Dan word ik gecastreerd denk ikquote:
Na de aubergines zijn de frambozen nu ook al voor eeuwig besmet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als een World of Warcraft ability van een Blood Elf of zo.... EPIC BOOOOOBS! CTRL+SHIFT+1!!
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar, als je het nu vanuit een hetero perspectief bekijkt, is het dan nog steeds zo?
Zompige aubergines.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Na de aubergines zijn de frambozen nu ook al voor eeuwig besmet.
Dat had ik als ik haar was al gedaan op het moment dat je met een tasje van de groenteman de slaapkamer in was komen lopen.quote:
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan huis wel inschatten of een vrouw knap is of niet hoorook al val ik er niet op.
En dat mannen dat "echt niet zien" is bullshit. Ze durven het alleen niet te zeggen.
Toch wel jammer... Ik houd wel van frambozen. Maar ik kan ze nooit meer eten zonder nare MI.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Na de aubergines zijn de frambozen nu ook al voor eeuwig besmet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan huis wel inschatten of een vrouw knap is of niet hoorook al val ik er niet op.
En dat mannen dat "echt niet zien" is bullshit. Ze durven het alleen niet te zeggen.
Misschien is het wel bevorderlijk voor de smaak om ze van tepels af te eten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel jammer... Ik houd wel van frambozen. Maar ik kan ze nooit meer eten zonder nare MI.
Ik ben goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had ik als ik haar was al gedaan op het moment dat je met een tasje van de groenteman de slaapkamer in was komen lopen.
MI van Samzz die het bij haarzelf probeertquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is het wel bevorderlijk voor de smaak om ze van tepels af te eten.
Ze heeft een vriend. Ik neem aan dat hij dat ook wel wil. Dat zijn er al twee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
Ergo: Nicolette van Dam is lelijker dan Arie Boomsma en wellicht dat Godt de enige is die er wel eens framboosjes vanaf zou willen eten.
Nah, voel me niet geroepen dat te proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is het wel bevorderlijk voor de smaak om ze van tepels af te eten.
Een framboos op haat tieten worden gelijk geplet tot een milkshake.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MI van Samzz die het bij haarzelf probeert
Nee dank je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Ik neem aan dat hij dat ook wel wil. Dat zijn er al twee.
Voor de rest kan je wel een stem topic openen in ONZ
Ik ben gewoon goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef rival het volgende:
Peu weet zelfs het woordje epic te verpesten
Blij dat die gozer naar Ierland gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef rival het volgende:
Peu weet zelfs het woordje epic te verpesten
Ja sorry, ik ben in zo'n buiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Ang3l... rustig maar
ik plaag je
oneens.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
Ergo: Nicolette van Dam is lelijker dan Arie Boomsma en wellicht dat Godt de enige is die er wel eens framboosjes vanaf zou willen eten.
Oh, ik wilde ze op die manier serveren als je bier komt drinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, voel me niet geroepen dat te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |