Nee dan had ik mijn Fok nummer uit mn hoofd moeten weten he'quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor een post-midbie ben je niet heel erg snugger...
foutje idd post-oldbies, tja die uid die je noemt zijn een beetje randgevalletjes hèquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
4000 - 15486 zijn toch geen pre-oldbies? En waar horen 15486, 56897, 102834 en 299469 bij? Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot voorstander van mensen in hokjes duwen, maar dit is nogal lastig te bevatten...
Nee, jij bent een attention whore, das heul wat anders.quote:
quote:
nope newbie!quote:
Friekin is volgensmij ook een midbiequote:
Gelukkig, ik schrok al.quote:
Helemaal niet, ga terug naar je mama.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, jij bent een attention whore, das heul wat anders.
neen, jij zult nooit een oldbie zijn, ik ook niet!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat hele ..bies hangt gewoon af van de hoeveelheid aanmeldingen die er na jou komen.
Blond biequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat hele ..bies hangt gewoon af van de hoeveelheid aanmeldingen die er na jou komen.
Die newbies moeten niet zeuren die worden omarmt door het warme badje dat fok heet. Wij worden er aan de rand uitgeklotst.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
In before De discriminatie van newbies-topics
Bewijs dat maar door me respect op hyves te geven. In return geef ik jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb respect voor alle FOK!users.
Mooiquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die newbies moeten niet zeuren die worden omarmt door het warme badje dat fok heet. Wij worden er aan de rand uitgeklotst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |