maandag 30 mei 2011 10:19 schreef Miam het volgende:
ik hoop dat lily en holden weer nader tot elkaar zullen komen
ik denk dat die kans vrij klein is ..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lily er alleen voor komt te staan!
Raar mens.
daar heb je een punt.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik gun Lily ook geen Holden. Daar is hij veel te lief voor.
eens!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lily er alleen voor komt te staan!
Raar mens.
Dat was inderdaad super.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het vrijgezellenfeest van Craig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft 1 van de hoogtepunten van de hele soap!
Bril-jant!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |