abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97062905

[ Bericht 100% gewijzigd door Snoepje5 op 20-05-2011 08:37:26 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 08:48:57 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97063308
Ook met weggehaalde OP kom je over als een enorme zeur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97063397
Originale OP:

quote:
Ik zeur te veel.

Ik wil graag mijn verhaal hier neerleggen en reacties horen hoe jullie er over denken.

Mijn vriendin zit in haar examenjaar dat nu dus begonnen is. Ze kan twee weken niet afspreken want ze moet/wilt leren, daar leg ik me dan bij neer, oké.

We zijn gewend elkaar vrij vaak dagelijks te spreken over whatsapp.
Nu is dit de laatste dagen gedaald tot 1/2berichten per dag omdat zij niet vaker iets terugstuurd.

Als ik een berichtje stuur komt er voortaan meestal een kort antwoord. Ze heeft het idee opgedaan dat ze niet meer bij ieder smsje kusjes hoeft te sturen wat we eerst wel altijd deden. Als ik om 6 uur een bericht ontvang en om 7 uur tijdens werk iets terugstuur krijg ik pas om 11uur savonds een bericht dat ze gaat slapen, want ze moet vroeg op.

Dat was dan bericht 2/2 van de dag. Nieteens weltrusten, nee meteen slapen.

Vaak leest ze mijn berichtjes ook en stuurt ze niets terug. Niet meteen, maar pas 3/6 uur later. Ik stuur vaak nog een berichtje of ze t wel ontvangen heeft, dan zeur ik weer.

Als ik bel neemt ze af en toe op. Vaak is het met de woorden ik ben druk aan t leren, sorry.

Ik vertel haar dat dit aan mij knaagt en dat ik vind dat ze te weinig aandacht aan mij geeft en dus aan de relatie.

Als ik zeg dat ze zaterdag na de examens niet weg mag omdat wij al naar elkaar zouden gaan zegt ze dat ik dan maar een halfe dag blijf. Na 3weken elkaar niet zien boeit dat haar dus niets of ik blijf slapen of niet. Overigens heeft ze die maandag erna al examenfeest. Dus waarom die zaterdag nog weg gaan.

Als ik zeg dat ik za wel mee wil dan komt er een smoes dat ik uitgaan toch niet leuk vindt en dan wss ga zeuren dat ze te veel drinkt.

Ik zit ook af en toe op hyves, dan zie ik dat ze op hyves praat met mensen terwijl ze aan t 'leren' is en mij niets terug stuurt.

Ik zeur dus te veel. Wat vinden jullie?
Dit is mijn eerste relatie, ik weet dus ook niet of ik iets verkeerd doe..

Heel erg bedankt als je het hebt gelezen.
pi_97063425
Maar eh ja TS, je zeurt veel te veel.

Daarbij gaat haar examen voor jullie prille relatie.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 08:59:11 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97063470
Bedankt voor het plaatsen.
Mijn God, TS, verstikken zat zeker in jouw examenpakket? Je maakt het zelf kapot en iets zegt me data ze er nu al de buik van vol heeft.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:54:17 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97064742
niet netjes om je OP te verwijderen, en hij staat toch gequote

maar goed, je bent dus verkeerd bezig, verstikkend en je gunt je vriendinnetje niet de gelegenheid om te studeren, dat wordt nog wat straks ....

of dat wordt helemaal niets...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_97064830
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Topic behoeft geen verdere discussie.

Slotje :)
beetje jammer, wat had je verwacht? Dat het 'allemaal wel meeviel' en dat je 'eigenlijk geen zeurpiet bent maar wel in je recht staat om dingen van je vriendinnetje te eisen'?
Ja doei.
pi_97065024
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

beetje jammer, wat had je verwacht? Dat het 'allemaal wel meeviel' en dat je 'eigenlijk geen zeurpiet bent maar wel in je recht staat om dingen van je vriendinnetje te eisen'?
Oh nee. Ik begrijp echt wel dat ze geen behoefte heeft dat ik dingen eis. En na het lezen van dit topic weet ik ook wel dat ik het wat rustiger aan moet doen. Maar ik kan me er gewoon niet in plaatsten dat ze zo kort doet en dan misschien na 3weken niet eens moeite doet om samen te zijn.

Ik leg me er wel gewoon bij neer en geef haar wat meer rust. Maar ik vind niet dat ik alles maar moet accepteren, maar geen idee hoe ik daar een balans tussen kan vinden.
pi_97065060
Stbabylon, niet erg netjes om zomaar iets te plaatsen wat ik expres verwijder. Hoef niets te verbergen maar ik weet genoeg dus de discussie is klaar hier.
pi_97065087
Als je denk dat je iets wellicht niet voor eeuwig op het internet wil zetten moet je het sowieso niet doen.

Daarbij, als iedereen die iets 'niet meer wilde bespreken' zijn reacties leeg zou gaan halen, dan zou dit forum (en andere fora) redelijk onleesbaar worden...
Ja doei.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:10:44 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97065196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Stbabylon, niet erg netjes om zomaar iets te plaatsen wat ik expres verwijder. Hoef niets te verbergen maar ik weet genoeg dus de discussie is klaar hier.
Je zou toch inmiddels wel moeten weten dat het zo niet werkt op een forum.
Dan koop je maar een dagboek.
pi_97065398
quote:
Ach, als ik even had gewacht had een mod de OP terug geplaatst. Op FOK blijft de OP staan, had je maar na moeten denken voor je iets plaatste.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:32:09 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97065765
quote:
Zo werkt dat niet. Op het moment dat je iets op een forum plaatst is het publiek. Je post hier anoniem. Als je raecties krijgt waar je niet op gehoopt hebt, jammer, maar de edit functie is om correcties aan te kunnen brengen, niet je hele TS te verwijderen.

On-topic: Je hebt waarschijnlijk de relatie al verneukt door d'r continue op d'r huid te zitten. Denk je serieus dat mensen in een serieuze relatie elkaar de hele dag zitten te teksten? Man, ik zou gek worden. Juist in een relatie moet je elkaar een beetje vrij laten. Je ziet elkaar vanzelf wel weer. Het gaat juist om dat contrast, dat het leuk is elkaar weer te zien omdat je elkaar een paar dagen niet gezien hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:33:24 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_97065813
Heb je mijn berichtje al wel gelezen, want je reageert niet?
Zal ik het anders nogmaals sturen? En je even bellen om je erop te wijzen?
pi_97066154
Jij vuile op verwijderaar :( :(
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:23:19 #41
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97067464
Ergens heb ik het gevoel dat deze relatie al voorbij is?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:34:23 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97067848
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:33 schreef Copycat het volgende:
Heb je mijn berichtje al wel gelezen, want je reageert niet?
Zal ik het anders nogmaals sturen? En je even bellen om je erop te wijzen?
Ik moet altijd zo lachen om jouw reacties :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97067985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:23 schreef Remnant het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat deze relatie al voorbij is?
:D Jij moet geen waarzegger worden.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:58:25 #44
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_97068713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

:D Jij moet geen waarzegger worden.
We shall see :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:09:46 #45
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_97069154
OMG! wat geeft jou (TS) het recht om haar te zeggen dat ze niet weg mag? Waarschijnlijk komt ze nu met haar examens er achter dat jij niet degene bent waar ze haar toekomst mee wil beginnen waar ze juist nu zo hard aan t werken is.

Je kan haar altijd nog opsluiten in je kelder aan een ketting..
pi_97071748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef PB-tje het volgende:
OMG! wat geeft jou (TS) het recht om haar te zeggen dat ze niet weg mag? Waarschijnlijk komt ze nu met haar examens er achter dat jij niet degene bent waar ze haar toekomst mee wil beginnen waar ze juist nu zo hard aan t werken is.

Je kan haar altijd nog opsluiten in je kelder aan een ketting..
breng hem nou niet op ideeën ;(
Ja doei.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:25:04 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97071974
Ik heb vooral het gevoel dat we de TS niet terug gaan zien.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:26:36 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_97072048
Jullie hebben de TS weggejaagd, je moet je bericht eindigen met kusjes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_97072115
Ik ga geen rapport maken van onze relatie. En ik sta open voor discussie terwijl ik toch al weet wat ik verkeerd heb gedaan.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:29:04 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97072146
Ik krijg helemaal niet het idee dat je daar erg open voor staat, helemaal nadat je je TS weggehaald hebt. Dus laat maar zien dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')