QFT. WTF, nog geeneens 9 uur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:51 schreef Pagan het volgende:
't Is hier ook heerlijk weer. Othello is stabiel voor zover je een Jack Russel uberhaupt stabiel kunt noemen, hardlopen doet hij nog steeds niet, terwijl hij en Tashi juist samen de velden om ploegden. Tashi heeft zoiets van "Kom op man, rennen!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef Pagan het volgende:
Ik krijg vandaag een hardeGefeliciteerd ouwe, wat een feest zal dat voor je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet dr van!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
idd, Dat ik dat ooit nog mee mag maken, op mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe, wat een feest zal dat voor je zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet dr van!
Cool! Ik duim zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
1. volgens mij niet, doe ik nooit
2. ja, maar ik spaar geen punten
Heb net goed contact gehad met een hi-tech bedrijf voor een job die me erg leuk lijkt, duim voor me
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik doe niet veel met twitter maar ik heb nu toch maar weer een paar mensen toegevoegd
Nergens meer last van gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met Chico, oh-oh? Is ie weer opgeknapt?
Ben je al langs de brievenbus gefietst?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben op dieet en ik ga meer op de fiets doen en met gewichten bezig. Ik begin smerige benen te krijgen
Opzouten.
Neem dan liever een paspoort , kost maar net iets meer en dan kun je tenminste echt overal heenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, en toen kreeg ik een brief van de gemeente... mijn id verloopt![]()
Godverdomme ook weer 43 euro
Mikey heb op de post gegooid. Paspoort, ik ga ff kijken. Wel handig want we willen binnen 3 jaar naar Amerika.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je al langs de brievenbus gefietst?
[..]
Neem dan liever een paspoort , kost maar net iets meer en dan kun je tenminste echt overal heen
Ik hoop dat jij het wel volhoudt. Ik wil ook op dieet maar ben te verslaafd aan chipsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben op dieet en ik ga meer op de fiets doen en met gewichten bezig. Ik begin smerige benen te krijgen
Opzouten.
Ik volg geen speciaal dieet, dat werkt niet. Begin dit jaar ging het haske goed... maar toen kreeg ik stressquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het wel volhoudt. Ik wil ook op dieet maar ben te verslaafd aan chips
Volg je een speciaal dieet en hoeveel wil je afvallen?
Superquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nergens meer last van gehad![]()
Was dus echt alleen maar 1 keer spugen, en dat at ie ook weer keurig op.
quote:
Keek verkeerdquote:
MaandEN mag ik hopen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik volg geen speciaal dieet, dat werkt niet. Begin dit jaar ging het haske goed... maar toen kreeg ik stressEn zeker die 6 weken met mijn poot geen beweging hebben me niet goed gedaan.
Ik wil minimaal 10 KG kwijt. Maar laten we eens beginnen met 5 in de komende maand.
Altijd 5 jaar. Volgend jaar gaan wij alledrie aan het avontuur van een nieuwe ID krijgen in het buitenland beginnenquote:
nee, maand.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Qwea het volgende:
paspoort is maar een tientje meer. Kan ik dat beter doen
En 4 meter darmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, maand.
Als ik helemaal snel wil dan kap ik gewoon met mijn medicatie en dan ben ik medio Juni 10KG kwijt
Dan neem ik idd een paspoort. Thnx oh-ohquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Altijd 5 jaar. Volgend jaar gaan wij alledrie aan het avontuur van een nieuwe ID krijgen in het buitenland beginnen
Speciaal dieet werkt inderdaad niet. Vorig jaar deed ik sonja bakker 'zomerslank', dan krijg je echt (als je geluk hebt) 1000 calorien per dag binnen. Lekker gezondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik volg geen speciaal dieet, dat werkt niet. Begin dit jaar ging het haske goed... maar toen kreeg ik stressEn zeker die 6 weken met mijn poot geen beweging hebben me niet goed gedaan.
Ik wil minimaal 10 KG kwijt. Maar laten we eens beginnen met 5 in de komende maand.
Datzegikjaquote:
Haaai Muisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Oh oh oh een blamaaaaaaaaaaage, ben je sip kheb een tip, lap het lekker aan je laarsje.
R U takking 2 me?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:30 schreef Muis006 het volgende:
Oh oh oh een blamaaaaaaaaaaage, ben je sip kheb een tip, lap het lekker aan je laarsje.
Ik wil deze!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dees aan vandaag, voor de komische noot:
[ afbeelding ]
A neutron walks into a bar and asks: how much is this drink?quote:
Dus voor mij :quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Van Sonja Bakker krijg ik honger![]()
Minder koolhydraten, vaker kleinere porties en voldoende bewegen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:37 schreef Muis006 het volgende:
A neutron walks into a bar and asks: how much is this drink?
So the bartender says: for you, no charge!
Bazinga!
Ik ga morgen ook chinezen net als de hele familie van m'n omaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
Als we het toch over eten hebbenwij gaan morgen Chinezen
Voor qltels verjaardag nog.
Geen aardappels en vlees 's avonds? Das wel erg weinig voor zo'n grote meidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus voor mij :
's ochtends 2 broodjes
s'middags 2 broodjes
en 's avonds groente
Geen chips, koekjes, snoepjes, ect.
Ik ga vandaag en morgen groente etenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook chinezen net als de hele familie van m'n oma
Ja, tuurlijk wel. Maar verder niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen aardappels en vlees 's avonds? Das wel erg weinig voor zo'n grote meid
Ga je niet redden...en het is beter om iedere 2-3 uur een kleine portie te eten, want dan hou je de verbranding op gang.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus voor mij :
's ochtends 2 broodjes
s'middags 2 broodjes
en 's avonds groente
Geen chips, koekjes, snoepjes, ect.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga vandaag en morgen groente etenzo rol ik.
Ooh, en je volgt me maar weer?
Zelfs dan krijg je maar iets van 1000 calorieen binnen.quote:
En eet veel eiwitten. Die heb je nodig en die leveren over het algemeen niet zoveel calorieën. Dingen als magere kwark of hüttenkäse kun je opleuken met rauwkost en dan heb je ook echt het idee dat je een flinke portie naar binnen werkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je niet redden...en het is beter om iedere 2-3 uur een kleine portie te eten, want dan hou je de verbranding op gang.
Als je honger krijgt en dan pas gaat eten wordt het direct opgeslagen.
Ikzelf smeer voor overdag altijd 4 broodjes die ik in 8 stukjes doe en zo eet ik de hele dag wat door. Nog wat tomaatjes/komkommer in den broodtrommel erbij en klaar!
En dat...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En eet veel eiwitten. Die heb je nodig en die leveren over het algemeen niet zoveel calorieën. Dingen als magere kwark of hüttenkäse kun je opleuken met rauwkost en dan heb je ook echt het idee dat je een flinke portie naar binnen werkt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dees aan vandaag, voor de komische noot:
[ afbeelding ]
Whoee,ik had mail van Timur van Timur Open Radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, want bij andere T-shirts laat ik mijn borsten thuis
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, want bij andere T-shirts laat ik mijn borsten thuis
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de vormgeving de dames wel erg goed uit laat komen.
De kunst van verleiding is de verbeelding te prikkelenquote:
Je moet er ook niet iets heul lekkers op doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik had 8 boterhammen meegenomen. 4 met geitenkaas en avocado en 4 met gebraden kipfilet met tuinkruiden. Ik heb nog een bammetje over.
ow, wordt het plaatje daarom geblokkeerd door mijn werkgever. NSFWquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de vormgeving de dames wel erg goed uit laat komen.
Zat ik me ook al gisteravond op te verheugenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet iets heul lekkers op doen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat ik me ook al gisteravond op te verheugen
Had de avocado's in de uitverkoop en de kaas al klaar staan
Ik denk dat ik vanaaf een egitenkaastosti maak voor mezelf, met walnoten en honing. Laat ik de mannen het eten van gister opeten.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon die fiets gewonnen bij Koffietijd, tweede keer dat ik instuur , Kim belt me net, whahahahaha, thnx Non!
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik veel, bij koffietijd met die foto van Frits met Gigi van GTSTquote:
Whehehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij koffietijd met die foto van Frits met Gigi van GTST
Gaaf! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gewoon die fiets gewonnen bij Koffietijd, tweede keer dat ik instuur , Kim belt me net, whahahahaha, thnx Non!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis niet waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:09 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahaha grappig he, Non stalkt me dr al weken mee, en nu heb ik m gewoon bij de tweede pogingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had koffietijd op de achtergrond aanstaan en hoorde dat de fiets richting Maastricht kwam. Ik moest meteen aan jou denken
. Wat leuk dat je 'm gewonnen hebt, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha grappig he, Non stalkt me dr al weken mee, en nu heb ik m gewoon bij de tweede poging
Oh die leen ik wel esquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Die is ook leuk
Waar had je het kind vandaan?
quote:
Voorop komt wel een kratje voor Chico en Karel of Kees , en dan een karretje voor de rest erachterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Krijg je postuum een fiets van Frits
Zo een met een flinke mand voorop voor alle hondjes?
Nee, een aanhanger!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:26 schreef nokwanda het volgende:
Krijg je postuum een fiets van Frits
Zo een met een flinke mand voorop voor alle hondjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |