Het is rot voor je, maar troost je met de gedachte dat heel veel meiden zo doen rond jouw leeftijd, vooral met hun eerste vriendje. Ga lekker met je maten leuke dingen doen. En negeer haar, ze doet alsof jij niet bestaat dus dan moet je haar maar de dienst terug bewijzen.quote:
zou ik niet doen, ze zal toch niets kunnen zeggen wat jou zal bevallen. Je doet jezelf alleen maar pijn zo.quote:
Ach, dan weet hij tenminste waar hij aan toe is.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:50 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
zou ik niet doen, ze zal toch niets kunnen zeggen wat jou zal bevallen. Je doet jezelf alleen maar pijn zo.
Dat weet hij nu ook wel. Zaterdag is een mooie dag voor terrasjes en in de avond uitgaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, dan weet hij tenminste waar hij aan toe is.
Waarom gaat dat te ver.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan ook huistelefoon bellen en vragen of ze d'r ff aan de tel kan geven maar dat gaat wat te ver..
Gaat inderdaad te ver.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan ook huistelefoon bellen en vragen of ze d'r ff aan de tel kan geven maar dat gaat wat te ver..
Jullie zijn uit elkaar gegroeid en ze is volwassener dan jij.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik wil weten hoe de situatie in elkaar zit. En waarom ze nu precies niet reageert
Negeren is anders niet echt volwassen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Jullie zijn uit elkaar gegroeid en ze is volwassener dan jij.
Nja denk het wel hoor, dat ze dan aan de telefoon zou komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef Copycat het volgende:
Alsof ze dan wel aan de telefoon komt. Je maakt jezelf sowieso enkel zwakker, denk ik.
Dan nog moet ze het fatsoen hebben om het die gozer recht in zijn smoel te zeggen, en niet de 'silent treatment' toepassen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Jullie zijn uit elkaar gegroeid en ze is volwassener dan jij.
Klopt, maar die zin zal je alsnog te horen krijgen. Ik vind het echt lullig voor je maar je bent niet de eerste die dit zal horen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Negeren is anders niet echt volwassen.
Ze zal zich toch in allerlei bochten wringen waardoor TS alsnog de schuld krijgt. So why bother?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dan nog moet ze het fatsoen hebben om het die gozer recht in zijn smoel te zeggen, en niet de 'silent treatment' toepassen.
Misschien trek je dan zo in een keer wel die zeurende pleister ervan af.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Nja denk het wel hoor, dat ze dan aan de telefoon zou komen.
Nee, geeft haar alleen maar een excuus om hem ook nog eens zwart te maken. Geen contact meer en met je vrienden wat ondernemen is het beste.quote:
ga 't ook doen. Ze is op whatsapp dus als ze zo niet terugbelt dan bel ik thuis wel ffquote:Op maandag 23 mei 2011 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien trek je dan zo in een keer wel die zeurende pleister ervan af.
ga dan gewoon naar haar toe.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:03 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ga 't ook doen. Ze is op whatsapp dus als ze zo niet terugbelt dan bel ik thuis wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |