Ja, dat snap ik. Maar dat ze hier op fok zit is ook geen verbetering. Als ik haar vriendje was had ik haar computer/laptop echt wel gekraakt. En als ik dan dit zou lezen.. ik zou haar goed duidelijk maken dat ZIJ de slet is.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh is het er zo een. Dat is geen wijf, maar een spermadumpplaats. Nee, die laat ik in de goot liggen.
2 weken voor straf anaal zonder dure condooms. Met Duitse heren (50+). Dat zal d'r leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dat ze hier op fok zit is ook geen verbetering. Als ik haar vriendje was had ik haar computer/laptop echt wel gekraakt. En als ik dan dit zou lezen.. ik zou haar goed duidelijk maken dat ZIJ de slet is.
Ik zou dr op internet zetten. Zo'n vuige sloerie is niet meer waard dan gratis door al die fokknulletjes genomen te worden.. Dat hij nog een relatie met haar heeft zegquote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 weken voor straf anaal zonder dure condooms. Met Duitse heren (50+). Dat zal d'r leren.![]()
Wellicht is ze nog ergens handig voor. Ik had d'r ook allang achter gelaten, wie wil er nou zo'n stuk veenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dr op internet zetten. Zo'n vuige sloerie is niet meer waard dan gratis door al die fokknulletjes genomen te worden.. Dat hij nog een relatie met haar heeft zeg
Nja, barmhartigheid? Veenlijken moet je laten waar ze horen.. niet je bed in sleurenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht is ze nog ergens handig voor. Ik had d'r ook allang achter gelaten, wie wil er nou zo'n stuk veenlijk?
Maar goed, de barmhartigheid is de wereld nog niet uit.
Je familie zal de oorlog meegemaakt hebben, kom jij met zoiets thuis... Schandalig!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, barmhartigheid? Veenlijken moet je laten waar ze horen.. niet je bed in sleuren
Ik had toch echt een kelder gegravenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je familie zal de oorlog meegemaakt hebben, kom jij met zoiets thuis... Schandalig!
Verwerken tot asfalt, voor de A4.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had toch echt een kelder gegraven
oh, ik zat meer aan verhuren te denkenquote:
Een hoopje organisch materiaal? Het Radboud heeft nog meer aan d'r.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, ik zat meer aan verhuren te denken
Sja, er zijn toch ook necrofielen en mensen die dieren neuken?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hoopje organisch materiaal? Het Radboud heeft nog meer aan d'r.
Eh zeker, maar die hoef ik niet in mijn buurt te hebben. Ik gun het medisch onderzoek ook een uitdaging...quote:Op zondag 22 mei 2011 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, er zijn toch ook necrofielen en mensen die dieren neuken?
Dat is waar.. Misschien kan TS zich daar vrijwillig voor opgeven?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh zeker, maar die hoef ik niet in mijn buurt te hebben. Ik gun het medisch onderzoek ook een uitdaging...
Pillen testen is een goede zaak. We willen geen vervuilde shit.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is waar.. Misschien kan TS zich daar vrijwillig voor opgeven?
Maar of die testresultaten dan wel goed zijn.. ik bedoel.. psychisch moet het dan ook goed zitten he?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pillen testen is een goede zaak. We willen geen vervuilde shit.
Lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om iets terug te doen voor anderen dan te janken over "jaloerse vriendjes"...
Shocktherapie moet ook getest worden. En anders cosmetisch. Waarom moeten apen en konijnen sneuvelen voor onze borstvergrotingen, schaamlipcorrecties of tattooproducten?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar of die testresultaten dan wel goed zijn.. ik bedoel.. psychisch moet het dan ook goed zitten he?
Het uitproberen van mascara in ogen enzo is misschien ook een optie. Als je zoveel jankt dan moet je daar toch al best wat ervaring mee hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shocktherapie moet ook getest worden. En anders cosmetisch. Waarom moeten apen en konijnen sneuvelen voor onze borstvergrotingen, schaamlipcorrecties of tattooproducten?
Doe maar iets sociaals, denk ik dan.
Mijn hippiebank schudt van het lachen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het uitproberen van mascara in ogen enzo is misschien ook een optie. Als je zoveel jankt dan moet je daar toch al best wat ervaring mee hebben
Naja, na een paar k*t opmerkingen van andere users even een serieuze;quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef AppleAchievements het volgende:
Nou, update dan maar. Ik heb hem gevraagd om een dagje rust en dit heb ik niet gekregen. Ik vroeg hem of hij me een keer een dagje met rust kon laten omdat ik na wilde denken over 'Ons'. Ik heb mijn wachtwoorden van facebook en hotmail veranderd, omdat ik met mijn vader had gemaild over de hele situatie en ik heb er geen zin in dat mijn vriend zich daar ook mee gaan bemoeien en weer moeilijk gaat doen.
Jammer genoeg was ik nog maar drie kwartier bij hem de deur uit en hij belde weer. Ik had gevraagd om rust dus ik nam niet op. Het gevolg: Binnen twee dagen ZEVENENTWINTIG boze voicemailberichten. Hij weet niet wat hij wil, zijn berichten zijn steeds weer met een andere intonatie. De ene keer wil hij me terug en lijkt hij bijna te huilen, daarna weer een bericht waarin hij me uitscheld en zegt dat hij wel een ander zoekt en daarna weer een heel zielig bericht dat hij me zo mist. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik de komende tijd ga reageren. Ik ben nu bij mijn ouders en die hebben m'n telefoon vanmorgen uitgezet en opgeborgen en ik geniet even van mijn rust.
Waar staat dat? Als dat zo is, herken ik me der niet in, namelijk. Ik was gewoon paranoide.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zo'n frigide bitch die haar man niet meer kan plezieren en nou gaat lopen janken.
Ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |