QFT. WTF, nog geeneens 9 uur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:51 schreef Pagan het volgende:
't Is hier ook heerlijk weer. Othello is stabiel voor zover je een Jack Russel uberhaupt stabiel kunt noemen, hardlopen doet hij nog steeds niet, terwijl hij en Tashi juist samen de velden om ploegden. Tashi heeft zoiets van "Kom op man, rennen!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef Pagan het volgende:
Ik krijg vandaag een hardeGefeliciteerd ouwe, wat een feest zal dat voor je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet dr van!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
idd, Dat ik dat ooit nog mee mag maken, op mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe, wat een feest zal dat voor je zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet dr van!
Cool! Ik duim zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
1. volgens mij niet, doe ik nooit
2. ja, maar ik spaar geen punten
Heb net goed contact gehad met een hi-tech bedrijf voor een job die me erg leuk lijkt, duim voor me
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik doe niet veel met twitter maar ik heb nu toch maar weer een paar mensen toegevoegd
Nergens meer last van gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met Chico, oh-oh? Is ie weer opgeknapt?
Ben je al langs de brievenbus gefietst?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben op dieet en ik ga meer op de fiets doen en met gewichten bezig. Ik begin smerige benen te krijgen
Opzouten.
Neem dan liever een paspoort , kost maar net iets meer en dan kun je tenminste echt overal heenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, en toen kreeg ik een brief van de gemeente... mijn id verloopt![]()
Godverdomme ook weer 43 euro
Mikey heb op de post gegooid. Paspoort, ik ga ff kijken. Wel handig want we willen binnen 3 jaar naar Amerika.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je al langs de brievenbus gefietst?
[..]
Neem dan liever een paspoort , kost maar net iets meer en dan kun je tenminste echt overal heen
Ik hoop dat jij het wel volhoudt. Ik wil ook op dieet maar ben te verslaafd aan chipsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben op dieet en ik ga meer op de fiets doen en met gewichten bezig. Ik begin smerige benen te krijgen
Opzouten.
Ik volg geen speciaal dieet, dat werkt niet. Begin dit jaar ging het haske goed... maar toen kreeg ik stressquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het wel volhoudt. Ik wil ook op dieet maar ben te verslaafd aan chips
Volg je een speciaal dieet en hoeveel wil je afvallen?
Superquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nergens meer last van gehad![]()
Was dus echt alleen maar 1 keer spugen, en dat at ie ook weer keurig op.
quote:
Keek verkeerdquote:
MaandEN mag ik hopen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik volg geen speciaal dieet, dat werkt niet. Begin dit jaar ging het haske goed... maar toen kreeg ik stressEn zeker die 6 weken met mijn poot geen beweging hebben me niet goed gedaan.
Ik wil minimaal 10 KG kwijt. Maar laten we eens beginnen met 5 in de komende maand.
Altijd 5 jaar. Volgend jaar gaan wij alledrie aan het avontuur van een nieuwe ID krijgen in het buitenland beginnenquote:
nee, maand.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Qwea het volgende:
paspoort is maar een tientje meer. Kan ik dat beter doen
En 4 meter darmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, maand.
Als ik helemaal snel wil dan kap ik gewoon met mijn medicatie en dan ben ik medio Juni 10KG kwijt
Dan neem ik idd een paspoort. Thnx oh-ohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Altijd 5 jaar. Volgend jaar gaan wij alledrie aan het avontuur van een nieuwe ID krijgen in het buitenland beginnen
Speciaal dieet werkt inderdaad niet. Vorig jaar deed ik sonja bakker 'zomerslank', dan krijg je echt (als je geluk hebt) 1000 calorien per dag binnen. Lekker gezondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik volg geen speciaal dieet, dat werkt niet. Begin dit jaar ging het haske goed... maar toen kreeg ik stressEn zeker die 6 weken met mijn poot geen beweging hebben me niet goed gedaan.
Ik wil minimaal 10 KG kwijt. Maar laten we eens beginnen met 5 in de komende maand.
Datzegikjaquote:
Haaai Muisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Oh oh oh een blamaaaaaaaaaaage, ben je sip kheb een tip, lap het lekker aan je laarsje.
R U takking 2 me?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Oh oh oh een blamaaaaaaaaaaage, ben je sip kheb een tip, lap het lekker aan je laarsje.
Ik wil deze!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dees aan vandaag, voor de komische noot:
[ afbeelding ]
A neutron walks into a bar and asks: how much is this drink?quote:
Dus voor mij :quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Van Sonja Bakker krijg ik honger![]()
Minder koolhydraten, vaker kleinere porties en voldoende bewegen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:37 schreef Muis006 het volgende:
A neutron walks into a bar and asks: how much is this drink?
So the bartender says: for you, no charge!
Bazinga!
Ik ga morgen ook chinezen net als de hele familie van m'n omaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Als we het toch over eten hebbenwij gaan morgen Chinezen
Voor qltels verjaardag nog.
Geen aardappels en vlees 's avonds? Das wel erg weinig voor zo'n grote meidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus voor mij :
's ochtends 2 broodjes
s'middags 2 broodjes
en 's avonds groente
Geen chips, koekjes, snoepjes, ect.
Ik ga vandaag en morgen groente etenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook chinezen net als de hele familie van m'n oma
Ja, tuurlijk wel. Maar verder niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen aardappels en vlees 's avonds? Das wel erg weinig voor zo'n grote meid
Ga je niet redden...en het is beter om iedere 2-3 uur een kleine portie te eten, want dan hou je de verbranding op gang.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus voor mij :
's ochtends 2 broodjes
s'middags 2 broodjes
en 's avonds groente
Geen chips, koekjes, snoepjes, ect.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga vandaag en morgen groente etenzo rol ik.
Ooh, en je volgt me maar weer?
Zelfs dan krijg je maar iets van 1000 calorieen binnen.quote:
En eet veel eiwitten. Die heb je nodig en die leveren over het algemeen niet zoveel calorieën. Dingen als magere kwark of hüttenkäse kun je opleuken met rauwkost en dan heb je ook echt het idee dat je een flinke portie naar binnen werkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je niet redden...en het is beter om iedere 2-3 uur een kleine portie te eten, want dan hou je de verbranding op gang.
Als je honger krijgt en dan pas gaat eten wordt het direct opgeslagen.
Ikzelf smeer voor overdag altijd 4 broodjes die ik in 8 stukjes doe en zo eet ik de hele dag wat door. Nog wat tomaatjes/komkommer in den broodtrommel erbij en klaar!
En dat...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En eet veel eiwitten. Die heb je nodig en die leveren over het algemeen niet zoveel calorieën. Dingen als magere kwark of hüttenkäse kun je opleuken met rauwkost en dan heb je ook echt het idee dat je een flinke portie naar binnen werkt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dees aan vandaag, voor de komische noot:
[ afbeelding ]
Whoee,ik had mail van Timur van Timur Open Radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, want bij andere T-shirts laat ik mijn borsten thuis
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, want bij andere T-shirts laat ik mijn borsten thuis
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de vormgeving de dames wel erg goed uit laat komen.
De kunst van verleiding is de verbeelding te prikkelenquote:
Je moet er ook niet iets heul lekkers op doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik had 8 boterhammen meegenomen. 4 met geitenkaas en avocado en 4 met gebraden kipfilet met tuinkruiden. Ik heb nog een bammetje over.
ow, wordt het plaatje daarom geblokkeerd door mijn werkgever. NSFWquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de vormgeving de dames wel erg goed uit laat komen.
Zat ik me ook al gisteravond op te verheugenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet iets heul lekkers op doen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat ik me ook al gisteravond op te verheugen
Had de avocado's in de uitverkoop en de kaas al klaar staan
Ik denk dat ik vanaaf een egitenkaastosti maak voor mezelf, met walnoten en honing. Laat ik de mannen het eten van gister opeten.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon die fiets gewonnen bij Koffietijd, tweede keer dat ik instuur , Kim belt me net, whahahahaha, thnx Non!
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik veel, bij koffietijd met die foto van Frits met Gigi van GTSTquote:
Whehehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij koffietijd met die foto van Frits met Gigi van GTST
Gaaf! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon die fiets gewonnen bij Koffietijd, tweede keer dat ik instuur , Kim belt me net, whahahahaha, thnx Non!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis niet waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahaha grappig he, Non stalkt me dr al weken mee, en nu heb ik m gewoon bij de tweede pogingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had koffietijd op de achtergrond aanstaan en hoorde dat de fiets richting Maastricht kwam. Ik moest meteen aan jou denken
. Wat leuk dat je 'm gewonnen hebt, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha grappig he, Non stalkt me dr al weken mee, en nu heb ik m gewoon bij de tweede poging
Oh die leen ik wel esquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Die is ook leuk
Waar had je het kind vandaan?
quote:
Voorop komt wel een kratje voor Chico en Karel of Kees , en dan een karretje voor de rest erachterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Krijg je postuum een fiets van Frits
Zo een met een flinke mand voorop voor alle hondjes?
Nee, een aanhanger!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef nokwanda het volgende:
Krijg je postuum een fiets van Frits
Zo een met een flinke mand voorop voor alle hondjes?
Eigenlijk zou zo'n babboebakding iets voor jou zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voorop komt wel een kratje voor Chico en Karel of Kees , en dan een karretje voor de rest erachter
Dan moet je daar weer een foto van maken en opsturen als het een toepasselijk thema is dan win je er misschien nog eenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voorop komt wel een kratje voor Chico en Karel of Kees , en dan een karretje voor de rest erachter
Voor de Griek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je daar weer een foto van maken en opsturen als het een toepasselijk thema is dan win je er misschien nog een
Man voor dat geld koop je een rijbewijs en een auto zowatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zou zo'n babboebakding iets voor jou zijn.
Ziet er wel erg rood-pluche-ikkomvandegrachtengordel uit, maar wel handig
Wie is Tristanquote:
Het is wel een leuke naamquote:
Woehoe!quote:
OMG zie je wel de eerste verschijnselen van Alzheimer beginnen nu alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie is Tristan[quote]
Op vrijdag 20 mei 2011 11:30 schreef indaha het volgende:
Rewimo veel beterschap voor [quote]Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie is Tristan![]()
Dank je wel
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG zie je wel de eerste verschijnselen van Alzheimer beginnen nu al, je lieve zoon Christan bedoel ik
zonder haaaahaaaaa
Da's er eentje van nieslief.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:45 schreef Maes het volgende:
Whoehoeoeoee, gefeliciteerd oh-oh![]()
![]()
Ik heb even de fiets opgezocht maar het is een toffe fiets hoor!!
Ja durf je wel een bejaarde nog meer in de war te makenquote:
Nou als die ooit ziek wordt (wat ik natuurlijk niet hoop) ben ik in ieder geval op tijd met mijn beterschapswens.quote:
Ja daar zijn katten als de kippen bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:49 schreef Pagan het volgende:
Feli met je fiets oh-oh.![]()
Trapliftenmeneer is weer weg. Midas vond die koffer vol gereedschap bere-interessant. en toen kwamen er ook nog allemaal losse schroefjes enz bij.
Gaaf hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha gefeli oh-oh.
ik ga ook maar eens meedoen af en toe, ik wil ook die fietsHeb alleen een mountainbike
Frau Alzheimerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:36 schreef indaha het volgende:
OMG zie je wel de eerste verschijnselen van Alzheimer beginnen nu al, je lieve zoon Christan bedoel ik
Nou als er ooit ter wereld een Tristan ziek wordt ben ik de eerste die hem beterschap wenstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Die heten helemaal niet zo, die heten echt heel gek die kinderen toch?
Non belde net, alleen daarom ben ik al blij dat ik die fiets gewonnen heb, heb ik dr eindelijk es in t echt gehoord![]()
Met haaaaaaaaaaaaaaaa trouwensquote:
Is Tristan geen gekke naam dan? Eentje heet er Ga wain (spreek uit Sween (min of meer) (sorry Denen)), die ander niet Tristan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Die heten helemaal niet zo, die heten echt heel gek die kinderen toch?
Non belde net, alleen daarom ben ik al blij dat ik die fiets gewonnen heb, heb ik dr eindelijk es in t echt gehoord![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja daar zijn katten als de kippen bij, hoe gaat het met Othello?
* Pagan is lui vandaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:51 schreef Pagan het volgende:
't Is hier ook heerlijk weer. Othello is stabiel voor zover je een Jack Russel uberhaupt stabiel kunt noemen, hardlopen doet hij nog steeds niet, terwijl hij en Tashi juist samen de velden om ploegden. Tashi heeft zoiets van "Kom op man, rennen!"
Moet het altijd iets met bekende Nederlanders zijn dan? Want dat staat er nu ook weer bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ja, ik wil ook een kratjesfieeets.
Nieuwe thema heb ik geen foto voor
Ja dat dacht ik ook en Nokwanda bracht me zo aan het twijfelen dat ik het opgezocht heb of ik het weer verkeerd had , erg hequote:
Nee, je tweede poging was goed hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:59 schreef indaha het volgende:
Ja dat dacht ik ook en Nokwanda bracht me zo aan het twijfelen dat ik het opgezocht heb of ik het weer verkeerd had , erg he
Ik heb dr nog een met mij en Humberto Tan en Chico, wil je die?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik wil ook een kratjesfieeets.
Nieuwe thema heb ik geen foto voor
Omdat ze mijn foto's altijd leuker vond dan die die winnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Is het elke keer met BN-ers op de foto dan?
Of elke keer een ander thema?
En hoezo stalkte Non je er mee, omdat je zoveel foto's hebt?
Ik ook verder vandaag, ik ga vanmiddag alleen nog vlaai bestellen voor maandag wat dan is mijn man jarigquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze mijn foto's altijd leuker vond dan die die winnen
Ja ik had maandag of zo ook al meegedaan , toen was het thema verjaardag, had ik Chico en Thessa en taart ingezonden en NIET gewonnen, dat is toch schandalig, of niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]Nou en ze had kennelijk gelijk
En oh ik zie het al, elke keer een ander thema.
Als het thema 'strand' is, dan mag ik de zandkastelenpiesert wel even van je lenen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik had maandag of zo ook al meegedaan , toen was het thema verjaardag, had ik Chico en Thessa en taart ingezonden en NIET gewonnen, dat is toch schandalig, of niet?
Oh ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het thema 'strand' is, dan mag ik de zandkastelenpiesert wel even van je lenen he?
Hou de thema's maar in de gaten, jullie mogen mn foto's gewoon lenenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
We moeten gewoon allemaal een fiets winnen
Ja, maar de sport is om hem te winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op marktplaats staan er ook altijd heel veel
Zat ook al te zoekenquote:
neejjj, die heten Gawain en Kjellquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, je tweede poging was goed hoor
Nok had het fout!
Ga je gewoon bloemetjes schilderen over alle plekken waar postcodeloterij op staat. En die staat er vaak op. Ik zie ze vaak hier in Den Haag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de kleuren mwah , maar de fiets an sich wel echt leuk hoor!
Non wilde me die van haar maar niet brengen, dus nu heb ik m maar zelf gewonnen![]()
Maar serieus, gil elke keer t thema ff, dan kijken we toch wie dr een leuke foto heeft?
We gaan er gewoon zoveel mogelijk winnen
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een foto ingestuurd dus de fiets van morgen is voor mij
En daar heb je een paar uur voor nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:23 schreef Greys het volgende:
Gil elke keer het thema hier idd even, ben benieuwd hoeveel we er binnen kunnen slepen met zijn allen
Ik klap nu de laptop even een paar uur dicht, want ik wil het huis ont-oud-papieren
Zeg, je doet nu net of t een makkie is of zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:23 schreef Greys het volgende:
Gil elke keer het thema hier idd even, ben benieuwd hoeveel we er binnen kunnen slepen met zijn allen
Ik klap nu de laptop even een paar uur dicht, want ik wil het huis ont-oud-papieren
Neeeeeee ik heb gewoon veel vertrouwen in jouw foto'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg, je doet nu net of t een makkie is of zo![]()
Ik heb een Smart.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En daar heb je een paar uur voor nodigWat is er gebeurd
Als je een Smart wilt volstouwen met oud papier heb je toch wel een aardig voorraadje nodig denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb een Smart.
En daar past niet zoveel oud papier in tegelijk om weg te brengen.
Dát is er gebeurd
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb een Smart.
En daar past niet zoveel oud papier in tegelijk om weg te brengen.
Dát is er gebeurd
Onweerstaanbaar toch? Christan in elk gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
We zullen zien!
Whohoeeeeeee fietswincontest
Nou, de Smart ligt nog vol met andere zooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je een Smart wilt volstouwen met oud papier heb je toch wel een aardig voorraadje nodig denk ik
Ik zie het ook echt voor mequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Seat Cordoba Station uit 1998 lenen?![]()
Ik heb altijd gezegd dat ik alleen maar kleine auto's wilde. Maar die ruimte; ik kan er best aan wennen
Goede tip: voldrukken, wegrijden met de achterklep open, rondje om het dorp en weer opnieuw voldrukken
Hier ook 1x per maand en steeds die ene keer vergeet ik het buiten te zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier komen ze 1x per maand oud papier halen![]()
Zelfs 3x bedenk ik me net
Moet je er even aan ruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vond net nog koemestkorrels, ik hoop niet dat dat gaat stinken
Prima lucht. Niks mis meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je er even aan ruiken
Er zijn ergere luchten dan koemest trouwens
Prima, gaat als een treintjequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje aan de telefoonexperts hier: klopt het dat er verschil is tussen internetten via wifi en via je abonnement? Dus als je ergens wifi hebt, dat je dan internet via je abonnement uit kunt zetten zeg maar? Want in dat geval kan ik thuis ook met mijn nieuwe telefoon spelen
Ah, da's handig. Maar ik moet dan wel heel zeker weten dat ie niet via het abonnement verbinding maakt want dan wordt het een dure hobbyquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:11 schreef senesta het volgende:
Als ik thuis kom schakelt mijn telefoon ook automatisch over naar wifi
Mijn man heeft prepaid en heeft op zijn telefoon alleen wifi aangezet want inhoud dat internet via de mobiele provider alleen aangaat als hij het apart aanzet. Jij had toch ook een Wildfire?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, da's handig. Maar ik moet dan wel heel zeker weten dat ie niet via het abonnement verbinding maakt want dan wordt het een dure hobby
Da's nog niet eens de minste sterkte ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Prima, gaat als een treintjeEet nog steeds netjes de pilletjes uit de hand
![]()
De operatie heeft haar goed gedaan.
Ik ben vandaag met Samara naar de oogarts geweest omdat ze wat vage oog klachten had.
De mevrouw deed wat testjes en dacht nog dat Samara haar voor de gek hield (wat ze nog zei ookSamara was helemaal ontdaan van die uitspraak) maar na meer testen en druppels en meten komt het er toch op neer dat mijn kleine mevrouwtje een brilletje gaat krijgen
Ze had bij de testen links +3 en rechts +3,75
Ik ben nog steeds geschoktMeteen maar een brilletje besteld en uitgezocht vanochtend.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vandaag met Samara naar de oogarts geweest omdat ze wat vage oog klachten had.
De mevrouw deed wat testjes en dacht nog dat Samara haar voor de gek hield (wat ze nog zei ookSamara was helemaal ontdaan van die uitspraak) maar na meer testen en druppels en meten komt het er toch op neer dat mijn kleine mevrouwtje een brilletje gaat krijgen
Ik ben nog steeds geschoktMeteen maar een brilletje besteld en uitgezocht vanochtend.
Fijn dat het zo goed gaat, maar minder fijn van Samaraquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ze had best veel moeite op school inderdaad, lezen vond ze lastig, vooral 20 minuten achter elkaar en lezen van het bord. En ze wilde ook niets zeggen want ze wilde niet degene zijn die de klas ophield. Er vallen heel veel dingen op hun plek ja, ik schaam me ook wel een beetje dat ik hier niet eerder aan heb gedachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]De jeugdige Mevrouw de Mol
Nou.... mocht ze op school wat gebreken hebben vertoond het afgelopen jaar, dan zou dit er iets mee te maken kunnen hebben.
Stle je nou voor dat ze steeds iets anders doet dan er aangegeven staat.......Denken ze dat ze dom is of zo. +3 heb je niet zomaar. Daar is een hele periode van slechter zien aan vooraf gegaan, om maar niet te spreken over het strakke gevoel in je hoofd.
Ocharme.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze had best veel moeite op school inderdaad, lezen vond ze lastig, vooral 20 minuten achter elkaar en lezen van het bord. En ze wilde ook niets zeggen want ze wilde niet degene zijn die de klas ophield. Er vallen heel veel dingen op hun plek ja, ik schaam me ook wel een beetje dat ik hier niet eerder aan heb gedacht
Leg me es uit waar het over gaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de kleuren mwah , maar de fiets an sich wel echt leuk hoor!
Non wilde me die van haar maar niet brengen, dus nu heb ik m maar zelf gewonnen![]()
Maar serieus, gil elke keer t thema ff, dan kijken we toch wie dr een leuke foto heeft?
We gaan er gewoon zoveel mogelijk winnen
Jeuzusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
En hoe is dat nu dan? Ik heb zelf geen bril en verder ook niemand hier dus ben er niet bekend mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ocharme.
Je hoeft je niet te schamen hoor, dit gaat vaak heel geleidelijk en wat ik al zei. Mensen met een +sterkte kunnen goed compenseren.
Zelf ben ik begonnen met +11, +13.
Maar dat was al vanaf m'n geboorte.
Over die fiets die ik gewonnen heb domboquote:
Ja? Dat heb jij? En hoe merkte jij dat?quote:
+ is dichtbij, - is veraf. Ik heb zelf -4.5 en -5.5 en ik ben echt zo goed als blind zonder lenzen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef senesta het volgende:
[..]
En hoe is dat nu dan? Ik heb zelf geen bril en verder ook niemand hier dus ben er niet bekend mee.
Ik las dat de plus meestal terug loopt als je ouder word en dat het dus vaak beter zal worden?
Jup. Ene oog -1,25 en andere oog +0,75quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja? Dat heb jij? En hoe merkte jij dat?
Begin eens bij het beginquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over die fiets die ik gewonnen heb dombo
Nou, ik bof want Samara is best in haar nopjes op het momentquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
+ is dichtbij, - is veraf. Ik heb zelf -4.5 en -5.5 en ik ben echt zo goed als blind zonder lenzen.
Balen voor Samara, een bril, ik kreeg m toen ik 11 was of zo, en ik heb het echt altijd heel erg stom en vervelend gevonden.
Ik doe nu ook geen bril op als ik om wat voor reden dan ook geen lenzen in kan.
Ik heb een fiets gewonnen.quote:
Daarna heb ik een tijdje op +9 beide kanten gezeten en nu zit ik op +6.5 links + 7.5 rechts.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef senesta het volgende:
[..]
En hoe is dat nu dan? Ik heb zelf geen bril en verder ook niemand hier dus ben er niet bekend mee.
Ik las dat de plus meestal terug loopt als je ouder word en dat het dus vaak beter zal worden?
Ik meen het van harte, ik hoop voor haar dat het zo blijft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, ik bof want Samara is best in haar nopjes op het momentNog wel in ieder geval
Dan ben ik blij dat ik lenzen had voordat ik m'n beugel kreeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik meen het van harte, ik hoop voor haar dat het zo blijft.
Ik HAATTE dat ding echt.
En later met beugel erbij, brrrrrrrr, freakshow voelde ik me
Ik was echt heel laat met lenzen, ik kocht ze pas toen ik in de UK woonde, ik heb echt gehuild van gelukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik lenzen had voordat ik m'n beugel kreeg.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was echt heel laat met lenzen, ik kocht ze pas toen ik in de UK woonde, ik heb echt gehuild van geluk
Geweldig!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je de fiets oh-oh?
En samara een bril ik haatte dat ding echt. En toen ik ook nog een beugel kreeg voelde ik mij helemaal lelijk
1905gram en een open bedje
* ferrari_rood trotse mama is
OMG!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je de fiets oh-oh?
En samara een bril ik haatte dat ding echt. En toen ik ook nog een beugel kreeg voelde ik mij helemaal lelijk
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb je de fiets oh-oh?
Ja maar dat gaat toch echt niet tot de uitgerekende datum duren hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mag pas naar huis als ze al haar flessen zelf drinkt en dat doet ze echt nog niet.
Ik moet echt nog even geduld hebben
Nah, geef haar 2 weken en dan lukt het haar wel hoor. Ze doet het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch echt niet tot de uitgerekende datum duren hoor![]()
Nee, implantaten. Sterkte is te hoog voor laseren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Word je gelaserd?
Ik kan niet gelaserd, mijn sterkte is niet stabiel
wordt je later toch gewoon zo'n ontzettende kookmamma die de lekkerste gezonde gerechten op tafel zet zonder tot van die klote kindermenu's te vervallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan ik haar kon geven.
Nokquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wordt je later toch gewoon zo'n ontzettende kookmamma die de lekkerste gezonde gerechten op tafel zet zonder tot van die klote kindermenu's te vervallen.
Oh dat lijkt me echt zo fijn , gewoon kunnen zien zonder fratsenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, implantaten. Sterkte is te hoog voor laseren.
Stabiel zijn ze nu wel gelukkig. Gelukkig waren m'n ogen ook ruim genoeg voor die implantaten. Meestal is de ruimte te krap voor iemand met mijn soort afwijking.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een dieet heeft QLekker biertjes poppen
Ik kan echt niet wachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok![]()
[..]
Oh dat lijkt me echt zo fijn , gewoon kunnen zien zonder fratsen
Als ik ga laseren moet ik wss binnen 2 jaar weer lenzen, das ook zinloos hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten.
Heb ik Oktober het onderzoek gehad en daarna nog aanvullend onderzoek in een ziekenhuis of ik met m'n schele oog niet dubbel zou gaan zien maar het was allemaal in orde.
Moest wel voor dat onderzoek twee weken die bril op.
quote:
O wauw, ze gaat als een trein!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Da's inderdaad zinloos dan en duur ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ga laseren moet ik wss binnen 2 jaar weer lenzen, das ook zinloos he![]()
Maar goed, ik vind lenzen an sich al echt superfijn hoor.
Boh, die rotbril, met sporten, met zwemmen is het zo klote, als je gaat stappen en van buiten naar binnen kroegen in loopt en alles beslaat telkens, in de regen buiten lopen en geen flikker zien ( echt, het is al erg zat als het regent als je op een festival of op een concert bent, maar ik zag dan echt gelijk NIKS meer he).
Ik had die lenzen gekocht in de UK, en in de winkel in gedaan, en ik liep naar huis en het begon te regenen, ik moest echt lachen en huilen tegelijk
Ik heb wel es van die dure weeklenzen gehad, was ook wel fijn, maar ik heb met in en uitdoen gelukkig geen moeite, dat doe ik zonder spiegel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Da's inderdaad zinloos dan en duur ook.
Ik vind m'n lenzen ook fijn. Ik kan alleen af en toe al niet meer verdragen.
Heb wel lenzen die ik twee weken in kan houden, laten veel zuurstof door en zijn supergroot en heel dun.
Wel moeilijker om in te krijgen maar dat hoeft dan toch maar 1 keer in de twee weken.
Ik heb een vergrootspiegel nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel es van die dure weeklenzen gehad, was ook wel fijn, maar ik heb met in en uitdoen gelukkig geen moeite, dat doe ik zonder spiegel.
Ik heb alleen een probleem als ik ze laat vallen, want dan moet ik ze op de tast gaan zoeken
Van Maslow bedoel je? Die heb ik al gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow freud dat ken ik ook nog wel
krijg je de piramide van pavlov ook nog?
OMG, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow freud dat ken ik ook nog wel
krijg je de piramide van pavlov ook nog?
quote:
whehehe, als de loodgieter vraagt of je even je mond open wilt doen moet je niet gek opkijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Zwangerschapdementie he
De monteur is er al afvoer gemaakt krijg ook een nieuwe strotbak in de wc boven
En nooit meer iets mee gedaan. Nooit jammer gevonden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, hele uni trauma's komen naar boven drijven.
Freud , Jung, Pavlov etc.
Ik heb nog allemaal psychologie pedagogiek en filosofie boeken liggen ergens.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, als de loodgieter vraagt of je even je mond open wilt doen moet je niet gek opkijken
Oh ik vind het echt interessantquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, hele uni trauma's komen naar boven drijven.
Freud , Jung, Pavlov etc.
Ik heb nog allemaal psychologie pedagogiek en filosofie boeken liggen ergens.
Ja wel, heel veel spijt gehad dat ik dr ooit aan begonnen ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nooit meer iets mee gedaan. Nooit jammer gevonden?
Niet dat ik er iets mee gedaan heb
Twee onaffe hbo-opleidingen maatschappelijk werk en docent tekenen. Zo stom achteraf
Shit dan ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
Wat zou het zijn wat zou het zijn wat zou het zijn
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
Ik zit dan in de sauna, maar ik heb al geregeld dat ik gesmst wordt met wat het is (quote:
Spannend! Ik hoop dat we dan weer thuis zijn, en anders horen we het hier welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
Wat zou het zijn wat zou het zijn wat zou het zijn
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
Ik wilde niets liever, ik deelde een slaapkamer met mn zusje thuisquote:
Hoe oud was je uiteindelijk toen je de deur uit ging? En ging je toen meteen samenwonen met je vriend of?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde best de deur uit maar dan wel op mezelf wonen ipv een studentenhuis en dat kon ik niet betalen.
Ik kwam net Dexter Seizoen 1 tegen hier, op DVD. Hebben?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh Koffietijd van vandaag is al online te kijken
Huh?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kwam net Dexter Seizoen 1 tegen hier, op DVD. Hebben?
22 en idd meteen gaan samenwonenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe oud was je uiteindelijk toen je de deur uit ging? En ging je toen meteen samenwonen met je vriend of?
Nee als je nu samenwoont zou het niet goed zijn als je wel op kamers zou willenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was 20 en ook meteen samenwonen.
Ik zou ook niet op kamers willen.
quote:
Ik wilde het sowieso al niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee als je nu samenwoont zou het niet goed zijn als je wel op kamers zou willen
Ik was 18 en heb 2 jaar in studentenhuizen gewoond, daarna 1 jaar in mijn eigen flatje en woon nu samen
Ben heel blij dat ik eerst op kamers heb gezeten, krijg je toch een hoop zelfstandigheid door.
kinderstoeltje er op monteren en filmen maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wist niet dat vogels ook zo erg in de rui konden zijn
En ik heb een robot stofzuiger gekocht morgen ophalen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kinderstoeltje er op monteren en filmen maar
Aiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Shit ik heb net kruidenboter gegeten en zit nu op de fiets naar mijn werk, ik heb altijd kauwgom bij me maar net nu nietarme cliënten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef Oognip het volgende:
Shit ik heb net kruidenboter gegeten en zit nu op de fiets naar mijn werk, ik heb altijd kauwgom bij me maar net nu nietarme cliënten
Qwea Fok!t ook vanaf de plee, dus waarom niet vanaf de fiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef Rewimo het volgende:
FOK!ken op de fiets, ik weet dat FOK! verslavend is maar toch
Ik sms ook altijd vanaf de pleequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea Fok!t ook vanaf de plee, dus waarom niet vanaf de fiets?
Op de plee heb je geen tegenliggers.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Qwea Fok!t ook vanaf de plee, dus waarom niet vanaf de fiets?
Dat hoop je dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |