Nee tuurlijk niet.quote:
Echt idiootquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kost het als je het via T-Mobile laat doen. Eikels.
Je hebt het verpest voor ons allemaal!quote:
Hell Yeah! Lekker vrij vandaag, was ik wel aan toe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
Kluts, hoe gaat het nu op 't werk? Draai helemaal gevonden?
Ach die kindjes slapen zo en dan zijn ze stil.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Daar staat mijn drank.
En bepaalde mensen er in opsluiten terwijl ze bij de drank kunnen is geen goed idee
Mooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hell Yeah! Lekker vrij vandaag, was ik wel aan toe.
En jouw stage? Hoe bevalt dat? Trek je het reizen nog?quote:
Waar ik mijn kelder voor ga gebruiken is al lang geen kind meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach die kindjes slapen zo en dan zijn ze stil.
More for me!quote:
Vooralsnog heb je voor ons de milkshake framboos van de Mac verpest. Ik zou zeggen, stik er lekker in!quote:
Oeh, de sling!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ik mijn kelder voor ga gebruiken is al lang geen kind meer
Die mag je houden, Mac kom ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooralsnog heb je voor ons de milkshake framboos van de Mac verpest. Ik zou zeggen, stik er lekker in!
Stage gaat goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
En jouw stage? Hoe bevalt dat? Trek je het reizen nog?
Ja, dat reizen kost je vooral een hoop slaap ja, wel lekker dat je dan even kan bijtrekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stage gaat goedVanaf maandag twee weken vrij wegens privé redenen, dan kan ik even bijkomen ook en vooral bijslapen. Maar tot nu toe gaat het reizen me echt goed af
. En daarna nog vijf weken. In die vijf weken gaan we een film maken, heb er zo zin in
OIk kan het er op. VInd haar juist steeds leuker worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:22 schreef Kluts het volgende:
Wat is die Nicolette van Dam toch ook een draak.
/daytv
In dat geval ben je helemaal een egocentrische zak.quote:
Ik vind haar de vrouwelijke tegenhanger van Arie Boomsma. Met haar stripfiguurhoofd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
OIk kan het er op. VInd haar juist steeds leuker worden.
En ze is in Laos geweest. Heb ik haar net gemist.
En wat vind je er van dan Angel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Aii... ik ben weer eens in een "en vandaag ga ik de beestjes bij hun naam noemen en lekker zeggen wat ik van de situatie en van jou vindt" bui
Recalcitrante hardvochtige valse doch eerlijke kutnicht dus
Promotiefilm voor het contract waar ik aan heb gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat reizen kost je vooral een hoop slaap ja, wel lekker dat je dan even kan bijtrekken.
Een film maken? Wat dan?
Je bent gewoon jezelf dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Recalcitrante hardvochtige valse doch eerlijke kutnicht dus
Tof! Spannend hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Promotiefilm voor het contract waar ik aan heb gewerkt.Volgende maand wordt deze opgenomen.
Door haar oversized mond en puntige neusje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind haar de vrouwelijke tegenhanger van Arie Boomsma. Met haar stripfiguurhoofd.
Net alsof er een karikatuur van haar getekend is en dat haar gezicht is.
Nee, meer tegen vriendenquote:
Ja, ik ben echt benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel lullig dat je het voor de rest ook verkut. Eikel.
Het idee dat jullie bij een Mac bezoek nu moeten denken aan hoe ik de framboosjes van een paar epic boobs en kutje af eet. Doet mij goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval ben je helemaal een egocentrische zak.
Nee, het is meer die wenkbrauwen en ogen en dan de manier waarop ze haar gezicht altijd zo geforceerd in een Ieniemini-houding trekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Door haar oversized mond en puntige neusje.
Oh, ik dacht even dat je nu bij ons allemaal even ging zeggen wat je van ons vind.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, meer tegen vrienden
Soms is mijn compassie-beker gewoon leeg en dan heb ik zo'n bui dat ik vind dat ik tegen iedereen eens ff flink moet zeggen wat ik er van denk.
En da's niet alttijd even lief
Epic boobs nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat jullie bij een Mac bezoek nu moeten denken aan hoe ik de framboosjes van een paar epic boobs en kutje af eet. Doet mij goed
Behalve dan dat Ari nog knap is en Nicolette een spuit en slik paardenbek heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind haar de vrouwelijke tegenhanger van Arie Boomsma. Met haar stripfiguurhoofd.
Net alsof er een karikatuur van haar getekend is en dat haar gezicht is.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat jullie bij een Mac bezoek nu moeten denken aan hoe ik de framboosjes van een paar epic boobs en kutje af eet. Doet mij goed
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je nu bij ons allemaal even ging zeggen wat je van ons vind.
Jamaar, als je het nu vanuit een hetero perspectief bekijkt, is het dan nog steeds zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve dan dat Ari nog knap is en Nicolette een spuit en slik paardenbek heeft.
Oh, epic betekend dat je tieten op je knieën hangen? Nooit geweten.quote:
Waar is de like knopquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, epic betekend dat je tieten op je knieën hangen? Nooit geweten.
Ze is 26 dus zal nog weinig aangespoten zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar, als je het nu vanuit een hetero perspectief bekijkt, is het dan nog steeds zo?
Klinkt als een World of Warcraft ability van een Blood Elf of zo.... EPIC BOOOOOBS! CTRL+SHIFT+1!!quote:
Dit was met iemand andersquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, epic betekend dat je tieten op je knieën hangen? Nooit geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |