Zelfde verhaal, irritantere acteursquote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Aethereal het volgende:
Weet iemand of Loft (2010 - de NL versie dus) leuk is als je de Vlaamse versie uit 2008 al hebt gezien?
Daar kan je maar op een manier achter komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:03 schreef Aethereal het volgende:
Weet iemand of Loft (2010 - de NL versie dus) leuk is als je de Vlaamse versie uit 2008 al hebt gezien?
ik vond de nederlandse loft een toffe film! 7.5quote:
Ik denk niet dat veel mensen Deadwood gezien hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
-
P.S. Ben ik de enige die niet naar Ian McShane kan kijken zonder in z'n achterhoofd "Swedgin, cocksucka" te horen
nee je bent niet de enige, bij death race was ie een of andere slappe monteur. Zonde dat ie niet vaker te zien is in een passende rol. San Francisco cocksuckerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
P.S. Ben ik de enige die niet naar Ian McShane kan kijken zonder in z'n achterhoofd "Swedgin, cocksucka" te horen
Ik vond juist IMDB's 5.8 te hoog. Jezus, wat was dat een slechte film!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteren op tv gezien: 2012 (2009
[ afbeelding ]
Tja, wat kan ik zeggen. De zoveelste film over het einde van de wereld (of bijna einde).
Opzich best geinige popcorn film maar meer ook niet. Nou ben ik niet het type van 'dit klopt niet, dit kan niet gebeuren daarom is deze film slecht' maar dit sloeg ook wel alles. Maar goed, wel leuk filmpje om een keer te kijken.
IMDB's 5.8 vind ik wat laag, eerder iets van een 6.5. Gewoon omdat ik het wel interessant genoeg vond om te blijven kijken.
Bizarre film met een heerlijk hippiemeisjequote:
Heerlijke film inderdaad vooral leuk een keer een serieuzere rol van hem te zien.quote:
Het verhaal sprak me aan. Als dat niet zo is dan raad ik de film niet aan nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heerlijke film inderdaad vooral leuk een keer een serieuzere rol van hem te zien.
@ Strawberry, waarom vond je Monsters zo goed, de trailer kan me namelijk niet echt overtuigen.
Nee, dat heeft ze toch echt aan haar acteerprestaties te danken. Fantastisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
maak een mooie vrouw lelijk en ze wint meteen een oscar
Dan laat ik hem liggen want anderhalf uur na een lelijkerd zitten kijken zie ik ook niet echt zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verhaal sprak me aan. Als dat niet zo is dan raad ik de film niet aan nee.
Of je moet graag een sterk staaltje acteerwerk zien en een onherkenbare Charlize Theron.
Dat was inderdaad wat mij ook tegenstond. Niet prettig aan de ogen. Maar haar lesbische dinnetje hebben ze wel mooi laten zijn terwijl ze dat irl niet was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dan laat ik hem liggen want anderhalf uur na een lelijkerd zitten kijken zie ik ook niet echt zitten.![]()
Redelijk boeiend verhaal en erg sterk geacteerd, alleen is de film redelijk rustig en bij vlagen saai. Ook de karakter uitdieping valt een beetje tegen, terwijl dat bij een film als deze toch wel belangrijk is. Ik vind hem een kleine 7.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
@ Strawberry, waarom vond je Monsters zo goed, de trailer kan me namelijk niet echt overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |