Waarvan akte.quote:
Dan heb jij dus nOg nooit het genoegen mogen smaken van wEl bestellen en het dan een dag later in huis hebben?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:18 schreef MaGNeT het volgende:
Ach ja, mensen die in "vandaag besteld, morgen in huis" trappen begrijpen niet hoe de TNT werkt...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:18 schreef Crutch het volgende:
Zeer vervelend inderdaad, maar meestal gaat het goed.
Het gaat niet goed, de dag later, en de 2e en de 3e.... zijn al voorbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:20 schreef ukga het volgende:
Zeer vervelend inderdaad, maar meestal gaat het goed.
DIt is wel een extreem geval moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het gaat niet goed, de dag later, en de 2e en de 3e.... zijn al voorbij.
Als ik het zaterdag a.s. ontvang is dat op zijn vroegst gok ik.
Vaak genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan heb jij dus nOg nooit het genoegen mogen smaken van wEl bestellen en het dan een dag later in huis hebben?
Ik welOOK met TNT .
Plausibele verklaring. Echter voor mij is dit de eerste maal, met tnt en zo een groot bedrijf, dat het langer dan 2 dagen duurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:29 schreef MaGNeT het volgende:
Maar bij TNT zijn ze ook niet gek...
Ze wachten gewoon wat langer bij de sorteer- en distributiecentra tot een vrachtwagen vol is en gaan dan pas rijden...En als er niet genoeg in de vrachtwagen zit is dat een dag later...
Zo hoort het ook anno 2011.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef garriej het volgende:
gister bij bol besteld, net binne gekregen D:
Jij bent zeker ook zo'n pik die loopt te janken als zijn iPhone er 2 seconden te lang over doet om een pagina in te laden? Of zeurt over dat ie een kwartier stil heeft moeten staan op het vliegveld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo hoort het ook anno 2011.
Net als met pizza gratis in de usa bij te late levering, zou er een vergoeding op moeten staan, per dag te laat 5% van het koopbedrag, de gehele bezorgkosten, terug of zo.
't probleem is alleen dat het bij TNT ligt en niet bij het bedrijf waar je het besteld heb, maar aan de andere kant kiezen hun ervoor om het met TNT te bezorgen dus zijn un verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo hoort het ook anno 2011.
Net als met pizza gratis in de usa bij te late levering, zou er een vergoeding op moeten staan, per dag te laat 5% van het koopbedrag, de gehele bezorgkosten, terug of zo.
Nee, wel als het 3 dagen duurt ipv de gestelde 'binnen 24 uur'.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n pik die loopt te janken als zijn iPhone er 2 seconden te lang over doet om een pagina in te laden?
Nee, dan nog niet, maar na een dag, of 2...quote:Of zeurt over dat ie een kwartier stil heeft moeten staan op het vliegveld.
Vreemd dat zo irri overkomt. Normaliter zijn mensen met zulk een wereldbeeld vrij simpel die vallen onder de : 'zalig zijn de simpelen der geest' types doorgaans.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:52 schreef GeenUser het volgende:
Koop dan niets meer op het internet, probleem opgelost. klootzak.
Nee, ik heet poeufpefzhophofuzofhnjmkqdsbpiapifypaegf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vreemd dat zo irri overkomt. Normaliter zijn mensen met zulk een wereldbeeld vrij simpel die vallen onder de : 'zalig zijn de simpelen der geest' types doorgaans.
Nou ja, als je ouders maar trots op je zijn, heet je toevallig tokkie ?
het juiste antwoord was ja geweest helaas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef GeenUser het volgende:
[..]
Nee, ik heet poeufpefzhophofuzofhnjmkqdsbpiapifypaegf.
Mooie naam voor een tokkiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef GeenUser het volgende:
[..]
Nee, ik heet poeufpefzhophofuzofhnjmkqdsbpiapifypaegf.
Marktwerking, commercieel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:37 schreef eight het volgende:
TNT pakketbezorging werkt ook veel met subcontractors (vaak zzp'ers die in opdracht van TNT bezorgen). Deze bezorgers krijgen per afgeleverd pakket betaald. Is een klant niet thuis op die dag, moet de bezorger een dag later terugkomen. Echter krijgt de bezorger alleen betaald voor het eerste bezoek en zijn de andere keren dat hij voor een gesloten deur staat voor zijn eigen rekening. Dus gaan ze pas bezorgen als ze meer pakketjes uit dezelfde buurt hebben, puur om de kosten te drukken.
Soortgelijke acties gebeuren natuurlijk ook van magazijn naar leverancier.
Bij pakketbezorging draait alles om kostenbesparing. Ze kunnen wel snel leveren maar dat moet de webshop meer betalen aan bezorgkosten. Webshops wijzen vervolgens doodleuk TNT als schuldige aan. Het zou me niets verbazen als webshops zelfs nog verdienen aan de bezorgkosten, omdat hun orders gewoon verzameld worden en niet dagelijks worden geleverd.
In wiens wat... ?quote:
Aangenaam, FTS.quote:Peuter.
En wetgeving, consumentenrecht, o.a. 'gepubliceerde waarde' in dit geval van: snelheid in verzenden/transport.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In wiens wat... ?
[..]
Aangenaam, FTS.
Waarom hoop je dat dan? vreemd hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef Deimos000 het volgende:
Veel plezier met je pakketje. Ik hoop dat ie dinsdag binnenkomt met een fikse deuk erin.
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. (1 van de eerste grote bedrijven met webshop in NL , en dat in combi. met TNT...)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En sowieso eerst onderzoek doen voordat je iets bestelt bij een webshop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |