quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaat een 7?!?!??!?
ik geef die film een dikke 9.5
1 van de beste films in jaren!
Ik een 4. Wat een stuk bagger.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaat een 7?!?!??!?
Vanmiddag gezien. Ik had plaatsvervangende schaamte van de slechtheid van de film. De grappen, de personages, het verhaal en de slechte acteerprestaties. Als je een romantische komedie kijkt verwacht je natuurlijk geen diepgaande verhaallijnen of goed uitgewerkte karakters, maar dit sloeg alles. Elk personage was ronduit irritant om naar te kijken, waardoor de ronduit slechte grappen nog slechter uit de verf kwamen. Het verhaal was magertjes en het einde was al vanaf het begin te voorspellen, het verloop was echter veel te vergezocht om ook maar een beetje te kunnen voorspellen.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:05 schreef Dr.Cooper het volgende:
Just Go with It (2011)
[ afbeelding ]
Dr. Patrick Maccabee, een plastisch chirurg, heeft bindingsangst en vertelt daarom zijn veel jongere vriendin Beverly (Brooklyn Decker) dat hij getrouwd is en kinderen heeft om te voorkomen dat de relatie te serieus wordt. Wanneer ze vermoedens krijgt dat hij liegt vraagt hij zijn kantoormanager Katherine Palmer (Jennifer Aniston) en haar kinderen om als zijn gezin op te treden om zijn eerlijkheid te bewijzen.
Een typische romantische komedie uit het boekje. Het lezen van de omschrijving is genoeg om te raden welke kant de film opgaat. En toch is het een leuke film die lekker wegkijkt. Je zult nergens echt dubbel liggen van het lachen, en soms gaat het allemaal iets tever, maar je zit wel 2 uurtjes met een glimlachje op je gezicht.
Cijfer: 7.
Ik vond het een bijzonder matige film - zo eendimensionaal vind je de verhalen nog maar weinig gelukkig. Maar de effecten maakten het alsnog een zesje waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:43 schreef casper019 het volgende:
[..]
waaat een 7?!?!??!?
Ik heb de film net gezien, ik vond het persoonlijk een klein beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef Dr.Cooper het volgende:
Limitless (2011)
[ afbeelding ]
Aspirant-auteur Eddie Morra (Bradley Cooper) lijdt aan een chronisch gebrek aan inspiratie. Wanneer een oude vriend hem NZT geeft, een revolutionair nieuw farmaceutisch middel, is hij in staat om zijn volledige hersencapaciteit te benutten. Eddie kan zich alles herinneren wat hij ooit heeft gelezen, gezien of gehoord, elke taal in een dag leren en complexe vergelijkingen begrijpen zolang hij het niet-geteste geneesmiddel in blijft nemen. Al snel brengt het middel financieel en sociaal succes en nodigt de magnaat Carl van Loon (Robert de Niro) hem uit om de grootste fusie in de geschiedenis op te zetten. Maar Eddie krijgt ook belangstelling van mensen die tot alles in staat zijn om de NZT in handen te krijgen. Met zijn leven in gevaar en de bijwerkingen van de drugs die zijn tol beginnen te eisen probeert Eddy met zijn slinkende voorraad zo lang mogelijk uit de handen te blijven van mysterieuze stalkers, een wrede gangster en een intensief politie-onderzoek.
Ik was aangenam verrast. Het concept is leuk, het tempo zit er lekker in en Cooper speelt uitstekend. Je ziet hem op overtuigende wijze (bijgestaan door het kleurgebruik) opknappen en aftakelen gedurende de film. Desondanks wat schoonheidsfoutjes, maar misschien ben ik wel gewoon een azijn-pisser. Zo snap ik niet waarom NZT hem kennelijk vele malen slimmer maakt dan alle anderen (die het ook nemen), voegt de moord op dat sletje niet zoveel toe en voor iemand met een IQ van, naar eigen zeggen 1000+, lijkt het me dat er betere manieren zijn om startkapitaal te verkrijgen dan te "lenen" bij de plaatselijke gangster. Toch mag dat de pret niet drukken.
Cijfer: 8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Verder wel een leuke film.
7.5/10
Drive Angry 3D
Gewoon een simpele actie film met een verhaal wat totaal nergens over gaat zoals ongeveer alles wat verder in deze film zit. Desondanks heb ik me dankzij de over-the-top actie nog best vermaakt.
6/10
The Final Destination
Waarom ik deze film in godsnaam gekeken heb weet ik eigenlijk nog steeds niet, wrs omdat ie niet zo lang duurde en ik wat tijd over had. Maar ik had nog moeite om m'n aandacht erbij te houden in die 85 minuten. Ik vond de eerste 2 delen van Final Destination nog wel te doen, 3 was al stukken minder, maar deze film slaat wel echt alles.
1/10
Hćvnen
Erg mooie drama film en heb dan ook 2 uur geboeid zitten kijken. Mooie shots, goed geacteerd (vooral de vader van Elias), en een lekkere wat grauwere sfeer in de film.
8.5/10
[ Bericht 2% gewijzigd door Darkzell op 23-05-2011 16:01:08 ]
die wilik ook zien!!! waar heb je de dvd vandan?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:52 schreef Waldheini het volgende:
Hćvnen heb ik ook nog op de plank klaar liggen.
Vratné Lahve aka Empties
IMDB 7,3
mijn cijfer: 8-
Geweldige komische film met serieuze ondertoon uit Tsjechië. Het feelgood sfeertje had iets weg van de film Koya, van dezelfde regiseur Jan Sverák.
[ afbeelding ]
bol.comquote:Op maandag 23 mei 2011 10:55 schreef casper019 het volgende:
[..]
die wilik ook zien!!! waar heb je de dvd vandan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |