Tering, wie heeft jou gedumpt? Wat een bitch moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 04:27 schreef ABombali het volgende:
Je dacht dat je de prins op het witte paard had gevonden? In een club? Zonder echt met elkaar gesproken te hebben? Hij zou voor altijd trouw blijven aan je? Hij zou je morgenavond ten huwelijk hebben gevraagd op een leuke manier? En jullie zouden lang en gelukkig leven?
Eh....pas je verwachtingen aan, dan word je ook niet teleurgesteld...
vrij realistisch ik interpreteer het dan ook niet als negatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 04:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Tering, wie heeft jou gedumpt? Wat een bitch moet dat zijn geweest.
Echt weer een reactie van een vrouw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef Taurus het volgende:
Alles kan stuk hoor. Gewoon blijven afspreken als je hem leuk vindt.
Neuk een ander. Of hem en zeur niet dat hij een vriendin heeft. Voel je niets van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:52 schreef Mishu het volgende:
Oftewel het schopte mijn scharrel-plan in duigen dus dat was wel even stom.
Er stond ooit geloof ik een foto in fb van TS. Ik zou haar inschalen op een 6.5-7. Alleen die foto was een beetje donker, dus vandaar dat ik even een bevestiging van TS zocht of ze een beetje knap is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:50 schreef Skylark. het volgende:
Ja, post eens een foto zodat we je wat beter leren kennen.
Zoek hem eens op danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Er stond ooit geloof ik een foto in fb van TS. Ik zou haar inschalen op een 6.5-7. Alleen die foto was een beetje donker, dus vandaar dat ik even een bevestiging van TS zocht of ze een beetje knap is.
6.5-7 is goed genoeg voor als je toch geen andere plannen hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Er stond ooit geloof ik een foto in fb van TS. Ik zou haar inschalen op een 6.5-7. Alleen die foto was een beetje donker, dus vandaar dat ik even een bevestiging van TS zocht of ze een beetje knap is.
Exactement, mijn waarde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
6.5-7 is goed genoeg voor als je toch geen andere plannen hebt.
Ik zou het ook wel arelaxed vinden als een chick er meerdere scharrels op na houdt hoor! Andersom moet het wel kunnen trouwens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef Editeur het volgende:
TS heeft gefrustreerd een topic geopend. Vind het een strakke actie. Gun elkaar die scharrel dan, je bent bij voorbaat al jaloers als een jongen tevens een andere scharrel is. Maakt jou het uit dat hij een vriendin heeft? Als hij er maar niet elke keer over begint als je met em bent
Zo mee eens. Fuck emancipatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel arelaxed vinden als een chick er meerdere scharrels op na houdt hoor! Andersom moet het wel kunnen trouwens.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel arelaxed vinden als een chick er meerdere scharrels op na houdt hoor! Andersom moet het wel kunnen trouwens.
Dat kan ik moeilijk ontkennen he.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ja, dat komt je wel goed uit of niet.
Sorry, TS heeft mij al gepm'd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Anders wil ik met TS scharrelen vandaag.
Is ze in voor een Oud-Amsterdamsche ploegendienst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sorry, TS heeft mij al gepm'd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ze in voor een Oud-Amsterdamsche ploegendienst?
zo te lezen vindt ze het niet zo'n probleem als het er meerdere worden hoor V-for-Vendetta.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sorry, TS heeft mij al gepm'd.
Ik wil eerst jou gradenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ben je trouwens knap TS?
Dan ben je welkom om bij mij wat te komen drinken hier in Adam. Vanavond.
Pm maar.
damn you need it badly.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:14 schreef Floxcie het volgende:
TS, ik had ook zoiets vannacht; zullen wij gewoon neuken?
Nou, zelfs zonder het verhaal erachteraan is het niet echt een jaloersmakende belevenis. Gelukkig maar dat het in ieder geval ok enzo was, dat je niet gapend op je horloge zat te kijken, maar dat het echt zeg maar ok enzo was, want anders was het helemaal zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 03:53 schreef Mishu het volgende:
Hoi, nou ik heb jullie advies ter harte genomen en ik heb met een jongen staan zoenen. Was wel ok enzo, vond het wel leuk. (...)
Was te verwachten toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |