Zij mag ze dan van jouw tepels eten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde ze op die manier serveren als je bier komt drinken.
Maar niet doen dus.
Heus nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een framboos op haat tieten worden gelijk geplet tot een milkshake.
Ze is de milkshake machine van de mac wereldwijd.
Nee, nee, geen interesse.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde ze op die manier serveren als je bier komt drinken.
Maar niet doen dus.
LILLIK! End of discussion! *handjes in de heupen en boze blik*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben in zo'n bui
En vanavond een date, dus dat is niet geheel handig......
Aaah, dus elke keer als iemand aan een shake van de Mac zit, hangen ze eigenlijk aan de tieten van Samzz?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij gaat naar dublin toch? ach gewoon allemaal de HP helpdesk bellen heeft ie geen tijd om te internettenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blij dat die gozer naar Ierland gaat.
Fuck, daar hebben ze ook internet.
Dan de vraag: Zijn er meer mannen die Arie zouden willen doen dan dat er mannen zijn die Nicolette willen doen? Arie is popi onder de homo's als ik me niet vergis sinds die fotoshoot.quote:
De HP desk zit net buiten Barcaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hij gaat naar dublin toch? ach gewoon allemaal de HP helpdesk bellen heeft ie geen tijd om te internetten
Dat idd. Ik vind 'm een verijdelde Jezus, maar die shoot wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan de vraag: Zijn er meer mannen die Arie zouden willen doen dan dat er mannen zijn die Nicolette willen doen? Arie is popi onder de homo's als ik me niet vergis sinds die fotoshoot.
Hell, zelfs ik vond 'm geil in die shoot.
Maar er zijn meer hetero's, veel meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan de vraag: Zijn er meer mannen die Arie zouden willen doen dan dat er mannen zijn die Nicolette willen doen? Arie is popi onder de homo's als ik me niet vergis sinds die fotoshoot.
Shakes drinken zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaah, dus elke keer als iemand aan een shake van de Mac zit, hangen ze eigenlijk aan de tieten van Samzz?
"shake it like a polaroid picture!"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Shakes drinken zal nooit meer hetzelfde zijn
Dan hebben mannen gewoon te weinig smaak en zijn ze te snel tevreden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar er zijn meer hetero's, veel meer.
Die gaat van Dam ook winnen.
Ik vind hem ook iets te glad, maar wel knap.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idd. Ik vind 'm een verijdelde Jezus, maar die shoot was
Ik begin hem juist steeds irritanter te vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vond Arie eigenlijk niks, maar ik ga hem steeds meer waarderen
Je wilt em dus anaal nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem ook iets te glad, maar wel knap.
En ik hou van zijn standpunten en meningen etc.
Dat maakt hem extra mooi.
Als ik zeg: Ik vind Arie een mooi mens... bedoel ik zelfs meer zijn innerlijk dan zijn uiterlijk
ik vind die boskabouterkop van em niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die shoot draaide dan ook niet om zijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind die boskabouterkop van em niet zo bijzonder.
Koninginnenachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |