quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:58 schreef Nober het volgende:
Schumacher op primes dus die rijdt naar pole... jammer!
Waarom? Zet je er gewoon later weer op toch? Boeiendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:59 schreef Googolplexian het volgende:
Eh ... die gemonteerde set options moet er toch wel weer af, ja?
Woot!quote:
Banden sparen, welcome to F1 2011-style...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:02 schreef Stiggie het volgende:
Schumi geen tijd neergezet? Heeft hij weer pech in de laatste sessie?
waardeloze qualifying, saaiste van het jaar, enige pluspuntje is Webber voor Vettelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:03 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Banden sparen, welcome to F1 2011-style...
En Webber voor Vettel, psychologically erg belangrijk voor hem natuurlijk. Kennelijk geloven ze er nog in dat die Webber Vettel gaat bedreigen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:05 schreef Bluurgh het volgende:
bbc: "schumacher in the top 10, but still out-qualified by rosberg"
Lijkt me niet maar het zou goed zijn voor het kampioenschap als een ander dan Vettel wintquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En Webber voor Vettel, psychologically erg belangrijk voor hem natuurlijk. Kennelijk geloven ze er nog in dat die Webber Vettel gaat bedreigen.
Tja, vorig jaar was de kwalificatie spannender. Maar Formule 1 is voor mij altijd mooi om te kijken, er gebeurt altijd genoeg, helaas niet altijd voor de 1e plek. Net als pizza, een slechte pizza is nog steeds lekker etenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
waardeloze qualifying, saaiste van het jaar, enige pluspuntje is Webber voor Vettel
Als Webber en Vettel elkaar nou eens raken in bocht 1, dat Hamilton dat ternauwernood kan ontwijken waarna Maldonado aan de leiding rijdt met Schumacher op 2 en Button op 3 en Alonso op 4... ofzoiets.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar het zou goed zijn voor het kampioenschap als een ander dan Vettel wint
Pizza is overrated, ik blijf ook wel kijken maar dit was wel heel saai, zou beter zijn als Pirelli quali banden zou maken goed voor 3 supersnelle rondjes nu wordt er teveel gerekend terwijl Quali gewoon flatout zou moeten zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Tja, vorig jaar was de kwalificatie spannender. Maar Formule 1 is voor mij altijd mooi om te kijken, er gebeurt altijd genoeg, helaas niet altijd voor de 1e plek. Net als pizza, een slechte pizza is nog steeds lekker eten
Dat maakt op zich niet zoveel uit, als de puntenachterstand binnen 75 punten blijft kan er nog van alles gebeuren als er nog voldoende races zijn. McLaren of Ferrari kan zomaar de overhand krijgen lopende het seizoen. Alleen dat Webber lopende het seizoen sneller wordt dan Vettel, dat is zeer onwaarschijnlijk, hij wordt immers niet ge-upgrade.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar het zou goed zijn voor het kampioenschap als een ander dan Vettel wint
Alles kan maar de verschillen zijn nu wel enorm, bijna een seconde tussen Vettel zonder kers en Hamilton met, is dus eigenlijk 1,5 seconde, die heb je niet zomaar gevonden want RBR zit ook niet stilquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat maakt op zich niet zoveel uit, als de puntenachterstand binnen 75 punten blijft kan er nog van alles gebeuren als er nog voldoende races zijn. McLaren of Ferrari kan zomaar de overhand krijgen lopende het seizoen. Alleen dat Webber lopende het seizoen sneller wordt dan Vettel, dat is zeer onwaarschijnlijk, hij wordt immers niet ge-upgrade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |