Mogguhquote:
anime aanrader?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Viro heb je mijn anime aanrader nou gezien
denk het welquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef Viro het volgende:
[..]
zit die vent met zijn lul vast in een afvoerputje?
Levendig ja!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun jij je pesters nog herinneren
De wat ?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef Watertornado het volgende:
SSB > ik vind dat je wel iets matiger met de chopper mag zijn trouwens.
ik weet wel beter na 5 jaar fokquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
denk het wel
www.gay-test.com
even testen
Hunter X Hunter, zoals naruto met echte doordenkers, de characters denken altijd verder dan jij en je wordt telkens verrast in spannende momenten...quote:
thnx, ff downloadenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hunter X Hunter, zoals naruto met echte doordenkers, de characters denken altijd verder dan jij en je wordt telkens verrast in spannende momenten...
64 eps.. Dit moet je wel vet vinden ok
eerste afleveringen kunnen wat kinderlijk overkomen aangezien de hoofdpersoon dan nog 12 is.. later wordt het een stuk 'darker'quote:
Ja ik weet niet hoe dat heet hoor in je programmaatje. Maar hij vermenigvuldigt in het tijddomein dan het geluidssignaal met een aan/uit-blokgolf waarvan de frequentie aan te passen is (en wellicht de duty cycle ook).quote:
nu je darker tussen aanhalingstekens zet begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eerste afleveringen kunnen wat kinderlijk overkomen aangezien de hoofdpersoon dan nog 12 is.. later wordt het een stuk 'darker'
je kunt een psychoot wel vertrouwen.. toch??quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef Viro het volgende:
[..]
ik weet wel beter na 5 jaar fok![]()
Ik ga echt niet klikken op een link waar het woord gay in voorkomt
nee nee... tis de beste die ik tot nu toe heb gezien, en dat zijn er al een stuk of 50 ondertussenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:46 schreef Viro het volgende:
[..]
nu je darker tussen aanhalingstekens zet begin ik te twijfelen
Je zegt het zelf alquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
je kunt een psychoot wel vertrouwen.. toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt van die Hed Kandi-muziek dit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind deze muziek trouwens echt chillhad ik niet verwacht haha
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt van die Hed Kandi-muziek dit.
Edit: is dit niet Blaze?
Als je dit chill vind, loop je toch wel altijd de platen van Defected door te bladeren hè?quote:
Nee een club classics cd geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker van een 2006-ceedee af ofzo van Hed Kandi?
Tijdens het schuiven van de faders kwam ik tegen de jog wheel van de inkomende plaat aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dit chill vind, loop je toch wel altijd de platen van Defected door te bladeren hè?
En wat ging daar fout?
dat heb ik ook ja, virtual DJ zekerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klote toetsenbord, ik was aan het typen, opeens zet hij dat nummer overnieuw
Traktorquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat heb ik ook ja, virtual DJ zeker
ga sjallalie sjallala zingen danquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Laatste ff rammen hoorhad geen clubmuziek meer
stokstaaaaaartquote:
Slaap zequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
ow 11 uur en morgen
2 proefwerken
ik ga maar slapen![]()
succesquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef 129383 het volgende:
ow 11 uur en morgen
2 proefwerken
ik ga maar slapen![]()
doe dat maar aquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik even random muziek doen tot Symph er is?
Doe maar, dit muziekje wordt ook zo eentonigquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik even random muziek doen tot Symph er is?
mag wel eens vervangen worden jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe maar, dit muziekje wordt ook zo eentonig
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef Zokunen het volgende:
Maar tot symph er is zijn jullie aan de genade van random overgeleverd, met uitzondering van verzoekjes die ik er in prop.
Winamp zegt dat het Christina Aguilera is!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
leuk liedje
lijkt me niet george michael feat.mary j blige zoals vlc zegt though
hmm raar. zal straks vlc verversenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Winamp zegt dat het Christina Aguilera is!
is het welquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
leuk liedje
lijkt me niet george michael feat.mary j blige zoals vlc zegt though
Winamp rules!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Winamp zegt dat het Christina Aguilera is!
christina was het, was mijn eigen verzoekjequote:
Ik zie het!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb een nieuwe UI, lekker origineel
Nu lijk je op kapoenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb een nieuwe UI, lekker origineel
nee nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
christina was het, was mijn eigen verzoekje
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
Zo, effies m'n smoel laten zien hier!
Hey folks!
Ja, ik ben het zelf, dus dat mocht wel een keertje, nadat eerst sint, toen mono en toen naatje de bewegende variant al haddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |